To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-03
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w powiecie Olkuskim II".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: "Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 759884-N-2020
Numer ogłoszenia: 540532390-N-2020, 540534941-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 6430414, 6476670
faks: 326 430 490
e-mail: przetargi@sp.olkusz.pl
www: www.sp.olkusz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w powiecie Olkuskim II".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OZP.272.29.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w powiecie olkuskim II”. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części wynosi: 8 Część I. Wyposażenie do pracowni budowlanej Część II. Dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej Część III. Dostawa wyposażenia komputerowego Część IV. Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym Część V. Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom Część VI. Meble do pracowni Część VII. Glebogryzarka spalinowa Część VIII. Komputery ZASADY OGÓLNE DLA CZĘŚCI I-VII: 1. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 2. Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa powyżej objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do rozładowania, rozlokowania, montażu i uruchomienia przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się zastosować odpowiednie opakowanie dostarczanych elementów przedmiotu umowy, zabezpieczające je w czasie transportu oraz ponieść ewentualne konsekwencje z tytułu nienależytego transportu i powstałych strat. 6. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych. 7. Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca, który będzie realizował dostawę na podstawie zawartej umowy, dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy. ZASADY OGÓLNE DLA CZĘŚCI VIII. 1. Zamawiający dopuszcza dostawę komputerów poleasingowych/używanych z zastrzeżeniem, że: a. sprzedający wystawi deklarację określającą jego pochodzenie, b. sprzedający potwierdzi w deklaracji, że dany środek nie był w okresie poprzednich 7 lat współfinansowany z pomocy UE lub w ramach dotacji z krajowych środków publicznych. 2. Urządzenia muszą być wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 3. Zamawiający wymaga, aby urządzenia, o których mowa powyżej objęte były min. 24 miesięczną gwarancją. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do rozładowania, rozlokowania, montażu i uruchomienia przedmiotu umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się zastosować odpowiednie opakowanie dostarczanych elementów przedmiotu umowy, zabezpieczające je w czasie transportu oraz ponieść ewentualne konsekwencje z tytułu nienależytego transportu i powstałych strat. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania, że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych. 8. Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca, który będzie realizował dostawę na podstawie zawartej umowy, dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy. UWAGA: Rzeczy nie mogą być przedmiotem jakichkolwiek ograniczonych praw rzeczowych ustanowionych na rzecz osób trzecich, jak również nie może być przedmiotem jakichkolwiek postępowań sądowych, administracyjnych, czy też sądowo – administracyjnych, których konsekwencją jest (mogłoby być) ograniczenie, czy też wyłączenie prawa Wykonawcy do rozporządzania nim. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 44.51.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wyposażenie do pracowni budowlanej
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części zamówienia wpłynęła jedna oferta złożona przez Biuro Inżynieryjne MARTEX Mariusz Puźniak, ul. Gorzenów 19, 58-405 Krzeszów. Cena oferty 3.472,29 PLN brutto. Zamawiający unieważnił tą część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 1.416,60 PLN brutto) i Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Dostawa wyposażenia komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 61325.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Wilanka sp. z o.o. 02-013 Warszawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lindleya 16
Kod pocztowy: 02-013
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 52758.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 68891.07
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa wyposażenia do pracowni w obszarze elektryczno-elektronicznym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24774.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne MARTEX Mariusz Puźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gorzenów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 44882.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 78720.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zestaw automatyki budynkowej - zestaw inteligentny dom
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9721.21 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: eSzydłowski Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 10 magazyn 7
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17220.00
Waluta: PLN
NAZWA: Meble do pracowni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5993.13 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 10 magazyn 7
Kod pocztowy: 49-300
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10455.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10455.00
Waluta: PLN
NAZWA: Glebogryzarka spalinowa
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił tą część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Komputery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62981.42 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. W. Przyborowskiego 4/1
Kod pocztowy: 25-417
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 55448.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 55448.40
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1 w Olkuszu na 2025r
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: " Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 1092K w m. Olkusz".
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu.
- Świadczenie usług dotyczących przygotowania, dostarczenia i wydania jednodaniowego gorącego posiłku dla osób, którym przyznano taką formę pomocy z OPS Olkusz
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe"
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe
więcej: Różne narzędzia ręczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.