To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 766192-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 63 2805600
faks: 63 2788400
e-mail: zam-pub@szpital.turek.pl
www: www.szpital.turek.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN XXIX/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku, szczegółowy opis przedmiotu i ilości zostały określone zostały w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19740.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25353.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25353.00
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne – w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Pakiet nr 3
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne – w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Pakiet nr 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne – w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Pakiet nr 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne – w postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Mercator Medical S. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Modrzejewskiej 30
Kod pocztowy: 31-327
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34020.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34020.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TURKU
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawała materiałów do zabiegów bariatrycznych - powtórka
- ZP-2200-30/24 DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH, JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Dostawa wyrobów medycznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku
- 53.24 Sprzedaż i dostawa obłożeń pola operacyjnego oraz jednorazowych fartuchów chirurgicznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.