eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze PołudnioweSukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-05

Ogłoszenie nr 510412921-N-2021 z dnia 2021-02-05 r.
Wojskowy Instytut Łączności:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767849-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540555994-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojskowy Instytut Łączności, krajowy numer identyfikacyjny 10099060000000, Warszawska 22A, 05-130 Zegrze Południowe, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 261 885 543
faks: 227 822 134
e-mail: k.juras@wil.waw.pl
www: www.bip.wil.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-19-20-WIŁ

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności z siedzibą w Zegrzu Południowym przy ul. Warszawskiej 22A. 3.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie niezależne części, nazywając
je bezpośrednio: 1)Część I – tusze do urządzeń drukujących,2)Część II – tonery do urządzeń drukujących. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: 1)Załączniku nr 3 do SIWZ – dla Części I, 2)Załączniku nr 3a do SIWZ – dla Części II. Wymienione powyżej Załączniki (Załącznik nr 3/3a) są jednocześnie formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. 5. Ilość tonerów i tuszów wskazanych w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert. Zamawiający zastrzega, iż ilość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w trakcie trwania umowy może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w porównaniu z ilościami określonymi w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ, niemniej ich łączna wartość nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w umowie. 6. Zamawiający wymaga, aby materiał eksploatacyjny będący przedmiotem dostawy był: 1)fabrycznie nowy, nierefabrykowany, nieregenerowany, nieużywany oraz spełniał wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy, 2)dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację materiału, tzn. powinna na nich być widoczna ilość, symbol materiału, typ drukarki, przeznaczenie, data produkcji, czytelny zakres temperatur przechowywania – oraz zabezpieczenie w postaci hologramu), 3)dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi, 4)wolnym od wad fizycznych i prawnych, 5)z ważnym terminem przydatności do użycia wynoszącym dla tuszów nie mniej niż 24 miesiące od daty dostawy, termin ważności musi być widoczny na opakowaniu zewnętrznym, bez konieczności jego otwierania w celu odczytania, 6)z bezterminową gwarancją dla tonerów. 7.Za materiał fabrycznie nowy, nieregenerowany, Zamawiający uznaje materiał nowy, nienoszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, żadnych śladów modyfikacji – refabrykacji, niepoddany procesom ponownego napełnienia lub wymiany jakichkolwiek elementów w szczególności elementów mechanicznych takich jak listwy, wkłady światłoczułe, kasety, opakowany w nowe fabryczne opakowanie kartonowe oraz szczelną folię, tzw. „poduszkę powietrzną” uniemożliwiającą pomieszczenie się tuszu/tonera podczas transportu, bądź działanie czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie materiału.8.Na obudowie tuszu / tonera powinien znajdować się pełen jego symbol oraz symbol producenta. Taśma zabezpieczająca wysypywanie się proszku z tonera powinna być zakończona twardą, plastikową końcówką, przymocowaną trwale lub na zatrzaski do obudowy. 9.Na nowych tuszach / tonerach, wyjętych z opakowania (wałek, elementy mechaniczne) nie może być śladów proszku. 10.Zamawiający wymaga, aby dostarczony materiał eksploatacyjny wyprodukowany był zgodnie z normą ISO 14001 (PN-EN ISO 14001:2015-9) lub równoważną.11.Produkty równoważne: 1)Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów należy rozumieć jako przykładowe, minimalne parametry oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów danego produktu. 2)Za materiał równoważny zostanie uznany materiał kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, przy produkcji którego nie użyto materiałów już raz używanych, i który posiada niegorsze parametry eksploatacyjne (m. in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność niezawodność, zakres temperatur przechowywania, kolor i nasycenie barw) niż oryginalne materiały. 3)Użycie materiałów równoważnych powinno zapewniać wydruki jakościowe takie same lub lepsze, o nie gorszym stopniu zaczernienia, nasycenia barw, niż wydruki wykonane przy użyciu oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Wydruk powinien być ostry, nierozmyty, czytelny, bez zabrudzeń na całej drukowanej powierzchni. 4)Materiały równoważne powinny być rozpoznawalne przez drukarkę jako oryginał i nie powinny się pojawiać na wyświetlaczu urządzenia błędy, a na stronach testowych żadne negatywne komunikaty. 5)Materiały równoważne nie powinny ograniczać żadnych funkcji i możliwości sprzętu – powinna być zachowana pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o licznie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tuszu / tonera.6)Wydajność materiałów równoważnych winna być zgodna z normą ISO/IEC 19752 (lub równoważną) dla kastet z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 (lub równoważną) dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 (lub równoważną) dla wkładów atramentowych drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu.7)Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą naruszać praw patentowych ani innej własności intelektualnej.8)Materiały równoważne muszą spełniać obowiązujące normy i posiadać wszelkie wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, charakterystyki.9)W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (zamienników) wobec asortymentu określonego w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ, Wykonawca może zostać wezwany do złożenia dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 8 pkt 2 SIWZ. 12.Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta materiałów eksploatacyjnych, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.13.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do odbierania od Zamawiającego zużytych (pustych) materiałów eksploatacyjnych.4)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas dostarczania przedmiotu zamówienia.5)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.14.Możliwość zatrudnienia podwykonawców:1)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 2)Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez Wykonawcę nazw ich przedsiębiorstw (o ile są znani na tym etapie postępowania).3)Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.4)Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 15.Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi:1)Wykonawca udzieli Zamawiającemu bezterminowej gwarancji na tonery (tzn. okres przechowywania tonerów jest nieograniczony) na tonery. 2)Wykonawca obejmie gwarancją tusze na okres wskazany w ofercie, nie krótszy jednak niż 24 miesiące od dnia dostarczenia każdej partii materiałów - podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń. 3)Szczegółowy opis warunków gwarancji i rękojmi zawarty został w Załączniku nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.12.51.10

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Tusze do urządzeń drukujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21290.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EMSO Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: przetargi@emso.com.pl
Adres pocztowy: ul. Gen. W. Sikorskiego 129 Izabelin
Kod pocztowy: 05-080
Miejscowość: Mościska
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 21290.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21290.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31898.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Tonery do urządzeń drukujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 193547.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: EMSO Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy: przetargi@emso.com.p
Adres pocztowy: ul. Gen. W. Sikorskiego 129 Izabelin
Kod pocztowy: 05-080
Miejscowość: Mościska
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 193547.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 193547.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 242354.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.