To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek w roku 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 774369-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-91 4146018
faks: 0-91 4647753
e-mail: zsmoryn@poczta.onet.pl
www: zsmoryn.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek w roku 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZS.311.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest a) sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Moryniu przy ul. Dworcowa 6a w Moryniu od 18.01.2021 r. do 31.12.2021 r. b) sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej w Przedszkolu Miejskim przy ul. Chopina 2 w Moryniu od 18.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 3. Przedmiot zamówienia dzieli się na 7 części: - Część 1. Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych - Część 2. Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych - Część 3. Dostawa nabiału oraz jaj - Część 4. Dostawa ryb i mrożonek - Część 5. Dostawa artykułów ogólnospożywczych - Część 6. Dostawa produktów bezglutenowych - Część 7. Dostawa pieczywa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do formularza ofertowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa mięsa, drobiu, wędlin i produktów mięsnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94764.84 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „MADAR” Dariusz Watral
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Floriana Krygiera 1
Kod pocztowy: 70-001
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 94436.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 94436.96
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa warzyw, owoców, przetworów warzywnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 66464.70 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Handel Hurtowy Dariusz Łukasiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Myśliborska 1a
Kod pocztowy: 66-432
Miejscowość: Baczyna
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 60412.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 62664.00
Waluta: pln
NAZWA: Dostawa nabiału oraz jaj
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.01.2020 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
NAZWA: Dostawa ryb i mrożonek
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.01.2020 r. godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta, jednak zamawiający zobligowany był do jej odrzucenia na podstawie. art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
NAZWA: . Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.01.2020 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
NAZWA: Dostawa produktów bezglutenowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.01.2020 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
NAZWA: Dostawa pieczywa
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 08.01.2020 r. godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI MORYŃ
więcej: przetargi MORYŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.