To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
Rewitalizacja parku miejskiego i pierzei rynkowej w Bełżycach w ramach projektu: "Rewitalizacja obszaru miejskiego - Bełżyce Centrum"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego – – Bełżyce Centrum”, współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich
Numer ogłoszenia: 773776-N-2020
Numer ogłoszenia: 540401003-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 81 517 27 28
faks: 81 440 31 06
e-mail: gmina@belzyce.pl
www: https://umbelzyce.bip.lubelskie.pl/index.php?id=86
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Rewitalizacja parku miejskiego i pierzei rynkowej w Bełżycach w ramach projektu: "Rewitalizacja obszaru miejskiego - Bełżyce Centrum"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR.271/16/20/B/SZP/MW
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja parku miejskiego i pierzei rynkowej w Bełżycach w ramach projektu: „Rewitalizacja obszaru miejskiego – Bełżyce Centrum”. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja obszaru miejskiego – – Bełżyce Centrum”, współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie m.in.: 1) placu głównego i ścieżek (komunikacja wewnętrzna), 2) elementów małej architektury (urządzenia zabawowe na placu zabaw, ławki, betonowe siedziska, kosze na śmieci, stojaki na rowery, ogrodzenie, tablice regulaminowe). Uwaga. Funkcjonujący plac zabaw pozostaje bez zmian. Natomiast nowe urządzenia zabawowe stanowią uzupełnienie istniejącego stanu (załącznik nr 10 – branża architektoniczna – opis- strona 13 - 5 szt.) wykonawca winien dokupić i wmontować brakujące elementy). 3) zatoki postojowe wraz przyległym chodnikiem, 4) oświetlenia, 5) nasadzeń i trawników. Inwestycja prowadzona będzie w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych. Uwaga. Wycinka drzew do końca lutego 2021 r. 4. Zamówienie obejmuje wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej / pamiątkowej zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ z uwzględnieniem zapisów umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji finansowych odwołać, wykonywanie robót budowlanych (odwołanie nastąpi telefonicznie, e-mailem lub pisemnie, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem) w wyniku sytuacji epidemicznej lub innych decyzji władz państwowych. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego, na co wyraża on zgodę. 7. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych), 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i Podwykonawców, 3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 9-10 umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania, na etapie realizacji umowy, oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu danego pracownika, zawierającego informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 9. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 10. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 11. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi. 12. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 13. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych lub europejskich ocen technicznych, aprobat technicznych i specyfikacji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 14. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 15. Zamawiający przedstawia poniżej linki (zaleca się aby Wykonawcy zapoznali się z ich treścią: Wizualizacja 3d Gminy Bełżyce (proszę obejrzeć park miejski) https://www.arcgis.com/home/webscene/viewer.html?webscene=383918123d2941909a0e9e401234e029&viewpoint=cam:2479399.39285701,6645484.95371534,3073.922,102100;5.169,61.671 System informacji przestrzennej http://belzyce.e-mapa.net/ https://belzyce.e-mapa.net/wykazplanow/ Uwaga. w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego https://belzyce.e-mapa.net/implementation/belzyce/pln/pelna_tresc/002.pdf (od strony 20 widnieją zapisy o obszarach obserwacji archeologicznej).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1257343.38 zł netto
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ANBUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Król Rafał
Email wykonawcy: anbudpphu@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Orlanda 19
Kod pocztowy: 20-712
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1307737.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3997500
Waluta: zł brutto
INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
- "Zakup ciągnika komunalnego z osprzętem"
- "Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych dla 3 zadań: Zad. Nr 1: Rozbudowa dr pow. nr 2107L i nr 2109L Zad. Nr 2: Rozbudowa dr. pow. nr 2225L Zad. Nr 3: Rozbudowa dr. pow. nr 2201L
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY BEŁŻYCE
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Nawojowa
- Roboty budowlane w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Remont ogrodzenia PAŻP przy ul. Wieżowej 8 w Warszawie sprawa nr 277/PAŻP/2024/MZP
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łodzi
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap I.
- Renowacja zabytkowego obwarowania miasta na odcinku C oraz renowacja elewacji, wieży i pokrycia dachowego ratusza w Byczynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.