To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
Dostawa mebli i wyposażenia do internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu z podziałem na trzy części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 607563-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-91 3216287 w. 36
faks: 0-91 3216100
e-mail: rozal@fomet.com.pl
www: https://www.zsm.edu.pl/przetargi/
adres profilu nabywcy: https://www.zsm.edu.pl/przetargi/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa mebli i wyposażenia do internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu z podziałem na trzy części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZSM-2/116/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia do internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu z podziałem na dwie następujące części: 1) część I: dostawa mebli do internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu. Zakres tej części zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, transport, wniesienie i montaż oraz instalację mebli we wskazanych w placówce Zamawiającego. Szczegółowy zakres tej części zamówienia został określony w kalkulacji cenowej, stanowiącej załącznik nr 3a do siwz oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4a do siwz; 2) część II: dostawa wyposażenia do internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu. Zakres tej części zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, transport, wniesienie i montaż oraz instalację (jeżeli dotyczy) wyposażenia w placówce Zamawiającego. Szczegółowy zakres tej części zamówienia został określony w kalkulacji cenowej, stanowiącej załącznik nr 3b do siwz oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4b do siwz; 3) część III: dostawa żaluzji do internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu. Zakres tej części zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, transport, wniesienie i montaż żaluzji we wskazanych w placówce Zamawiającego. Szczegółowy zakres tej części zamówienia został określony w kalkulacji cenowej, stanowiącej załącznik nr 3c do siwz oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4c do siwz;
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: szafki-regały, szafki, regały, biurka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22764.23 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KAL-Sport Hurtownia Sportowa Paweł Kalita
Email wykonawcy: pawelkalita@kalsport.pl
Adres pocztowy: Al. Rejtana 8
Kod pocztowy: 35-310
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44538
Waluta: PLN
NAZWA: pralki, kosze do noży, noże, zestawy desek i przyborów, garnki, patelnie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12195.12 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KAL-Sport Hurtownia Sportowa Paweł Kalita
Email wykonawcy: pawelkalita@kalsport.pl
Adres pocztowy: Al. Rejtana 8
Kod pocztowy: 35-310
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12600
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26383.50
Waluta: PLN
NAZWA: żaluzje
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32520.23 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MULTIROLETY Łukasz Płocki, Piotr Płocki Sp. J.
Email wykonawcy: biuro@multirolety.pl
Adres pocztowy: ul. Przędzalniana 93
Kod pocztowy: 93-114
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 37170
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 77490
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- KONSERWACJA, PRZEGLĄD WRAZ Z POMIAREM OCHRONNYM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, ODGROMOWEJ I UZIOMÓW W OBIEKTACH BUDOWLANYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Wykonanie przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o."
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.