To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-05
Dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 2 instalacji kotłów na biomasę, 2 instalacji kotłów na gaz płynny oraz montaż 1 mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynkach prywatnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej
Numer ogłoszenia: 776142-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 24 2601441 w. 107
e-mail: umgdrobin@plo.pl
www: www.umgdrobin.bip.org.pl, www.drobin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 2 instalacji kotłów na biomasę, 2 instalacji kotłów na gaz płynny oraz montaż 1 mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynkach prywatnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZ.271.31.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem 2 instalacji kotłów na biomasę, 2 instalacji kotłów na gaz płynny oraz montaż 1 mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynkach prywatnych w ramach Projektu pn. „Wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Drobin”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również opis sposobu wykonania zadania znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp – bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. 87.194,01 zł (słownie: osiemdziesiąt siedem tysięcy sto dziewięćdziesiąt cztery złote jeden grosz).
Do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu wpłynęła 1 oferta na kwotę brutto:
- oferta nr 1 – 125.144,00 zł;
Cena oferty z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie możliwości finansowych miasta i gminy, Zamawiający ustalił, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości oferty z najniższą ceną.
W związku z powyższym Zamawiający – Miasto i Gmina Drobin, ul. Marszałka Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem 2 instalacji kotłów na biomasę, 2 instalacji kotłów na gaz płynny oraz montaż 1 mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynkach prywatnych”.
Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm. ).
INNE PRZETARGI DROBIN
więcej: przetargi DROBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.