To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021 z podziałem na III części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 771399-N-2020
Numer ogłoszenia: 540553886-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: (013)4611948
e-mail: m.paszkowska@cuw-ustrzyki.pl
www: cuwustrzykidolne.bip.gov.pl
adres profilu nabywcy: http://platformazakupowa.pl/pn/cuw_ustrzykidolne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021 z podziałem na III części.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW.261.1.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów
biurowych i środków czystości realizowana na rzecz Ustrzyckiej Grupy Zakupowej na rok 2021 z podziałem na III części, część I – materiały biurowe, części II – tonery i tusze, cześć III – środki czystości, dla Jednostek wchodzących w skład „Ustrzyckiej Grupy Zakupowa”. Dostawy będą realizowane sukcesywnie do siedziby Zamawiającego lub siedzib poszczególnych Jednostek „UGZ” wg. potrzeb Zamawiającego, określonych
w zamówieniu, składanym za pośrednictwem faksu lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres e-mail, a w pilnych przypadkach składanym również telefonicznie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera załącznik nr 2 z podziałem na III części, część I – materiały biurowe, części II – tonery i tusze, cześć III – środki czystości,natomiast miejsca dostawy towaru zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (wykaz Jednostek).
zwanej dalej „UGZ”. Ilości podane w załącznikach cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.Zaproponowana przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 2) cena na poszczególną część zamówienia, musi uwzględniać koszty transportu zamawianych materiałów, będących przedmiotem zamówienia, do siedziby Zamawiającego jak i siedzib
Jednostek „UGZ”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 103737.12 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 90373.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 204613.85
Waluta: PLN
NAZWA: Tonery i tusze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40880.28 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45484.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 93202.40
Waluta: PLN
NAZWA: Środki czystości
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych, ul. Dobra 8, 38-700 Ustrzyki Dolne, działając na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 za zm.) informuję, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pod nazwą:
„Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021” – część III środki czystości - unieważniono.
W przedmiotowym postępowaniu do części III - środki czystości, oferty złożyli Wykonawcy:
1. CROSART Marcin Burger, ul. Lotników 37, 38-400 Krosno, NIP 6842063820, REGON 180495128, cena ofertowa wynosi 408 054,60 zł brutto.
2. RESGRAPH Spółka z o.o., 35-105 Rzeszów, ul. Boya-Żeleńskiego 19, Oddział: 38-400 Krosno, ul. Krakowska 21, NIP 8133258960, cena ofertowa wynosi 565 420,97 zł brutto.
Uzasadnienie: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Cena złożonej oferty przekroczyła możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia kwotę 250 446,84 zł brutto.
Mając powyższe na względzie należy uznać, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania do III części - środki czystości na ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ustrzyki Dolne
- Odwodnienie budynku wraz z wykonaniem robót budowlanych w Przedszkolu nr 1 w Ustrzykach Dolnych w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Ustrzyki Dolne
- Likwidacja szkód od nawalnych deszczy - zamówienie podzielone na części
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Zakup materiałów biurowych na 2025 rok
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa artykułów kancelaryjno-biurowych i papieru ksero dla potrzeb Urzędu Miasta Bydgoszczy w 2025 roku
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.