To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH PODCZAS NAPRAW I EKSPLOATACJI POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH Z JEDNOSTEK POLICJI W GARNIZONIE POMORSKIM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 776920-N-2020
Numer ogłoszenia: 540399100-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 47 74 14 945, 47 74 14 817
faks: 47 74 14 810
e-mail: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
www: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH PODCZAS NAPRAW I EKSPLOATACJI POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH Z JEDNOSTEK POLICJI W GARNIZONIE POMORSKIM
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 110/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych podczas napraw i eksploatacji
pojazdów służbowych z jednostek Policji w garnizonie pomorskim. Przedmiot postępowania nie jest
objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.08.2019 (DZ.U.2019, poz.1751) o zmianie ustawy
o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych usług. Zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych na 2 zadania: Zadanie 1 Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych
powstających w toku działalności Wydziału Transportu KWP w Gdańsku, przy ul. 3-go Maja 7 a) płyny
hamulcowe kod – 160113* b) płyny zapobiegające zamarzaniu, zawierające niebezpieczne substancje kod
– 160114* c) niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160107* do 160111*, 160113* i 160114*
kod – 160121* d) filtry olejowe kod – 160107* e) odpady farb i lakierów zawierających rozpuszczalniki
organiczne lub inne substancje niebezpieczne kod – 080111* f) Sorbenty, materiały filtracyjne (w tym
filtry olejowe nieujęte w innych grupach), tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne
zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (np. PCB) kod – 150202* g) inne oleje silnikowe,przekładniowe i smarowe kod – 130208* h) podstawienia pojemnika ASP o pojemności 0,8 Mg Zadanie
2 czyszczenie, odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych z separatorów, powstających w
toku działalności Wydziału Transportu KWP w Gdańsku, przy ul. 3-go Maja 7 i ul. Harfowa 60 a)
tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda inne niż wymienione w 190809* kod - 190810*
Istotne informacje i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) skalkulowana cena jednostkowa
brutto zawiera koszt odbioru, transportu, utylizacji 1 Mg odpadów niebezpiecznych oraz podstawienia
specjalistycznych pojemników i koszty pracownicze; 2) Wykonawca usługi winien posiadać niezbędną
wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny – oświadczenie należy złożyć przy podpisaniu umowy
(załącznik nr 3 do umowy); 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zleconej telefonicznie
w ciągu 48 godzin (w okres ten wliczony jest czas dojazdu do miejsca wykonania usługi); 4) Wykonawca
zobowiązany jest do realizacji usługi używając własnych, specjalistycznych pojemników, maszyn,
urządzeń oraz środków transportu; 5) Wykonawca zobowiązuje się, że środki transportu wykorzystywane
do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 1 będą spełniały wymogi określone w
ustawie z dnia 19.08.2011 r. (Dz.U. 2020.154 j.t.) o przewozie towarów niebezpiecznych (w tym wymogi
określone w Europejskiej Konwencji ADR dotyczącej przewozu towarów niebezpiecznych); 6) Kierowcy
Wykonawcy posiadają aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu z zakresu transportu towarów
niebezpiecznych; 7) Każdorazowe odebranie odpadów winno być potwierdzone przez uprawnionego
pracownika Wydziału Transportu KWP w Gdańsku, kartą potwierdzenia wykonania usługi – ilość i data
(załącznik nr 8 do umowy); 8) Zamawiający zobowiązany jest do wystawienia stosownej karty
przekazania odpadu (załącznik nr 5 do umowy); 9) Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia
Protokołu z czyszczenia separatora (załączniki nr 7 do umowy); 10) Zamawiający w przypadku
niewykonania lub nienależytego wykonania warunków umowy przez Wykonawcę, zleci jej realizację
innemu podmiotowi, a kosztami obciąży Wykonawcę; 11) Wykonawca wystawi fakturę na płatnika
którym jest: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk NIP 583 001 00
88 12) Dopuszcza się zmianę stawek zgodnie z art. 142 ust. 5 UPZP, zmiana wprowadzana aneksem do
umowy. Dopuszcza się zmianę cen usługi w przypadku urzędowych zmian składników cenotwórczych
mających wpływ na jej wysokość. Zmianę ceny można wprowadzić na wniosek Wykonawcy w formie
pisemnej Aneksem do umowy. Wykonawca wypełni ofertę cenową wpisując ceny brutto za 1 Mg dla
poszczególnych usług. WARTOŚĆ BRUTTO PODANA W FORMULARZU OFERTOWYM NIE JEST
WARTOŚCIĄ ZAMÓWIENIA, LECZ WARTOŚCIĄ SŁUŻĄCĄ DO PORÓWNANIA OFERT. Termin
płatności faktury 30 dni od wystawienia, dostarczonej nie później niż 15 dni przed terminem płatności
określonym na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ, w tym
umowy stanowiącej jej integralną część. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzieleniezamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia, nie zostały mu przyznane. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej
podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu
konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do
negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej
ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 90.52.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH PODCZAS NAPRAW I EKSPLOATACJI POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH Z JEDNOSTEK POLICJI W GARNIZONIE POMORSKIM
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 7 tzn. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, pismem z dnia 03.02.2021 r. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z faktem, iż oferta złożona przez firmę ABBA-EKOMED Sp. z o.o. była jedyną złożoną ofertą, Zamawiający nie może wybrać oferty kolejnego Wykonawcy, a tym samym udzielić zamówienia publicznego.
NAZWA: ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH PODCZAS NAPRAW I EKSPLOATACJI POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH Z JEDNOSTEK POLICJI W GARNIZONIE POMORSKIM
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 7 tzn. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, pismem z dnia 03.02.2021 r. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z faktem, iż oferta złożona przez firmę ABBA-EKOMED Sp. z o.o. była jedyną złożoną ofertą, Zamawiający nie może wybrać oferty kolejnego Wykonawcy, a tym samym udzielić zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach
- Wykonanie i dostawa zdefiniowanych elementów demonstratora technologii w ramach projektu finansowanego z NCBiR pt. "Bezzałogowa platforma nawodno - powietrzna(...)"
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- "Budowa drogi do Centrum Opieki Wytchnieniowej w Gdańsku"
- Dostawa szybkich membranowych testów immunoenzymatycznych do wykrywania toksyn A i B oraz antygenu GDH Clostridium difficile dla UCK
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.