To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-08
"II sala Kina Echo - zakup wyposażenia"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 763832-N-2020
Numer ogłoszenia: 540538774-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 62 747 11 19
e-mail: kino@jarocin.pl
www: http://jarocin21.pl/index.php
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"II sala Kina Echo - zakup wyposażenia"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do II Sali Kina Echo. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: 1) Część zamówienia nr 1 – zakup i dostawa kinowego systemu projekcyjnego: Kinowy projektor cyfrowy – w standardzie DCI o rozdzielczości min 2K i parametrami technicznymi odpowiednimi dla ekranu kinowego o rozmiarach 500cm x 270cm o współczynniku odbicia gain = 1.2. Projektor ma mieć możliwość umieszczenia bezpośrednio na sali kinowej (podwieszenie pod sufitem). Na sali kinowej nie ma instalacji do odbioru ciepłego powietrza z projektora. Dostawa, instalacja, uruchomienie i zestrojenie sprzętu, urządzeń zgodnie z zaleceniami DCI wraz z przeszkoleniem pracowników w obsłudze zamówionego sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia Tom III SIWZ. 2) Część zamówienia nr 2 – zakup i dostawa kinowego systemu nagłośnieniowego: Kinowy system nagłośnieniowy: - szafa dźwiękowa typu rack 19’’, - kolumna głośnikowa zaekranowa trójdrożna, - kolumna głośnikowa subniskotonowa, - kolumna głośnikowa efektowa dwudrożna, - wzmacniacz kinowy, - kinowy cyfrowy procesor dźwięku, - kabel głośnikowy 2 x 2,5 mm2 , 2 x 4 mm2, Dostawa, instalacja, uruchomienie i zestrojenie sprzętu, urządzeń zgodnie z zaleceniami DCI wraz z przeszkoleniem pracowników w obsłudze zamówionego sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia Tom III SIWZ. 3) Część zamówienia nr 3 – zakup i dostawa kinowego ekranu: Ekran elektrycznie zwijany , perforowany , biały o wymiarach 500cm x 270 cm i współczynniku odbicia gain = 1,2. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 38652000-0 – projektory filmowe. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 32342400-6 – sprzęt nagłaśniający. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 38653400-1 – ekrany projekcyjne. 51110000-6 – usługi instalacyjne sprzętu. 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu. 5.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 1, 2 i 3 przedstawia Tom III SIWZ (SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA). 5.4. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.5. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy dla części zamówienia nr 1, części zamówienia nr 2 oraz dla części zamówienia nr 3. 5.6. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących dostawy będące przedmiotem umowy w trakcie realizacji zamówienia. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z dostawą przedmiotu zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 38.65.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część zamówienia nr 1 – zakup i dostawa kinowego systemu projekcyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 148500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Kino Digital Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wólczyńska 133/327
Kod pocztowy: 01-919
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 182655
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 182655
Waluta: PLN
NAZWA: Część nr: 2 Nazwa: zakup i dostawa kinowego systemu nagłośnieniowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 58400 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Kino Digital sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wólczyńska 133/327
Kod pocztowy: 01-919
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 71832
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 71832
Waluta: pln
NAZWA: 3) Część zamówienia nr 3 – zakup i dostawa kinowego ekranu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13000 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Systemy Audiowizualne Tehaix Łukasz Stępień
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. L. Staffa 9
Kod pocztowy: 62-300
Miejscowość: Września
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15990
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 44464.50
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Świadczenie pogwarancyjnych usług, serwisu, przeglądów i napraw autobusów eksploatowanych w Jarocińskich Liniach Autobusowych Sp. z o.o.
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Urzędu Miejskiego w Jarocinie
- Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie.
- Objęcie nadzorem autorskim i serwisem zainstalowanego w Szpitalu Powiatowym w Jarocinie systemu informatycznego Infomedica i AMMS na rok 2025 .
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu
więcej: przetargi w Jarocinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.