eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Przebudowa drogi pożarowej nr 19 na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec w Leśnictwach Orle i Łowicz Etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-09

Ogłoszenie nr 510414059-N-2021 z dnia 2021-02-09 r.
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mirosławiec:

Przebudowa drogi pożarowej nr 19 na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec w Leśnictwach Orle i Łowicz Etap III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 771356-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mirosławiec, krajowy numer identyfikacyjny 57006444100000, ul. Wolności 30, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 672 595 094
faks: 672 596 331
e-mail: Joanna.Grudzinska@pila.lasy.gov.pl
www: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_miroslawiec
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi pożarowej nr 19 na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec w Leśnictwach Orle i Łowicz Etap III

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SA.270.2.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Etap III: przebudowę drogi leśnej wyznaczonej w planie urządzania lasu, jako dojazd pożarowy nr 19 w Leśnictwach: Orle i Łowicz w Nadleśnictwie
Mirosławiec, na dz. nr: 8153, 8154, 8155, 8156/1; OBR. nr 0035 Łowicz Wałecki, Gmina Mirosławiec Obszar wiejski, Powiat Wałecki, Województwo
Zachodniopomorskie i dz. nr: 156/2; OBR. Nr 0072 Giżyno, Gmina Kalisz Pomorski Obszar wiejski, Powiat Drawski, Województwo
Zachodniopomorskie, od km 2+600,00 do km 3+870,09. Projektowana droga przebiega w linii istniejącej drogi leśnej o nawierzchni gruntowej.
Szerokość jezdni jest zmienna i wynosi ok. 3,0 m. W chwili obecnej droga jest w złym stanie technicznym. Krawędzie jezdni są nieczytelne, droga
częściowo porośnięta jest trawą, widoczne są miejsca wymieszania podłoża z materiałem drogi. Droga na większości odcinka utraciła nośność. Droga
bierze swój początek w miejscu zakończenia odcinka nr 2 (odcinki nr 1 i 2 są już wybudowane), a koniec znajduje się w terenie leśnym na granicy terenu Nadleśnictwa Mirosławiec z Nadleśnictwem Kalisz Pomorski. Droga służy jako dojazd w celu udostępnienia lasu dla potrzeb gospodarki leśnej. a) W zakresie robót zaprojektowano wycinkę drzew kolidujących ze skrajnią projektowanej drogi leśnej. Wykonawca robót, przy pomocy geodety i kierownika
budowy w obecności przedstawiciela Zamawiającego wytyczy przebieg drogi i oznaczy drzewa do wycinki. Przebieg drogi w zakresie Etapu III i
kolidujące z drogą drzewa muszą być tak oznaczone, aby możliwe było późniejsze wykonanie drogi wraz ze wszystkimi parametrami, takimi jak
poszerzenia na łukach, wyłukowania zjazdów, skrzyżowania, mijanki, pobocza, rowy, projektowane nasypy i wykopy. Wykonawca zgłosi
Zamawiającemu zakończenie robót związanych z wytyczeniem przebiegu drogi i oznakowaniem drzew do wycinki. W ciągu 3 dni od zgłoszenia,
Zamawiający dokona kontroli przeprowadzonych robót i, jeśli nie będzie miał uwag, Zamawiający przystąpi do wycinki drzew, wywozu drewna i
uprzątnięcia pozostałości po wycince drzew. Wykonawca przystąpi do karczowania pni po wycince drzew a następnie dokona przewiezienia karczy w
miejsce wskazane przez Zamawiającego. Ze względów bezpieczeństwa, w okresie prowadzenia prac usuwania drzew zabrania się wykonywania robót
budowlanych. Zamawiający zastrzega, że okres przeprowadzania prac usuwania drzew i wywozu drewna nie przekroczy 15 dni kalendarzowych od dnia
zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu wytyczania przebiegu drogi. Po wykonaniu ww. robót, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o
możliwości kontynuowania robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do niniejszej Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ): Załącznik nr 3 do SIWZ – Wzór umowy, Załącznik nr 8 do SIWZ – Projekt Etap III, Załącznik nr 9 do
SIWZ – STWiOR Etap III, Załącznik nr 10 do SIWZ – Przedmiar robót Etap III. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu
zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, a w
szczególności zgodnie z: 1) ustawą Prawo zamówień publicznych, 2) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz.
1333 ze zmianami), 3) normami i instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych. 4) oraz wszystkimi wydanymi decyzjami administracyjnymi w
tym m.in.: Decyzją o warunkach zabudowy, Decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach, Decyzją o pozwoleniu na budowę, Decyzją o pozwoleniu
wodnoprawnym. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do
niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie
materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i
cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez
zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu
doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma
wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie
przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie
parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga
złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest
obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność
oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty
równoważne. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę
lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten
dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc,
między innymi osób: kierujących robotami budowlanymi, dostawców materiałów budowlanych. 2) Wykonawca lub podwykonawca przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o
pracę osób, o których mowa w ppkt. 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,
datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się obowiązek zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o
pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.) wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i
nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub
podwykonawcy. 3) Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z
art. 29 ust. 3a Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań określonych powyżej, oraz
sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1485721.46 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TRANS-MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych S.A.
Email wykonawcy: biuro@transmasz.pl
Adres pocztowy: ul. Na Grobli 4
Kod pocztowy: 73-110
Miejscowość: Stargard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 748028.61

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 748028.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 894366.33
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.