To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-10
Sukcesywna dostawa rur i armatury wodociągowej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 769475-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 0-32 6741338
faks: 0-32 6741338
e-mail: zuwik@zuwik.pl
www: www.zuwik.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywna dostawa rur i armatury wodociągowej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy rur i armatury wodociągowej do siedziby Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu. Szczegółowy zakres dostaw objętych przedmiotem zamówienia został określony w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania rur i armatury objętych przedmiotem zamówienia fabrycznie nowych. Każdy typ asortymentu winien pochodzić od jednego producenta. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu z odpowiednią metką lub etykietą. Dostarczany przedmiot musi posiadać aktualne certyfikaty, atesty higieniczne na wyroby przeznaczone do przesyłania wody przeznaczonej do spożycia oraz deklaracje zgodności. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności oraz karty katalogowej produktu wraz z dostawą przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego przez okres realizacji umowy. Szczegółowy zakres każdorazowej dostawy obejmujący przedmiot oraz ilość dostawy zostanie określony przez Zamawiającego w pisemnym (faks, e-mail) lub telefonicznym zleceniu. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionego asortymentu w terminie 24 godzin od złożonego przez Zamawiającego zlecenia.
4. Dostawy przedmiotu umowy winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego
tj. od godz. 7.00 do godz. 14.00 od poniedziałku do piątku.
5. Towar dostarczany będzie na ryzyko Wykonawcy transportem gwarantującym zachowanie jego należytej jakości. Koszt dostawy materiałów do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
6. Ilości zamawianych materiałów podane są w sposób szacunkowy (wg załącznika nr 3 do specyfikacji). Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówienia
w zmniejszonych ilościach, całkowitej rezygnacji z dokonania zamówienia niektórych artykułów bądź zwiększenia ilości niektórych dostaw.
7. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z parametrami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji, lub dostarczenia przedmiotu wadliwego Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany w ciągu 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością dostaw objętych niniejszym zamówieniem.
9. Wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o ceny jednostkowe dostaw objętych przedmiotem zamówienia określone w kalkulacji cenowej zgodnie z faktycznie dostarczoną ilością potwierdzoną przez Zamawiającego.
10. Warunki płatności: przelew 30 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 44.16.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 145147.59 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SANTRA Jedynak Beata
Email wykonawcy: santra-zawada@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Nowowiejska 5
Kod pocztowy: 42-260
Miejscowość: Zawada
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 176292.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 180826.31
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Księstwa Siewierskiego w Siewierzu
- Remont ul. Żeromskiego w Siewierzu
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Białogardzie
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
więcej: Rury i osprzęt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.