eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 3 części: 1. Ryby i produkty rybne, 2. Mrożonki, 3. Artykuły głęboko mrożone".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-10

Ogłoszenie nr 510414267-N-2021 z dnia 2021-02-10 r.
Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.:

"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 3 części: 1. Ryby i produkty rybne, 2. Mrożonki, 3. Artykuły głęboko mrożone".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767424-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 20698864000000, ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 74 848 84 94
faks: 74 848 84 94
e-mail: biuro@agua-zdroj.pl
www: www.aqua-zdroj.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 3 części: 1. Ryby i produkty rybne, 2. Mrożonki, 3. Artykuły głęboko mrożone".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 17/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych: ryb i produktów rybnych, mrożonek i produktów głęboko mrożonych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 3 części, zgodnie z formularzami ofertowo – cenowymi ( załącznik 2a, 2b,2c) stanowiącymi załączniki do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: część 1 – sukcesywna dostawa ryb i produktów rybnych, część 2 – sukcesywna dostawa mrożonek, część 3 – sukcesywna dostawa produktów głęboko mrożonych. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca winien zapewnić, że oferowane produkty będą wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz obowiązujących przepisach prawa a także posiadać ważne terminy przydatności do spożycia.. Zamawiający będzie składał zamówienia od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 16:00 w ilościach i asortymencie zależnym od potrzeb Zamawiającego. Zamówienia składane będą pisemnie (fax., poczta elektroniczna). Dostawy będą realizowane w ciągu …… godzin od momentu złożenia zamówienia przez osoby upoważnione przy czym Wykonawca będzie wykonywał dostawy od poniedziałku do soboty w godz. od 8:00 do 15:30. Wszelkie koszty wydania zamówienia, w szczególności koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia przesyłki ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot reklamowanego towaru (niezgodnego z zamówieniem) odbywa się na koszt Wykonawcy. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakości handlowej oraz muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że będzie dostarczał towar w asortymencie i w ilościach wynikających z przekazanych zamówień o najwyższej jakości, zarówno pod względem jakościowym jak i z odpowiednim terminem ważności, zapewniającym bezpieczne zużycie dostarczonego towaru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.21.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sukcesywna dostawa ryb i produktów rybnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10573.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Rybnego "KARI" Wiesław Pluta
Email wykonawcy: biuro@kari.com.pl
Adres pocztowy: ul. Piekarska 1
Kod pocztowy: 58-410
Miejscowość: Marciszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12544.88

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12544.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12544.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Sukcesywna dostawa mrożonek

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona w zakresie części 2 została odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 1 i 2, gdyż jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest niezgodna z ustawą Pzp. Oferta Wykonawcy, złożona w niniejszym postępowaniu, jak również załączniki do oferty, zawierające istotne dane, dotyczące ceny ofertowej nie zostały własnoręcznie podpisane przez a jedynie ostemplowane pieczęcią imienną przedstawiciela Wykonawcy, co nie stanowi zachowania formy pisemnej wymaganej przepisami Pzp. Uchybienie to jest nieusuwalne i stanowi o niezachowaniu, wymaganej przepisami PZP pod rygorem nieważności, formy złożenia oferty, a w konsekwencji o nieważności złożonej oferty.
Tym samym złożenie oferty z naruszeniem zapisów SIWZ oraz formy wymaganej przepisami Ustawy Pzp (oferty nie podpisanej) stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z ustawą oraz art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z SIWZ.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów głęboko mrożonych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona w zakresie części 3 została odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 1 i 2, gdyż jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest niezgodna z ustawą Pzp. Oferta Wykonawcy, złożona w niniejszym postępowaniu, jak również załączniki do oferty, zawierające istotne dane, dotyczące ceny ofertowej nie zostały własnoręcznie podpisane przez a jedynie ostemplowane pieczęcią imienną przedstawiciela Wykonawcy, co nie stanowi zachowania formy pisemnej wymaganej przepisami Pzp. Uchybienie to jest nieusuwalne i stanowi o niezachowaniu, wymaganej przepisami PZP pod rygorem nieważności, formy złożenia oferty, a w konsekwencji o nieważności złożonej oferty.
Tym samym złożenie oferty z naruszeniem zapisów SIWZ oraz formy wymaganej przepisami Ustawy Pzp (oferty nie podpisanej) stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z ustawą oraz art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.