To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-10
Obsługa bankowa i kasowa budżetu gminy Leoncin oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 776018-N-2020
Numer ogłoszenia: 540396007-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 227 856 585
faks: 227 856 585
e-mail: ugleoncin@poczta.onet.pl
www: leoncin.bip.net.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Obsługa bankowa i kasowa budżetu gminy Leoncin oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ROSZP.271.PN.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej i kasowej budżetu gminy Leoncin oraz jednostek organizacyjnych gminy (liczba jednostek organizacyjnych może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w okresie, tj. od 01.02.2021 r. do 31.01.2024 r.)
- Biblioteka Publiczna Gminy Leoncin
- Samorządowy Zakład Budżetowy Leoncin
- Ośrodka Pomocy Społecznej
- Szkoła Podstawowa w Leoncinie
- Szkoła Podstawowa w Głusku z siedzibą w Nowych Grochalach
- Dzienny Dom Pobytu Senior -Wigor
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) otwarcie i prowadzenie w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej rachunków bieżących i pomocniczych budżetu gminy i Urzędu Gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
b) realizowanie poleceń przelewu w formie papierowej i elektronicznej;
c) nieodpłatne udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie na rachunkach i wszelkich operacjach poprzedniego dnia, jeżeli jednostka nie wdroży systemu elektronicznego;
d) prowadzenie obsługi kasowej w miejscowości Leoncin
e) przyjmowanie środków na lokaty;
f) przechowanie środków pieniężnych na opracowywanych rachunkach bieżących i pomocniczych;
g) udzielanie na wniosek zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do kwoty ustalonej każdorazowo w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy
h) potwierdzenie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne i papierowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji);
i) uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji;
j) naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca;
k) nieodpłatną usługę „wyzerowania” wskazanych rachunków bieżących urzędu
i jednostek organizacyjnych Gminy tj. Ośrodka Pomocy Społecznej, szkół, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących jednostek Gminy (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek;
l) wydawanie i realizacja blankietów czekowych,
ł) umożliwienie nieodpłatnego uzyskiwania przez Skarbnika Gminy, w systemie bankowości elektronicznej lub innej formie, informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych wymienionych w SIWZ,
m) możliwość wdrożenia nieodpłatnie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych
na dowolną ilość stanowisk, jednolitą dla wszystkich jednostek objętych obsługą bankową,
n) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych,
o) przechowywanie depozytów,
p) wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń na wniosek zamawiającego.
3. Za prowadzenie obsługi bankowej i kasowej Wykonawca otrzymywać będzie miesięczną ryczałtowaną opłatę pobieraną z dołu ostatniego dnia operacyjnego miesiąca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 240000 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Nowym Dworze Mazowieckim Oddział w Leoncinie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Partyzantów 16
Kod pocztowy: 05-155
Miejscowość: Leoncin
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 126000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 126000.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.