To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu: "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 774553-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 032 6430414, 6476670
faks: 326 430 490
e-mail: przetargi@sp.olkusz.pl
www: www.sp.olkusz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu: "Inwestujemy w zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OZP.272.33.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczestników projektu „Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II” – w podziale na 7 części. Uczestnikami kursów będą uczniowie szkół zawodowych z terenu powiatu olkuskiego, będący jednocześnie uczestnikami projektu „Inwestujemy w zawodowców-rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Olkuskim II”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia wykazanych powyżej. ZASADY OGÓLNE do wszystkich części zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia programu kursu oraz harmonogramu do akceptacji Zamawiającego, co najmniej 7 dni roboczych przed ich rozpoczęciem. 2. Godziny zajęć kursu rozumiane są jako godziny zegarowe = 60 min. 3. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi pakiet materiałów szkoleniowych. Każdemu z uczestników kursu powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe typu: zeszyt, długopis, skrypty, materiały do ćwiczeń. Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikom kursu powinny być adekwatne do jego treści. Materiały wykorzystywane podczas realizacji kursu powinny być przekazywane uczestnikom na początku kursu bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Po zakończeniu kursu materiały dydaktyczne przechodzą na własność uczestników kursu. 4. Wykonawca zapewni kursantom odpowiednie warunki do ćwiczeń praktycznych, tj. w przypadku kursów komputerowych, każdy kursant będzie miał do dyspozycji komputer. 5. Wykonawca musi dla każdego uczestnika kursu zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. 6. W przypadku kursu z obsługą programów komputerowych wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi stanowisko komputerowe wraz ze sprzętem i legalnym oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia kursu. 7. Wykonawca zapewnia w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 6 godzin, Wykonawca zapewnia 1 gorący posiłek dla uczestników. 8. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przygotuje wzorzec kompetencji opisujący zakładane efekty uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku realizacji kursu, zgodnie ze wzorem dostępnym na stronie internetowej http://www.sp.olkusz.pl/projekty-ue/inwestujemy-w-zawodowcow-ii/informacje-dla-wykonawcow-7/. Efekty uczenia będą obejmować nabycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych związanych z tematyką objętą kursem. Wykonawca zapoznaje uczestników z efektami uczenia się na pierwszych zajęciach. 9. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 10. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w kursie: • Prawo Jazdy kat. B, • Spawanie metodą MAG 135. 11. W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą umieszczone informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wynikłe konsekwencje, w tym także zobowiązuje się do zwrotu kosztów szkolenia bądź jego części w zależności od kar nałożonych na Zamawiającego przez jednostki nadzorujące w przypadku niedopełnienia obowiązku. 12. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji: 1) Dziennika zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych. 2) Listy obecności. 3) Protokołu z przebiegu egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli został przeprowadzony. 4) Imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu. 5) Rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. 6) Dokumentacji zdjęciowej obejmującej co najmniej 10 różnych zdjęć. Zdjęcia muszą być dobrej jakości, tzn. o wymiarach co najmniej 1024x768 pikseli, nie rozmazane, odpowiednio oświetlone. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zdjęć jeśli nie będą spełniały kryteriów wskazanych powyżej. 7) Arkuszy badających poziom zadowolenia uczestników. 8) Potwierdzenia zapoznania się uczestników z efektami kształcenia. 9) Potwierdzenie przekazania materiałów szkoleniowych oraz odbioru cateringu (w przypadku zajęć trwających dłużej niż 6 godzin). 13. Dokumentacja wskazana w pkt 13 zostanie przekazana Zamawiającemu w oryginale po zakończeniu kursu, jednak nie później niż 7 dni roboczych. Kopie list obecności oraz dzienników zajęć w formie papierowej lub mailowej będą przekazywane Zamawiającemu na jego prośbę w terminie wskazanym drogą e-mailową. 14. Wszystkie wyżej wskazane dokumenty nie będące drukami urzędowymi muszą być zgodne ze wzorami jakie Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej www.sp.olkusz.pl (zakładka „http://www.sp.olkusz.pl/projekty-ue/inwestujemy-w-zawodowcow-ii//”). Na prośbę Wykonawcy Zamawiający udostępni wzory drogą elektroniczną. 15. Kursy muszą zakończyć się egzaminem. Przy kursach tego wymagających, Wykonawca uwzględni w cenie opłacenie 1 egzaminu wewnętrznego oraz zewnętrznego, jeśli taki jest przewidziany, a także pozostałe koszty organizacyjne w tym np. wydanie certyfikatów. 16. Wydane certyfikaty oraz zaświadczenia muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). Wykonawca wystawia certyfikaty/zaświadczenia w kolorze. 17. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru do siedziby Biura ds. realizacji projektu Inwestujemy w zawodowców – rozwój kształcenia Zawodowego w Powiecie Olkuskim, ul: Fr. Nullo 32, w terminie 7 dni roboczych od daty ich wydania uczestnikom kursów/szkoleń. 18. Dane osobowe niezbędne do wydania zaświadczeń lub certyfikatów Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. 19. Zaleca się aby kursy były przeprowadzone na terenie Gminy Olkusz. Dopuszcza się jednak możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Gminą Olkusz na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego, z tym że odległość z miejscowości, gdzie będą prowadzone kursy do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km. W przypadku, gdy kurs odbywać się będzie poza terenem Gminy Olkusz, Wykonawca pokrywa koszty transportu uczestników (do i z miejsca realizacji kursu), a w przypadku grup liczących 5 lub więcej uczestników odpowiada również za organizację transportu i opiekę. 20. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników kursu i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu/szkolenia oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników na zajęciach. 22. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni) o każdej nieobecności uczestnika na kursie. 23. Wykonawca niezwłocznie, tzn. z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, zawiadomi (w formie pisemnej, dopuszcza się elektronicznie) Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. 24. Sugeruje się, aby kursy odbywały się w dni wolne od nauki bądź w dni powszednie po godzinie 15.00 pod warunkiem uzyskania zgody kursantów oraz koordynatora projektu. 25. Zamawiający uzna za zrealizowane te zajęcia, gdzie na liście obecności swoją obecność potwierdzi podpisem przynajmniej 1 beneficjent ostateczny (uczeń). 26. Dotyczy kursu PJ kat. B: Zajęcia praktyczne Wykonawca ustali indywidualnie z każdym uczestnikiem kursu – datę, godzinę oraz miejsce rozpoczęcia i zakończenia praktycznej nauki jazdy z zastrzeżeniem, że Wykonawca nie może narażać uczestnika kursu na dodatkowe koszty związane z powrotem do domu (np. powrót z Krakowa, Dąbrowy Górniczej). Wykonawca ma obowiązek dowozu kursanta co najmniej do miejscowości będącej siedzibą zamawiającego 27. Dotyczy kursu PJ kat. B: Do kursu przystąpią uczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami wydane przez lekarza uprawnionego do badań kierowców. Koszt badań lekarskich ponosi uczeń. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pierwsze spotkanie organizacyjne (co najmniej dwa tygodnie przed rozpoczęciem części teoretycznej kursu) w celu ustalenia harmonogramu zajęć, oraz poinformowania kursantów o konieczności utworzenia Profilu Kandydata na Kierowcę w Starostwie Powiatowym właściwym ze względu na miejsce zamieszkania. Wykonawca poinformuje kursantów o niezbędnych dokumentach jakie należy przedłożyć w Starostwie w celu utworzenia w/w profilu. 28. Przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do udokumentowania kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia osób prowadzących szkolenie w zakresie wskazanym w rozdziale V pkt. 2.3 SIWZ. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Kuchnia molekularna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6930.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Fundacja Wiedza Umiejętność Rozwój, ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Węgierska 41
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3475.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Kurs baristyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11766.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Fundacja Wiedzia Umiejętność Rozwój
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Węgierska 41
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4900.00
Waluta: PLN
NAZWA: Kurs kosmetyczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12555.56 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZDZ w Katowicach – Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Olkuszu,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. F. Nullo 20
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Kurs makijażu profesjonalnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5663.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZDZ w Katowicach – Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Olkuszu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. F. Nullo 20
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9500.00
Waluta: PLN
NAZWA: Kurs trychologii
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienił tą część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
NAZWA: Kurs spawanie met MAG 135
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił tą część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez Centrum Szkoleniowe OMEGA Łukasz Dybała, ul. Zakopiańska 9, 30-418 Kraków. Cena oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia (20.000,00 PLN brutto) i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego Zarząd Powiatu w Olkuszu unieważnił tą część postepowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
NAZWA: Prawo jazdy kat. B
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił tą część postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez Dorota Grzywnowicz , ul. Olkuska 293, 32-045 Sułoszowa. Cena oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia (16.000,00 PLN brutto) i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego Zarząd Powiatu w Olkuszu unieważnił tą część postepowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Świadczenie usług realizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu: "Wsparcie edukacji przedszkolnej w gminie Żukowo"
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Lelis w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Kompleksowa organizacja prac Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej w Województwie Lubuskim (RKRES) w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.