eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynPrzetarg nieograniczony pn. Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-11

Ogłoszenie nr 510414740-N-2021 z dnia 2021-02-11 r.
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie:

Przetarg nieograniczony pn. Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 764673-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, krajowy numer identyfikacyjny 17081802000000, Kościuszki 29 B, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 556465000
faks: 556465002
e-mail: zamowienia@powiatkwidzynski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony pn. Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR IV.272.19.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych nr: 3140G, 3141G, 3142G, 3143G, 3144G, 3145G, 3146G, 3147G, 3201G, 3203G, 3204G, 3205G, 3206G, 3207G, 3208G, 3209G, 3211G, 3212G, 3213G, 3214G, 3215G, 3217G, 3218G, 3219G, 3220G, 3221G, 3222G, 3223G, 3224G, 3225G, 3226G, 3227G, 3228G, 3229G, 3230G, 3231G, 3232G, 3233G, 3234G, 3235G, 3236G, 3237G, 3238G, 3240G, w zakresie prac: Część nr 1: 1. Remont nawierzchni masą asfaltową o średniej grubości 5 cm Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinku drogi, b) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę lub załadunkiem na środki transportowe, c) ogrzanie i skropienie naprawionego miejsca bitumem w ilości 0,5 – 1,0 kg./m2 d) ręczne rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w 1 lub 2 warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, e) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki., f) uszczelnienie złączy bitumem z obsypaniem kruszywem. Łączna planowana ilość do wykonania – 330,00 m2 2. Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu o średniej grubości 5 cm Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinku drogi, b) oczyszczenie remontowanych miejsc z usunięciem zanieczyszczenia na pryzmę lub załadunkiem na środki transportowe, c) ogrzanie i skropienie naprawionego miejsca bitumem w ilości 0,5 – 1,0 kg./m2 d) mechaniczne rozścielenie mieszanki mineralno bitumicznej, e) zagęszczenie ułożonej mieszanki walcem, f) uszczelnienie złączy bitumem z obsypaniem kruszywem g) uzupełnienie zawyżonego pobocza na szerokości min. 75 cm wzdłuż krawędzi jezdni Łączna planowana ilość do wykonania – 2310,00 m2 3. Wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu o średniej grubości 4 cm Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinku drogi, b) oczyszczenie remontowanych miejsc z usunięciem zanieczyszczenia na pryzmę lub załadunkiem na środki transportowe, c) ogrzanie i skropienie naprawionego miejsca bitumem w ilości 0,5 – 1,0 kg./m2 d) mechaniczne rozścielenie mieszanki mineralno bitumicznej, e) zagęszczenie ułożonej mieszanki walcem Łączna planowana ilość do wykonania – 395,00 m2 4. Wykonanie warstwy podbudowy z asfaltobetonu o średniej grubości 4 cm Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinku drogi, b) oczyszczenie remontowanych miejsc z usunięciem zanieczyszczenia na pryzmę lub załadunkiem na środki transportowe, c) ogrzanie i skropienie naprawionego miejsca bitumem w ilości 0,5 – 1,0 kg./m2 d) mechaniczne rozścielenie mieszanki mineralno bitumicznej, e) zagęszczenie ułożonej mieszanki walcem Łączna planowana ilość do wykonania – 395,00 m2 5. wykonanie warstwy wyrównawczej z asfaltobetonu o średniej grubości 3 cm Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinku drogi, b) oczyszczenie remontowanych miejsc z usunięciem zanieczyszczenia na pryzmę lub załadunkiem na środki transportowe, c) ogrzanie i skropienie naprawionego miejsca bitumem w ilości 0,5 – 1,0 kg./m2 d) mechaniczne rozścielenie mieszanki mineralno bitumicznej, e) zagęszczenie ułożonej mieszanki walcem Łączna planowana ilość do wykonania – 395,00 m2 6. Wykonanie podbudowy z tłucznia o grubości 20 cm Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinku drogi, b) wbudowanie i zagęszczenie kruszywa, Łączna planowana ilość do wykonania – 395,00 m2 7. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 10 cm Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinku drogi, b) wbudowanie i zagęszczenie kruszywa, Łączna planowana ilość do wykonania – 395,00 m2 8. Korytowanie wraz z wywózką urobku na głębokość 10 cm Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinku drogi, b) wykonanie wykopu, c) załadunek i wywiezienie urobku z wykopu Łączna planowana ilość do wykonania – 395,00 m2 9. Frezowanie nawierzchni bitumicznej Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinku drogi, b) skrawanie górnej warstwy nawierzchni asfaltowej, c) załadunek i wywiezienie destruktu, d) wbudowanie destruktu bitumicznego na drodze wskazanej przez Zamawiającego Łączna planowana ilość do wykonania – 395,00 m2 10.Regulacja wysokości studzienek kanalizacyjnych Zakres robót obejmuje w szczególności: a) wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinku drogi, b) nacięcie nawierzchni drogi i odkucie nawierzchni przy studni lub kratce, c) załadunek i wywiezienie rumszu, d) regulacja studni lub kratki do wysokości nawierzchni jezdni e) ułożenie masy asfaltobetonowej Łączna planowana ilość do wykonania – 12 szt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania przesunięć ilości zlecanych remontów pomiędzy poszczególnymi kategoriami (technologiami) zgodnie z potrzebami, z zachowaniem łącznej ceny ofertowej Wykonawcy z formularza cenowego. Część nr 2: Remont nawierzchni drogi przy użyciu grysów kamiennych i emulsji, obejmujący naprawę średnich uszkodzeń pokrowca bitumicznego o grubości średnio 3 cm o nienaruszonej podbudowie. Zakres robót obejmuje w szczególności: a)wykonanie oznakowania zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego remontowanego odcinka drogi, b)oczyszczenie uszkodzonego miejsca z odrzuceniem rumoszu na pryzmę lub załadunek na środki transportowe, c)skropienie bitumem oczyszczonego dna i ścianek krawędzi naprawionego miejsca, d)rozścielenie kruszywa jedną lub dwiema warstwami w zależności od głębokości uszkodzenia, e)skropienie bitumem rozścielonego kruszywa, f)rozsypanie drobnego kruszywa, g)ubicie lub uwałowanie poszczególnych warstw kruszywa uprzednio rozścielonego w uszkodzonym miejscu, h)mechanicznym skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową, i)rozsypaniu równomiernym kruszywa t.j. grysów 5 – 16 mm, j)zawałowaniu rozścielonej, wyrównanej warstwy kruszywa (grysów), k)pielęgnacja nawierzchni polegająca na usunięciu nie związanego kruszywa. Łączna planowana ilość do wykonania – 9000 m2 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa mapa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- stanowiące załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że ostateczna ilość zlecanych remontów w całym okresie obowiązywania Umowy będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający informuje, że łączna suma ilości zlecanych remontów w ciągu roku nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej wartości oferty Wykonawców dla poszczególnych części zamówienia, wskazanych zgodnie z załącznikiem nr 4A i 4B. 4. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6.Jeśli w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7.Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 8.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów lub urządzeń wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub urządzenia równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 9. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności określone w pkt 1), realizujące przedmiot zamówienia z ramienia Wykonawcy lub Podwykonawcy będą w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej zwanym KP. Wykonawca jest zobowiązany w umowach z Podwykonawcami zamieścić zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia osób wykonujących te czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów KP oraz egzekwować od Podwykonawców sankcje z tytułu nie wywiązania się z tego obowiązku. 1) Wymóg, o którym mowa powyżej dotyczy następujących czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia: Część nr 1: 1. Oznakowanie odcinka robót 2. Przygotowanie miejsca ubytku, wyboju, nawierzchni lub studni do naprawy, w tym rozbiórka nawierzchni 3. Spryskanie miejsca naprawy szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową, jeśli przewidują to specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Regulacja studni lub kratki do wysokości nawierzchni jezdni lub rozłożenie mieszanki mineralno–asfaltowej/kruszywa 5. Zagęszczenie wbudowanej mieszanki/kruszywa 6. Uszczelnienie asfaltową masą zalewową w miejscu połączenia krawędzi, jeśli przewidują to specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 7. Obmiar wykonanych robót remontowych 8. Demontaż oznakowania odcinka robót Część nr 2: 1. Oznakowanie odcinka robót 2. Przygotowanie miejsca ubytku, wyboju do naprawy 3. Spryskanie miejsca naprawy szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową 4. Wbudowanie grysów kamiennych 5. Zagęszczenie wbudowanego materiału 6. Obmiar wykonanych robót remontowych 7. Demontaż oznakowania odcinka robót W/w czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 KP. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 Kodeksu Pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, przy zachowaniu anonimizacji, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 414648.78 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Kwidzyńskie Przedsiebiorstwo Robót Drogowo- Budowlanych STZRELBUD Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lotnicza 3
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 322835.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 322835.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 322835.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na obszarze powiatu kwidzyńskiego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 229500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Handlowo Usługowe MAR DAR Marian Tompalski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Makówiec 53
Kod pocztowy: 87-602
Miejscowość: Chrostkowo
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 182430.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 182430.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 220320.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.