To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica etap V-VII (odc. Wisełka - Międzywodzie)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Regionalny Programy Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020
Numer ogłoszenia: 772096-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 94 3427831
faks: 94 4324328
e-mail: zzdw@zzdw.koszalin.pl
www: http://www.zzdw.koszalin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Prowadzenie nadzoru przyrodniczego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica etap V-VII (odc. Wisełka - Międzywodzie)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZDW-6.414.245.2020.8.2
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu nadzoru przyrodniczego zgodnie z Decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 08.02.2019r. (pismo BIO.6220.3.2018.AS) oraz Decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 21/2019 z dnia 14.11.2019r. (pismo AP-1.7820.194.4.2019.PM) dla inwestycji pt.: Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego – Trasa Velo Baltica etap V–VII (odc. Wisełka – Międzywodzie). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale C „Opis przedmiotu zamówienia”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.42.11.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18750.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KO-ECO Andrzej Kozaczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleja Lipowa 36
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23062.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 386687.40
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.