Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
Dostawa odczynników laboratoryjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 771144-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 34 3449900, 3449901
faks: 343 627 210
e-mail: sat@psse.czest.pl
www: psse.czest.pl i gis.gov.pl/psse-czestochowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SAT-3321/3/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych dla laboratorium PSSE w Częstochowie, z podziałem na 17 części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2434.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2791.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2791.32
Waluta:
NAZWA: Pakiet 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp.
W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5826.02
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6292.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6292.10
Waluta:
NAZWA: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2450.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3013.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3013.50
Waluta:
NAZWA: Pakiet 5
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp.
W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17414.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21419.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24636.90
Waluta:
NAZWA: Pakiet 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31770.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31770.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31770.00
Waluta:
NAZWA: Pakiet 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6030.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6572.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11144.79
Waluta:
NAZWA: Pakiet 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 459.85
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 496.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 496.64
Waluta:
NAZWA: Pakiet 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4844.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5958.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5958.12
Waluta:
NAZWA: Pakiet 11
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp.
W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1743.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2143.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3239.82
Waluta:
NAZWA: Pakiet 13
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp.
W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet 14
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp.
W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet 15
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp.
W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 712.50
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 769.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 769.50
Waluta:
NAZWA: Pakiet 17
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp.
W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont świetlicy i zaplecza kuchennego w Zespole Szkół Przemysłu Mody i Reklamy im. W. S. Reymonta przy ul. Krakowskiej 80F w Częstochowie.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach TBS zlokalizowanego na działce nr 48 obręb 39, przy ul. Łódzkiej w Częstochowie- budynek "B""
- Zakup, dostawa oraz odbiór zużytych filtrów do urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie
- Dostawa samochodu osobowego i przyczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w zakresie kategorii B+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
- Remont instalacji w budynku głównym Szkoły Podstawowej nr 21 w Częstochowie - etap A (parter i 1 piętro)
- Wykonanie robót budowlanych w budynku UJD w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie, obejmujących:1) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż, 2) remont klatki schodowej.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa dwóch analizatorów biochemicznych wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Zakup i dostawa pasków testowych, dzierżawa glukometrów i oprogramowania do monitorowania poziomu glikemii w zakresie badań POCT oraz dostawa innych odczynników i testów diagnostycznych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
- "Dostawa odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SPEKTROMETRU MAS ORAZ PODŁOŻA I INNE ODCZYNNIKI MIKROBIOLOGICZNE
- Dostawa odczynnika
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.