eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaNadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni: "Przebudowa drogi leśnej "Bursztynowa " w Leśnictwie Sobieszewo na terenie Nadleśnictwa Gdańsk". ETAP I i II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-11

Ogłoszenie nr 510414889-N-2021 z dnia 2021-02-11 r.
Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni:

Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni: "Przebudowa drogi leśnej "Bursztynowa " w Leśnictwie Sobieszewo na terenie Nadleśnictwa Gdańsk". ETAP I i II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767524-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 19003680300000, ul. Morska 200, 81-006 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 586 674 250
faks: 586 674 253
e-mail: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni: "Przebudowa drogi leśnej "Bursztynowa " w Leśnictwie Sobieszewo na terenie Nadleśnictwa Gdańsk". ETAP I i II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZ.270.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne p.n. „Przebudowa drogi leśnej „Bursztynowa” w Leśnictwie Sobieszewo na terenie Nadleśnictwa Gdańsk”. Etap I i II. 3.2 i obejmuje przebudowę I i II Etapu drogi leśnej „ Bursztynowa” o długości 2 855,18mb poprzez podniesienie jej parametrów użytkowo-technicznych, szerokość projektowanej drogi 3,5m z poszerzeniami na zjazdach, pobocza po 0,5m. Obydwa etapy są częścią jednej drogi leśnej.1) W zakres przebudowy I Etapu drogi leśnej „Bursztynowej” wchodzi: Karczowanie pni i zakrzaczeń z odwozem do 2 km, Profilowanie i zagęszczenie podłoża, Podbudowa z KŁSM 0/63mm kruszywo skalne granitowe gr 15cm, Nawierzchnia drogowa wraz z poboczami z KŁSM 0/31,5mm kruszywo skalne granitowe gr 7cm, Roboty ziemne wykopy/nasypy, Ułożenie geotkaniny separacyjno wzmacniającej dwukierunkowej, Humusowanie skarp wraz z obsiewem mieszanką trawy drogowej, Obsługa geodezyjna i obmiar powykonawczy geodezyjny dla potrzeb nadleśnictwa (w pliku wektorowym w formacie shp w układzie geodezyjnym 1992). 2) W zakres
przebudowy II Etapu drogi leśnej „Bursztynowej” wchodzi: Karczowanie pni i zakrzaczeń z odwozem do 2 km, Profilowanie i zagęszczenie podłoża, Oczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej, Podbudowa z KŁSM 0/63mm kruszywo skalne granitowe gr 15cm, Podbudowa
częściowo z KŁSM 0/31,5mm kruszywo skalne granitowe gr. 30cm przewarstwiona georusztem dwukierunkowym, Nawierzchnia drogowa wraz z poboczami z KŁSM 0/31,5mm kruszywo skalne granitowe gr 7cm i 15 cm jako wypełnienie, Nawierzchnia drogowa z prefabrykowanych płyt
drogowych żelbetowych 300x150x15, Roboty ziemne wykopy/nasypy, Ułożenie geotkaniny separacyjno-wzmacniającej dwukierunkowej, Humusowanie skarp wraz z obsiewem mieszanką trawy drogowej, Przeniesienie szlabanów, Obsługa geodezyjna i obmiar powykonawczy
geodezyjny dla potrzeb nadleśnictwa (w pliku wektorowym w formacie shp w układzie geodezyjnym 1992). 3.2.1. Miejsce realizacji: 1) Planowany I Etap przebudowy drogi leśnej „ Bursztynowa” o długości 1 758,80mb położony jest na dz.nr 169/4,170,188/2,189, obręb Górki Wschodnie w oddz.leśnych 169,170,188,189 na Wyspie Sobieszewskiej w Leśnictwie Sobieszewo na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. 2) Planowany II Etap
przebudowy drogi leśnej „Bursztynowa” o długości 1 096,38mb położony jest na dz.nr.: 172/1,173,174,174/1,175,176/10,177 obręb Świbno oraz na
dz.nr.: 167/4, 167/6,168/2, 187/6, 206/4,206/5 obręb Górki Wschodnie w oddz.leśnych: 167,168,186,187 na Wyspie Sobieszewskiej w Leśnictwie
Sobieszewo na terenie Nadleśnictwa Gdańsk. 1) Informacje szczegółowe: a) Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie zobowiązany jest do wykonania i oznakowania oraz zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót na czas ich realizacji i zapewni bezpieczne dojście i dojazd do terenu robót. 2) Dalszy opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych określony został w dokumentach opisanych w punkcie 3.3. SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić
powyższe w oferowanej cenie ryczałtowej. 3) W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, e) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, f) przy realizacji zamówienia zagwarantowania aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego dostarczy przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i
sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów, g) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie zobowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami
inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także z pozostałymi załącznikami, h) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4) Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji – min. 36 miesięcy lub więcej jeżeli Wykonawca chce uzyskać dodatkowe punkty z zakresie kryteriów oceny ofert. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia podpisanego protokołu końcowego robót. Minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy. Jeśli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy jak 60miesięcy to okres udzielonej rękojmi będzie równy okresowi oferowanej gwarancji powyżej przez wykonawcę powyżej 60 miesięcy. 3.2.2. Warunki
zapłaty za wykonane roboty: a) Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b) Zapłata za wykonane prace nastąpi na podstawie faktury końcowej, po bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia. c) Faktura płatna będzie przelewem w terminie 30 dni od daty jej doręczenia na konto bankowe wskazane na fakturze. d) Do faktury Wykonawca zobligowany
będzie doręczyć protokół odbioru końcowego bez zastrzeżeń wraz z dokumentami potwierdzającymi rozliczenie się wykonawcy z podwykonawcami, o których mowa w umowie. 3.3. Przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację projektową i
Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: - Załącznik nr 11 do SIWZ - Projekt budowlany - Załącznik nr 12 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 13 do SIWZ - Przedmiar robót - (materiał pomocniczy) 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia ważnej umowy ubezpieczenia OC na zasadach wskazanych w zał. nr 8 do SIWZ – wzór umowy. 3.5. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonywane w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu dróg, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wszelkie spory mogące wynikać z powstałej sytuacji będą rozstrzygane na indywidualnych spotkaniach, przy udziale przedstawicieli –
Nadleśnictwa, inspektora nadzoru, Wykonawcy. 3.6. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 3.7. Wykonawca wykona obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym
związane leżą po stronie Wykonawcy robót. 3.8. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.9. Wykonawca jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia infrastruktury technicznej zlokalizowanej w pasie przebudowanej drogi. 3.10. Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów: wody, kanalizacji sanitarnej, energii
elektrycznej. Wykonawca musi przewidzieć zaopatrzenie się w niezbędne media we własnym zakresie. 3.11. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót wraz z terenem przyległym i doprowadzenia terenu do należytego stanu i porządku. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 3.12. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 3.13. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.14. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 3.15. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której
wykonanie chce powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. 3.16. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki
towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1986 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego,założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych
od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz
urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie
stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.17. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 3.18. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: czynności wykonane przy użyciu maszyn budowlanych i urządzeń oraz prace wykonanie ręczne. 3.19. Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3.18. oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli
spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3.19 wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. b) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. c) Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 3.20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3.22.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3.23. Zamawiający nie przewiduje możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.24. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP. 3.25.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 3.26. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.27. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę robót budowlanych. 3.28. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z wyjątkiem wskazanym w art. 93 ust. 4 Ustawy PZP. 3.29. Wykonawca może wysłać Zamawiającemu ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 poz. 2191). Wykonawca poinformuje pisemnie
Zamawiającego o zamiarze wysyłania ustrukturyzowanych faktur za pomocą platformy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1071422.03 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: „DUO” Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością spółką komandytową
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stężyca, ul. Rzemieślnicza nr 1
Kod pocztowy: 83-322
Miejscowość: Stężyca
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1148317.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1148317.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1199989.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.