Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym na Dowóz destruktu asfaltowego na drogi gminne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 2021/BZP00000750/01
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 257 579 190
faks: 257 579 190
e-mail: sekretariat@jakubow.pl
www: www.jakubow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym na Dowóz destruktu asfaltowego na drogi gminne
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BiF.271.1.2021.AW
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozplantowanie wraz z zagęszczeniem przy pomocy walca
drogowego na wskazanych drogach gminnych około 2 000,00 ton destruktu asfaltowego,
powstałego w wyniku prac związanych z bezpośrednim frezowaniem warstwy asfaltowej ścieralnej.
Zamawiający nie dopuszcza destruktu powstałego w wyniku rozkruszenia płyt wyciętych
z nawierzchni asfaltowej oraz brył uzyskiwanych z płyt. Destrukt asfaltowy winien być bez
domieszki materiałów obcych w tym także bez podbudowy z kruszyw naturalnych lub sztucznych.
2.Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego.
3.W zależności od ceny jednostkowej, ilości dostarczonego towaru mogą ulec zmianie.
4. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji
zamówienia tj: kierowanie pojazdami, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku
danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu
pracy.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia
potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie
art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
5. Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.
6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności wymienione w ust. 1 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany.
7. Każdorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w ust. 3 nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, którym mowa w ust. 1, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 2. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.
9. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 1
10. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 1-3, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
11. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 14.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 140000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ANPOL krzysztof Kaczorowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 05-282 Strachówka, Annopol 9
Kod pocztowy: 05-282
Miejscowość: Annopol
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 140000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 192000.00
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.