eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałkidostawa chusteczek do dezynfekcji i masek ochronnych FFP3 na potrzeby zespołów ratownictwa medycznego WSPR SP ZOZ Suwałki



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415095-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ W Suwałkach:

dostawa chusteczek do dezynfekcji i masek ochronnych FFP3 na potrzeby zespołów ratownictwa medycznego WSPR SP ZOZ Suwałki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zapobieganie, przeciwdziałanie i zwalczanie Covid 19 oraz innych chorób zakaźnych przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkach
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ W Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny 79100162700000, Mickiewicza 11, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 875 662 268
faks: 875 662 268
e-mail: wsprsuwalki@wp.pl
www: wsprsuw.pl

adres profilu nabywcy: wsprsuw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa chusteczek do dezynfekcji i masek ochronnych FFP3 na potrzeby zespołów ratownictwa medycznego WSPR SP ZOZ Suwałki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OT 332-07-21

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

dostawa 116 opakowań chusteczek do dezynfekcji powierzchni i sprzętu oraz dodatkowym zadaniem w tym postępowaniu jest dostawa 1000 sztuk masek ochronnych FFP 3 typu RD na potrzeby zespołów ratownictwa medycznego WSPR SP ZOZ Suwałki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: dostawa chusteczek do dezynfekcji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3500 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 03

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 03
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 03
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3422

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3422
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7882.63
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: dostawa msek FFP 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9000 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 03

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 03
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 03
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9000

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30546.30
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.