eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówDostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznej 49,80 kW na hali garażowej Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-12

Ogłoszenie nr 510415391-N-2021 z dnia 2021-02-12 r.
Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych "EKOWOD" Spółka z o.o.:

Dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznej 49,80 kW na hali garażowej Zamawiającego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773868-N-2020 dnia 29.12.2020 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych "EKOWOD" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 53162298600000, ul. Mariańska 2, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 774 105 222
faks: 774 101 482
e-mail: m.adamczyk@ekowod.eu
www: www.ekowod.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznej 49,80 kW na hali garażowej Zamawiającego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZP.XXXI/PZP/PN/D/2020.MA

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż instalacji fotowoltaicznej 49,80
kW na hali garażowej Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
załączniki nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych
Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz
zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w
tym dla użytkowników obiektu. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach
i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 5. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień
(CPV): Główny kod CPV: 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne. Dodatkowe kody (CPV):
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 45311200-0 Roboty w zakresie przewodów
instalacji elektrycznych. 45261215-4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych. 45261000-4
Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty. 6. Nie dopuszcza się składania
ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu
zamówienia, zostaną odrzucone. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub
Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za
należyte wykonanie tego zamówienia. 10. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez
Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia
Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą
należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy
lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez
Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 11. Dodatkowo w przypadku gdy
Wykonawca korzysta z podwykonawców, na których zasoby powołuje się na zasadach określonych w
art. 22a ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w
SIWZ, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy zobowiązany jest w przypadku zmiany lub rezygnacji z
podwykonawcy wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca
powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia. 12. Powierzenie wykonania części
zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie
zamówienia. 13. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale
podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne sformułowanie. Jeżeli
Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie
wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 14. Informacja o możliwości udzielenia
zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje
możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 15. Miejsce realizacji zamówienia:
siedziba Zamawiającego (ul. Mariańska 2, 46-100 Namysłów).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.33.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 133876.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 28

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 28
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 13

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ELTECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żelazna 6
Kod pocztowy: 41-709
Miejscowość: Ruda Śląska
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 106602.09

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 106602.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 189900.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.