eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecBudowa ciągu pieszego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wdrożenie technologii wspomagających oraz montaż lady rejestracji spełniającej parametry wymagane przez ustawę i standard w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-13

Ogłoszenie nr 510415472-N-2021 z dnia 2021-02-13 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu:

Budowa ciągu pieszego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wdrożenie technologii wspomagających oraz montaż lady rejestracji spełniającej parametry wymagane przez ustawę i standard w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Przedsięwzięcie pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami, realizowane jest w ramach projektu pn. Dostępność Plus dla zdrowia, realizowanego w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774218-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu, krajowy numer identyfikacyjny 27698528100000, pl. Wolności 23, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 326 732 545
faks: 326 733 731
e-mail: spzoz@ogrodzieniec.pl
www: http://www.spzoz.ogrodzieniec.pl/

adres profilu nabywcy: Nie dotyczy

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ciągu pieszego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wdrożenie technologii wspomagających oraz montaż lady rejestracji spełniającej parametry wymagane przez ustawę i standard w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wdrożenie technologii wspomagających oraz montaż lady rejestracji spełniającej parametry wymagane przez ustawę i standard w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Chodnik przystosowany dla osób niepełnosprawnych:  Pomiary przy wykopach fundamentowych, teren równinny i nizinny analogia – 20 m3;  Rozebranie podbudowy, z mas mineralno-bitumicznych; rozbiórka ręczna, grubość podbudowy 4cm 3,5x2m – 7m2;  Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, (trelinka ) z wypełnieniem spoin piaskiem, grubość płyt 15cm – 7m2;  Cięcie nawierzchni mechanicznej, masy mineralno-bitumicznej, grubość cięcia 5cm – 3,5m;  Rozebranie krawężników wtopionych i obrzeży trawników, obrzeża 8x30cm na podsypce piaskowej - 9m;  Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, na podsypce piaskowej, ręcznie, kostka 12cm analogia 6,15x2 – 12,3m2;  Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, na głębokości 20cm – 38,5m2;  Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, dodatek za każde dalsze 5cm głębokości – 38,5m2;  Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm - 38,5m2;  Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm - 38,5m2;  Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, dodatek za każdy dalszy 1cm grubości - 38,5m2;  Warstwy podsypkowe, podsypka piaskowa, zagęszczenie mechaniczne grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm - 38,5m2;  Warstwy podsypkowe, podsypka piaskowa, zagęszczenie mechaniczne dodatek za każdy następny 1cm grubości warstwy – 38,5m2;  Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm – 38,5m2;  Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, dodatek za każdy następny 1cm grubości warstwy – 38,5m2;  Nawierzchni e z kostki brukowej betonowej, grubość 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara - 32,2m2;  Chodniki z płyt betonowych z rowkami, (z bąbelkami) 30x3x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową analogia – 6,52m2;  Ławy pod krawężniki, betonowa zwykła – 1,6m3;  Krawężniki betonowe, wystające 15x30cm na podsycę cementowo-piaskowej – 9m;  Obrzeża betonowe, 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 9m;  Ręczne zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, głębokość do 1.5m, kategoria gruntu III-IV, szerokość wykopu 0.8-1.5m – 0,8m3;  Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami asfaltu lanego – 0,2t;  Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie – 5,95m2;  Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni pionowych, papą na lepiku na zimno, 1 warstwa (przy windzie) – 0,5m2;  Rozebranie ogrodzeń z siatki w ramach z kątownika – 2,5m;  Ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach stalowych obsadzonych w gniazdach cokołów, (rozstaw 3m), wysokość 2.0m słupki z teownika 100x100x11mm – 1,25m;  Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi do 1km – 8,93m3;  Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1km – 8,93m3;  Mechaniczne karczowanie drzew, piłą mechaniczną, drzewo fi 26-35cm – 1szt;  Ręczne karczowanie pni, fi 46-55cm – 1szt; 2) Oznaczenia dla osób słabowidzących:  Oznaczanie drogi ewakuacyjnej oraz ościeży taśmą samoprzylepną fluorescencyjną (analogia) – 31,04m;  Montaż tabliczek piktogramowych grawerowanych montowanych przy drzwiach z dodatkowym opisem w języku braila – 14szt;  Wykucie z muru, okna w rejestracji na piętrze, powierzchnia ponad 2m2 (analogia) – 2,96m2;  Zamocowanie okna w rejestracji (analogia) – 2,96m2;  Rozebranie blatu w rejestracji 1,9x 0,35 (analogia) – 0,66m2;  Rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł, na zaprawie cementowo-wapiennej 1,9x0,250x0,1 – 0,5m3;  Zamocowanie blatu w rejestracji na wysokości do 0,9m (analogia) – 1szt; 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 4. Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie wymaga pozwolenia na budowę. 5. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. 6. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 7. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 8. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 9. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 10. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 13. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 14. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 15. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 215 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 16. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 17. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 18. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 19. Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez osoby niepełnosprawne (budowa chodnika przeznaczonego dla wszystkich użytkowników w tym dostosowanego dla osób niepełnosprawnych /użycie płyt betonowych z rowkami /bąbelkami//, montaż tabliczek grawerowanych z opisem w języku braila). 20. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 45233330-1 Fundamentowanie ulic 45223320-5 Roboty budowlane w zakresie obiektów typu „parkuj i jedź” 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 21. Przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami, realizowane jest w ramach projektu pn. Dostępność Plus dla zdrowia, realizowanego w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.22

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18804.01 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DUET Usługi Drogowo Mostowe mgr inż. Grzegorz Loranty
Email wykonawcy: duet.udw@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 20G
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 30141.09

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30141.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30141.09
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.