To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-13
Budowa ciągu pieszego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wdrożenie technologii wspomagających oraz montaż lady rejestracji spełniającej parametry wymagane przez ustawę i standard w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Przedsięwzięcie pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami, realizowane jest w ramach projektu pn. Dostępność Plus dla zdrowia, realizowanego w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.
Numer ogłoszenia: 774218-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 326 732 545
faks: 326 733 731
e-mail: spzoz@ogrodzieniec.pl
www: http://www.spzoz.ogrodzieniec.pl/
adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa ciągu pieszego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wdrożenie technologii wspomagających oraz montaż lady rejestracji spełniającej parametry wymagane przez ustawę i standard w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wdrożenie technologii wspomagających oraz montaż lady rejestracji spełniającej parametry wymagane przez ustawę i standard w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Chodnik przystosowany dla osób niepełnosprawnych: Pomiary przy wykopach fundamentowych, teren równinny i nizinny analogia – 20 m3; Rozebranie podbudowy, z mas mineralno-bitumicznych; rozbiórka ręczna, grubość podbudowy 4cm 3,5x2m – 7m2; Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, (trelinka ) z wypełnieniem spoin piaskiem, grubość płyt 15cm – 7m2; Cięcie nawierzchni mechanicznej, masy mineralno-bitumicznej, grubość cięcia 5cm – 3,5m; Rozebranie krawężników wtopionych i obrzeży trawników, obrzeża 8x30cm na podsypce piaskowej - 9m; Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, na podsypce piaskowej, ręcznie, kostka 12cm analogia 6,15x2 – 12,3m2; Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, na głębokości 20cm – 38,5m2; Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, dodatek za każde dalsze 5cm głębokości – 38,5m2; Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm - 38,5m2; Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm - 38,5m2; Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, dodatek za każdy dalszy 1cm grubości - 38,5m2; Warstwy podsypkowe, podsypka piaskowa, zagęszczenie mechaniczne grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm - 38,5m2; Warstwy podsypkowe, podsypka piaskowa, zagęszczenie mechaniczne dodatek za każdy następny 1cm grubości warstwy – 38,5m2; Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm – 38,5m2; Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, dodatek za każdy następny 1cm grubości warstwy – 38,5m2; Nawierzchni e z kostki brukowej betonowej, grubość 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara - 32,2m2; Chodniki z płyt betonowych z rowkami, (z bąbelkami) 30x3x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową analogia – 6,52m2; Ławy pod krawężniki, betonowa zwykła – 1,6m3; Krawężniki betonowe, wystające 15x30cm na podsycę cementowo-piaskowej – 9m; Obrzeża betonowe, 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 9m; Ręczne zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, głębokość do 1.5m, kategoria gruntu III-IV, szerokość wykopu 0.8-1.5m – 0,8m3; Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami asfaltu lanego – 0,2t; Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie – 5,95m2; Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni pionowych, papą na lepiku na zimno, 1 warstwa (przy windzie) – 0,5m2; Rozebranie ogrodzeń z siatki w ramach z kątownika – 2,5m; Ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach stalowych obsadzonych w gniazdach cokołów, (rozstaw 3m), wysokość 2.0m słupki z teownika 100x100x11mm – 1,25m; Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi do 1km – 8,93m3; Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1km – 8,93m3; Mechaniczne karczowanie drzew, piłą mechaniczną, drzewo fi 26-35cm – 1szt; Ręczne karczowanie pni, fi 46-55cm – 1szt; 2) Oznaczenia dla osób słabowidzących: Oznaczanie drogi ewakuacyjnej oraz ościeży taśmą samoprzylepną fluorescencyjną (analogia) – 31,04m; Montaż tabliczek piktogramowych grawerowanych montowanych przy drzwiach z dodatkowym opisem w języku braila – 14szt; Wykucie z muru, okna w rejestracji na piętrze, powierzchnia ponad 2m2 (analogia) – 2,96m2; Zamocowanie okna w rejestracji (analogia) – 2,96m2; Rozebranie blatu w rejestracji 1,9x 0,35 (analogia) – 0,66m2; Rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł, na zaprawie cementowo-wapiennej 1,9x0,250x0,1 – 0,5m3; Zamocowanie blatu w rejestracji na wysokości do 0,9m (analogia) – 1szt; 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 4. Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie wymaga pozwolenia na budowę. 5. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. 6. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 7. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 8. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 9. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 10. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 13. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 14. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 15. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 215 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 16. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 17. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 18. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 19. Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez osoby niepełnosprawne (budowa chodnika przeznaczonego dla wszystkich użytkowników w tym dostosowanego dla osób niepełnosprawnych /użycie płyt betonowych z rowkami /bąbelkami//, montaż tabliczek grawerowanych z opisem w języku braila). 20. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 45233330-1 Fundamentowanie ulic 45223320-5 Roboty budowlane w zakresie obiektów typu „parkuj i jedź” 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 21. Przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami, realizowane jest w ramach projektu pn. Dostępność Plus dla zdrowia, realizowanego w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.22
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18804.01 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DUET Usługi Drogowo Mostowe mgr inż. Grzegorz Loranty
Email wykonawcy: duet.udw@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 20G
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30141.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30141.09
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
- "Zadaszenie o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego w Podzamczu w Gminie Ogrodzieniec"
- Remont konserwatorski Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu - baszta skazańców
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Budowa toru specjalnego - skatepark w Kałuszynie
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.