eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynKompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-15

Ogłoszenie nr 510415524-N-2021 z dnia 2021-02-15 r.
Gmina Tuszyn:

Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: projekt pn. Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 (Oś priorytetowa IV: Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków - ZIT)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775434-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tuszyn, krajowy numer identyfikacyjny 59064830400000, ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 6143325
faks: 42 6143069
e-mail: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
www: www.tuszyn.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.2710.19.2020 nr przetargu 19/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych poprawiających charakterystykę energetyczną budynku przeznaczonego na cele administracyjno biurowe - zadanie pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – dla potrzeb Urzędu Gminy ul. 3 Maja 49” zgodnie z Decyzją Starostwa Łódzkiego Wschodniego Nr 89/2020 z dnia 10.03.2020 roku zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę dla Gminy Tuszyn na przebudowę i nadbudowę części hotelowej budynku gastronomiczno-hotelowego wraz z termomodernizacją i adaptacją pomieszczeń na cele administracyjno-biurowe, w miejscowości Tuszyn, ul. 3 Maja 49, działka nr ewid. 124/1, obręb 8, oraz na podstawie dokumentacji projektowej.
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia.
Zadanie obejmuje realizację robót w branży budowlanej, w branży instalacyjnej i branży sanitarnej.
Zakres rzeczowy obejmuje:
A. Roboty budowlane
- zamurowania otworów, wykucia, rozbiórki ścian, uzupełninie tynków;
- ścianki działowe, wieniec, tynki wewnętrzne;
- izolacja ścian fundamentowych;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wymiana zewnętrznych drzwi wejściowych;
- montaż parapetów zewnętrznych z PVC i zewnętrznych metalowych;
- montaż ościeżnic i drzwi wewnętrznych drewnianych;
-rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z konstrukcją
- ocieplenie ścian zewnętrznych
- więźba dachowa , pokrycie dachowe;
- wykonanie ocieplenia dachów, sufitów podwieszanych;
- wykonanie posadzek, rozbiórki starych posadzek;
- wykonanie wykładzin posadzkowych i ściennych;
- gipsowanie i malowanie ścian i sufitów;
- montaż daszków nad wejściem;
- demontaż i montaż instalacji odgromowej;
- wykonanie opaski kamiennej wokół budynku;
- utwardzenia dojść;
- remont pomieszczenia rozdzielni elektrycznej;
- prace uzupełniające;
B. Roboty instalacyjne
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody;
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej;
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania;
- wykonanie instalacji klimatyzacji.
C. Roboty elektryczne i teletechniczne
- wykonanie przebudowy rozdzielnic elektrycznych głównych;
- wykonanie wyłącznika głównego przeciwpożarowego;
- wykonanie zasilania rozdzielnic i tablic elektrycznych;
- wykonanie tras kablowych;
- montaż oświetlenia ogólnego wraz z okablowaniem;
- montaż oświetlenia awaryjnego;
- siły- gniazda ogólnego przeznaczenia wraz z okablowaniem
- siły – zasilanie urządzeń technologicznych;
- ochrona od porażeń i uziemienia wyrównawcze wraz z instalacją odgromową;
- wykonanie okablowania strukturalnego;
- wykonanie orurowania sieci teletechnicznych;
- wykonanie instalacji przyzywowej.
- prace towarzyszące i roboty tymczasowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według słownika CPV
Główny kod CPV
45330000-9 Roboty w zakresie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych, i gazowych oraz roboty sanitarne;
45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych;
45113000-2 – Roboty na placu budowy
Dodatkowe Kody CPV
45400000-1
45420000-7
45430000-0
45261210-9
45450000-6
45331100-7
45111100-9
45321000-3
45331220-4
45000000-7
45332000-3
45100000-8
45332200-5
45332300-6
45112400-9
45332300-6
45100000-8
45112400-9
45233123-7
4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
3) Zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz poniesienie kosztów z nim związanych.
4) Po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego placu budowy Wykonawca ponosi, aż do chwili protokolarnego odbioru końcowego, odpowiedzialność wobec osób trzecich i Zamawiającego za przekazany teren budowy oraz za wszelkie szkody powstałe na tym terenie i w przedmiocie umowy.
5) Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
6) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, p.poż.
7) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy - w 2 egz. w formie papierowej.
8) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów, opłaty za zużytą energię elektryczną i wodę obciążają Wykonawcę.
9) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
10) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego.
11) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających;
12) Uzyskanie na swój koszt wszelkich wymaganych obowiązującymi przepisami prawa decyzji administracyjnych, zaświadczeń, oświadczeń, uzgodnień czy też innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych.
13) Sporządzenie planu BIOZ.
14) Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt. Ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej;
15) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach. Koszty związane
z transportem i zagospodarowaniem odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, budowlanych
i montażowych ponosi w całości Wykonawca.


16) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy.
17) Wykonawca zobowiązuje się do informowania pisemnie Zamawiającego, za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego:
a/ o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, na tą okoliczność zostanie sporządzony protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość (wg stawek cen z kosztorysu ofertowego),
b/ o zagrożeniach, które mogą mieć ujemny wpływ na tok realizacji inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót oraz do współpracy z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
18) Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej;
19) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w obiekcie jak i w sposób umożliwiający jego bezkolizyjne funkcjonowanie.
20) Wykonawca umożliwi wstęp na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego.
21) Wykonawca zobowiązuje się poddać kontrolom dokumenty związane z realizacją niniejszego zamówienia oraz poddać się wizytacjom terenowym w miejscu realizacji zamówienia i w swojej siedzibie, prowadzonym przez upoważnionych przedstawicieli organów kontrolnych, zarówno przed rozpoczęciem realizacji inwestycji,
w toku jej realizacji oraz przez okres 5 lat od dokonania ostatniej płatności;
22) Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca.
23) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401);
24) Przekazanie protokołów, dokumentacji oraz certyfikatów potwierdzających zastosowane materiały.
25) Sporządzenie instrukcji obsługi wraz ze schematami oraz regulaminów.
26) W okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na przedmiot zamówienia, Zamawiający wymaga prowadzenia serwisu przez Wykonawcę w ramach zaproponowanej ceny za wykonanie całości zadania.
W zakresie prowadzenia serwisu zawierają się wszystkie czynności związane z okresowymi przeglądami zainstalowanych urządzeń i wymianą niezbędnych ich elementów w celu zachowania pełnego okresu gwarancyjnego. Częstotliwość wykonania przeglądów – nie rzadziej niż wynika to karty gwarancyjnej urządzeń. Przeglądy należy potwierdzić protokołem. Koszty przeglądów obciążać będą Wykonawcę.
27) Testowe uruchomienie wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z przeprowadzeniem szkolenia instruktażowego obsługi tych urządzeń.
28) Wykonawca przygotuje niezbędne dokumenty i dokona zgłoszenia do właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie o ile będzie wymagane;


Wszystkie materiały i urządzenia muszą być nowe, zgodne z odpowiednimi normami, powinny posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności (o ile są wymagane) i zostać zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia w celu sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia, oceny na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.


5. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp należy do Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.33.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 864497.78 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PHB ZAMBUD II Bartłomiej Biniek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Oksińskiego 62
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1067216.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1067216.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1585910.16
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.