eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaWykonanie klatki schodowej na poddasze w świetlicach środowiskowych w miejscowości Mietniów i Sułków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-15

Ogłoszenie nr 510415840-N-2021 z dnia 2021-02-15 r.
Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce:

Wykonanie klatki schodowej na poddasze w świetlicach środowiskowych w miejscowości Mietniów i Sułków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767120-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce, krajowy numer identyfikacyjny 12068127000000, ul. Słowackiego 51, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 012 294 91 89
faks: 012 294 91 89
e-mail: zbk@wieliczka.eu
www: www.zbk.wieliczka.eu

adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/zbkomunalnych
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie klatki schodowej na poddasze w świetlicach środowiskowych w miejscowości Mietniów i Sułków

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZBK.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie klatki schodowej na poddasze w świetlicach środowiskowych w miejscowości Mietniów i Sułków. Dopuszcza się składanie ofert częściowych: 1.1) W zakres części I zamówienia – Wykonanie klatki schodowej na poddasze w świetlicy środowiskowej w Mietniowie na dz. nr ewid.49,50 obr.0018 Mietniów. gm. Wieliczka, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznej klatki schodowej w budynku świetlicy środowiskowej w Mietniowie. W ramach projektowanych zmian przewiduje się: likwidację istniejącego wiatrołapu, zabudowę ścianami podcienia przed wejściem głównym z przeznaczeniem na wiatrołap, wykonanie schodów wewnętrznych, rozbudowę wewnętrznej instalacji hydrantowej, rozbudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej. Dane obiektu- stan istniejący: - Powierzchnia użytkowa obiektu: 219,48 m2 - Powierzchnia całkowita: 256,22m2 - Kubatura brutto: 1744,00m3 - Wysokość w kalenicy: ok. 8,60m - Ilość kondygnacji: 2 Główny zakres robót podstawowych obejmuje: 1.1.1) Roboty budowlane w zakresie budynków: roboty przygotowawcze; roboty ziemne: 25,16m3; wykonanie ław żelbetowych: 1,46m3; ścian fundamentowych, żelbetowych gr. 25 cm: 10m2; wykonanie ocieplenia fundamentów styropianem ekstrudowanym gr. 10cm: 13,25m2 ; zaizolowanie ich; roboty rozbiórkowe murów: 3,35m2; roboty rozbiórkowe posadzki w miejscu projektowanych schodów: 4,86m2; rozbiórka kostki brukowej w miejscu projektowanej posadzki: 21m2; roboty rozbiórkowe elementów żelbetowych stropowych: 1,16m3; zabudowę podcienia ścianami z pustaków ceramicznych gr.25cm: 25,31m2, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm: 25,31m2; wykonanie wzmocnienia nadproży profilami stalowymi: 7,88m; wykonanie nadproży żelbetowych NM1 oraz belki żelbetowej BP1: 0,52 m3; obudowanie klatki schodowej w systemie suchej zabudowy z zastosowaniem płyt GKF z wypełnieniem wełną mineralną gr. min. 10cm wraz z obudową słupa drewnianego: 62,25m2; obudowanie ścian wiatrołapu z płyt GK na zaprawie: 20,59m2; termoizolacja istniejących słupów zewnętrznych wiatrołapu; częściowe lub całkowite zamurowania otworów po demontowanych drzwiach: 7,97m2; wykonanie schodów wewnętrznych, płytowych o gr. 14cm, żelbetowych o biegach i spocznikach monolitycznych: 11,17m3; zaślepienie częściowego otworu w stropie w postaci płyty żelbetowej, jednokierunkowo zbrojonej o gr. 14cm: 4,18m2; wykonanie sufitu podwieszanego wraz ze stropodachem stromym, płyty GKF na stelażu: 30,81m2; wypełnienie wełną mineralną, na paroizolacji z ekranem termicznym stropodachu stromego oraz sufitu podwieszanego- min. 35cm: 23,70m2; tynki wewnętrzne: 7,97m2; malowanie tynków wewnętrznych: 369,00m2; wykonanie tynków zewnętrzne w systemie BSO z ociepleniem płytami styropianowymi gr. 15cm: 35,49m2; wykonanie tynków wraz z ociepleniem ościeży zewnętrznych: 3,98m2; malowanie dwukrotne zewnętrznych tynków: 6,94m2; wykonanie podłogi na gruncie wg zestawienia warstw: 8,64m2; wykonanie posadzek cementowych zbrojonych: 16,44m2; wykonanie posadzek z płytek gresowych o wymiarach 40x40cm: 47,93m2; wykonanie cokolików z płytek gresowych : 35,38m; wykonanie okładzin schodów z płytek gresowych 30x30cm: 18,44m2; wykonanie cokolików na schodach z płytek gresowych: 22,37m; montaż drzwi ppoż. dymoszczelnych EI30-S: 2 szt.; montaż drzwi ppoż. dymoszczelnych , aluminiowych przeszklonych EI30- S: 1szt.; montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych: 2szt.; montaż witryny: 1szt.; montaż siłowników napowietrzających: 1kpl.; montaż samozamykaczy w drzwiach do toalet: 2 kpl.; demontaż istniejącego wyłazu strychowego: 1 kpl.; demontaż drewnianych elementów więźby dachowej pod montaż klapy dymowej; montaż klapy oddymiającej: 1szt.; uzupełnienie elementów drewnianych więźby dachowej; uzupełnienie pokrycia dachu; demontaż i ponowny montaż pochwytu: 2 kpl.; montaż poręczy ze stali nierdzewnej: 7,5m; demontaż i przeniesienie grzejnika: 1kpl.; uzupełnienie kostki brukowej materiałem z rozbiórki: 1 kpl. 1.1.2) Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych: wykonanie wyłącznika nadprądowego w rozbudowanej rozdzielni RG: 2szt.; wykonanie wyłącznika różnicowego- nadprądowego w rozbudowanej rozdzielni RG: 1szt.; wykucie bruzd dla przewodów i kabli: 162 m; układanie w rurach winidurowych przewodów kablowych żyłowych 3x1,5mm2: 30m; osadzenie puszek instalacyjnych: 4szt.; osadzenie łączników schodowych, dwubiegunowych: 4szt.;wykonanie wpustów pod oprawy oświetleniowe: 3 wyp.; montaż opraw oświetleniowych przykręcanych- oprawa oświetlenia ewakuacyjnego 1h z piktogramem jednostronna: 7 kpl.; montaż opraw oświetleniowych zawieszanych- oprawa oświetlenia ewakuacyjnego 1h z piktogramem dwustronna: 6 kpl.; montaż opraw oświetleniowych przykręcanych- oprawa oświetlenia ewakuacyjnego 1h z piktogramem IP65- zewnętrzna: 3 kpl.; montaż kompaktowej centrali alarmowej sterującej oddymianiem: 1szt.; montaż akumulatora bezobsługowego: 4 szt.; montaż siłownika drzwi napowietrzających: 2szt.; montaż modułu kolejności włączania: 1szt.; wykonanie puszki ognioodpornej PIP 2AN: 1 szt.; montaż gniazd pożarowych do samoczynnych ostrzegaczy pożarowych- gniazdo czujki: 2 szt.; montaż czujki optycznej dymu: 2 szt.; montaż ręcznych przycisków oddymiania: 2 szt.; montaż ręcznych przycisków przewietrzania: 1 szt.; montaż czujki pogodowej deszczu/wiatru: 1 szt.; sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych: 1 szt.; przygotowanie i test oprogramowania systemu alarmowego: 1 system; wykucie i ułożenie przewodów kablowych 2x2x0,8: 30m; wykucie i ułożenie przewodów kablowych 4x2x0,8: 40m; wykucie i ułożenie przewodów kablowych3x2,5mm2: 60m; napraw bruzd do szer.25mm po przeprowadzonych pracach: 130m; uszczelnienie przepustów projektowanej instalacji elektrycznej do wymaganej klasy odporności ogniowej. 1.1.3) Roboty w zakresie instalacji przeciwpożarowej, instalacje wodne i kanalizacyjne: wstawienie trójnika do podłączenia wody do instalacji ppoż.: 1szt.; wykonanie wewnętrznej instalacji ppoż.: 9,2m; montaż zaworów zwrotnych instalacji wodociągowej: 4 szt.; montaż zaworu zwrotnego antyskażeniowego Dn25, klasy BA: 1szt.; montaż zaworu pierwszeństwa sprężynowego fi 25mm: 1szt.; montaż szafki hydrantowej naściennej z wężem ppoż, z miejscem na gaśnicę, z zaworem hydrantowym: 1 kpl.; zakup gaśnicy proszkowej min.5kg: 1szt.; wykonanie otworów w ścianę wraz z ich zabezpieczeniem ppoż. do klasy EI60: 2szt.; wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowej; płukanie instalacji wodociągowej. Wszystkie roboty dla części I zamówienia należy wykonać w oparciu o prawomocną decyzję pozwolenia na budowę nr1918.2019 z dnia 18.12.2019r. oraz o decyzję nr 921/2020 z dnia 15.07.2020r. 1.2) W zakres części II zamówienia – Wykonanie klatki schodowej na poddasze w świetlicy środowiskowej w Sułkowie na dz. nr ewid.70/3,70/6 obr.0025 Sułków. gm. Wieliczka, Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznej klatki schodowej w budynku świetlicy środowiskowej w Sułkowie. W ramach projektowanych zmian przewiduje się: likwidację istniejącego wiatrołapu, zabudowę ścianami podcienia przed wejściem głównym, z przeznaczeniem na wiatrołap, wykonanie schodów wewnętrznych, poszerzenie drzwi ewakuacyjnych w ścianach zewnętrznych, rozbudowę wewnętrznej instalacji hydrantowej, rozbudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej. Dane obiektu- stan istniejący: - Powierzchnia użytkowa obiektu: 220,84 m2 - Powierzchnia całkowita: 254,50m2 - Kubatura brutto: 1644,00m3 - Wysokość w kalenicy: ok. 8,50m - Ilość kondygnacji: 2 Główny zakres robót podstawowych obejmuje: 1.2.1) Roboty budowlane w zakresie budynków: prace przygotowawcze; roboty ziemne: 25,16m3; wykonanie ław żelbetowych:1,48m3; ścian fundamentowych, żelbetowych gr. 25 cm: 11,18m2; wykonanie ocieplenia fundamentów styropianem ekstrudowanym gr. 10cm: 13,32m2; zaizolowanie ich; roboty rozbiórkowe murów: 3,05m2; roboty rozbiórkowe posadzki w miejscu projektowanych schodów: 4,86m2; rozbiórka kostki brukowej w miejscu projektowanej posadzki: 21m2; roboty rozbiórkowe elementów żelbetowych stropowych: 1,01m3; zabudowę podcienia ścianami z pustaków ceramicznych gr.25cm: 24,09m2, wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15cm: 33,73m2; wykonanie wzmocnienia nadproży profilami stalowymi: 7,88m; wykonanie nadproży żelbetowych NM1 oraz belki żelbetowej BP1: 0,53 m3; wykonanie obudowy klatki schodowej w systemie suchej zabudowy z zastosowaniem płyt GKF z wypełnieniem wełną mineralną gr. min. 10cm wraz z obudową słupa drewnianego: 56,66 m2; wykonanie obudowy ścian wiatrołapu z płyt GK na zaprawie: 20,59m2; termoizolacja istniejących słupów zewnętrznych wiatrołapu; częściowe lub całkowite zamurowania otworów po demontowanych drzwiach: 7,97m2; wykonanie schodów wewnętrznych, płytowych o gr. 14cm, żelbetowych o biegach i spocznikach monolitycznych: 10,61 m3; zaślepienie częściowego otworu w stropie w postaci płyty żelbetowej, jednokierunkowo zbrojonej o gr. 14cm: 5,13m2; wykonanie sufitu podwieszanego wraz ze stropodachem stromym, płyty GKF na stelażu: 30,18 m2; wypełnienie wełną mineralną, na paroizolacji z ekranem termicznym stropodachu stromego oraz sufitu podwieszanego- min. 35cm: 23,28 m2; wykonanie tynków wewnętrznych: 7,97m2; malowanie tynków wewnętrznych: 293,06m2; wykonanie tynków zewnętrznych w systemie BSO z ocieleniem płytami styropianowymi gr. 15cm: 39,51m2; wykonanie tynków wraz z ociepleniem ościeży zewnętrznych: 5,19m2; malowanie dwukrotne zewnętrznych tynków: 7,55m2; wykonanie podłogi na gruncie wg zestawienia warstw: 8,33m2; wykonanie posadzek cementowych zbrojonych: 17,22m2; wykonanie posadzki z płytek gresowych o wymiarach 40x40cm: 47,75m2; wykonanie cokolików z płytek gresowych: 30,61m; wykonanie okładziny schodów z płytek gresowych 30x30cm: 15,77m2; wykonanie cokolików na schodach z płytek gresowych: 22,92m; montaż drzwi ppoż. dymoszczelnych EI30-S: 2 szt.; montaż drzwi ppoż. dymoszczelnych, aluminiowych przeszklonych EI30- S: 1szt.; montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych: 2szt.; montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych: 1szt.; montaż witryny: 1szt.; montaż siłowników napowietrzających: 1kpl.; montaż samozamykaczy w drzwiach do toalet: 2 kpl.; demontaż istniejącego wyłazu strychowego: 1 kpl.; demontaż drewnianych elementów więźby dachowej pod montaż klapy dymowej; montaż klapy oddymiającej: 1szt.; uzupełnienie elementów drewnianych więźby dachowej; uzupełnienie pokrycia dachu; demontaż i ponowny montaż pochwytu: 2 kpl.; montaż poręczy ze stali nierdzewnej: 7,5m; demontaż i przeniesienie grzejnika: 1 kpl.; uzupełnienie kostki brukowej materiałem z rozbiórki: 1 kpl. 1.2.2) Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych: wykonanie wyłącznika nadprądowego w rozbudowanej rozdzielni RG: 2szt.; wykonanie wyłącznika różnicowego- nadprądowego w rozbudowanej rozdzielni RG: 1szt.; wykucie bruzd dla przewodów i kabli: 162 m - układanie w rurach winidurowych przewodów kablowych żyłowych 3x1,5mm2: 30m; osadzenie puszek instalacyjnych: 4szt.;wykonanie wpustów pod oprawy oświetleniowe: 3 wyp.; osadzenie łączników schodowych, dwubiegunowych: 4szt.; montaż opraw oświetleniowych przykręcanych- oprawa oświetlenia ewakuacyjnego 1h z piktogramem jednostronna: 7 kpl.; montaż opraw oświetleniowych zawieszanych- oprawa oświetlenia ewakuacyjnego 1h z piktogramem dwustronna: 6 kpl.; montaż opraw oświetleniowych przykręcanych- oprawa oświetlenia ewakuacyjnego 1h z piktogramem IP65- zewnętrzna: 3 kpl.; montaż kompaktowej centrali alarmowej sterującej oddymianiem: 1szt.; montaż akumulatora bezobsługowego: 2szt.; montaż siłownika drzwi napowietrzających: 2szt.; montaż modułu kolejności włączania: 1szt.; wykonanie puszki ognioodpornej PIP 2AN: 1 szt.; montaż gniazd pożarowych do samoczynnych ostrzegaczy pożarowych- gniazdo czujki: 2 szt.; montaż czujki optycznej dymu: 2 szt.; montaż ręcznych przycisków oddymiania: 2 szt.; montaż ręcznych przycisków przewietrzania: 1 szt.; montaż czujki pogodowej deszczu/wiatru: 1 szt.; sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych: 1 szt.; przygotowanie i test oprogramowania systemu alarmowego: 1 system; wykucie i ułożenie przewodów kablowych 2x2x0,8: 30m; wykucie i ułożenie przewodów kablowych 4x2x0,8: 40m - wykucie i ułożenie przewodów kablowych3x2,5mm2: 60m; napraw bruzd do szer.25mm po przeprowadzonych pracach: 130m; przeniesienie głównego wyłącznika prądu: 1 kpl.; uszczelnienie przepustów projektowanej instalacji elektrycznej do wymaganej klasy odporności ogniowej. 1.2.3) Roboty w zakresie instalacji przeciwpożarowej, instalacje wodne i kanalizacyjne: wstawienie trójnika do podłączenia wody do instalacji ppoż.: 1szt.; wykonanie wewnętrznej instalacji ppoż.: 9,2m; montaż zaworów zwrotnych instalacji wodociągowej: 4szt.; montaż zaworu zwrotnego antyskażeniowego Dn25 BA: 1szt.; montaż zaworu pierwszeństwa sprężynowego fi 25mm: 1szt.; montaż szafki hydrantowej naściennej z wężem ppoż, z miejscem na gaśnicę, z zaworem hydrantowym: 1 kpl.; zakup gaśnicy proszkowej min.5kg: 1szt.; wykonanie otworów w ścianę wraz z ich zabezpieczeniem ppoż. do klasy EI60: 2szt.; wykonanie próby szczelności instalacji wodociągowej; płukanie instalacji wodociągowej. Wszystkie roboty dla części II zamówienia należy wykonać w oparciu o prawomocną decyzję pozwolenia na budowę nr1025.2020 z dnia 29.07.2020r. 1.3) Prace przygotowawcze dla części I i części II zamówienia: 1.3.1) Wykonanie inwentaryzacji stanu technicznego budynku wraz z otoczeniem przed rozpoczęciem prac budowlanych. 1.3.2) Wykonanie zabezpieczenia zewnętrznych i wewnętrznych: instalacji, wyposażenia, stolarki, opraw oświetleniowych etc., przed zniszczeniem lub uszkodzeniem podczas prowadzenia prac budowlano- montażowych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zapoznania się Wykonawcy z przedmiotem zamówienia w ramach wizji lokalnej. W przypadku wątpliwości wynikłych podczas wykonania wizji w terenie, Zamawiający będzie udzielał wyjaśnień na złożone wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z punktem 8 i 12 SIWZ. W celu jednoznacznych odpowiedzi na ewentualne wyjaśnienie treści SIWZ Zamawiający oświadcza, że nie będą udzielane żadne odpowiedzi w trakcie przeprowadzania przez Wykonawców wizji lokalnej oraz nie będą sporządzane żadne notatki z przeprowadzonych wizji. 3. Szczegółowy zakres prac w ujęciu ilościowym został przedstawiony w przedmiarach, które są zgodne z dokumentacją techniczną i stanowią wraz z nimi załącznik do SIWZ. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia, przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą, a Wykonawca zobowiązany jest sporządzić ofertę oraz zrealizować zamówienia w oparciu o załączoną dokumentację techniczną oraz STWIORB. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych, uzgodnień i pozwoleń, a w razie konieczności decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z zaświadczeniem właściwego inspektora nadzoru budowlanego o niewniesieniu sprzeciwu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenia dokumentacji powykonawczej (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym) oraz przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz dokumentacją budowy oraz wszelkimi dokumentami odbiorowymi. 5. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV dla części I i części II zamówienia: 45000000-7- Roboty budowlane 45110000-1- Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111200-0 -Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45442100-8 - Roboty malarskie 45410000-4 – Tynkowanie 45431200-9 - Kładzenie glazury 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45262300-4 – Betonowanie 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji 45262310-7 – Zbrojenie 45321000-3 - Izolacja cieplna 45311200-2- Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45262700-8 - Przebudowa budynków 6. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych w SIWZ, przedmiarach robót, STWOiRB oraz dokumentacji technicznej dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w SIWZ, przedmiarach robót oraz STWOiRB, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w w/w dokumentach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w w/w dokumentach, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty pisemne zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu równoważnego) opisanych w SIWZ i jego załącznikach, w tym w szczególności w dokumentacji technicznej, STWiORB. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Rozwiązania wynikające z zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno-użytkowych. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację właściwości użytkowych albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. 8. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp to: 8.1) Polskie Normy przenoszące normy europejskie, 8.2) normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące normy europejskie, 8.3) europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), 8.4) wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12), 8.5) normy międzynarodowe, 8.6) specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjęte przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, 8.7) inne systemy referencji technicznych ustanowione przez europejskie organizacje normalizacyjne, 8.8) Polskie Normy, 8.9) polskie aprobaty techniczne, 8.10) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw, 8.11) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 i 730). 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego dla każdej części zamówienia. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi ponad minimalny (t.j. ponad 60 miesięcy) jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z punktem 17. SIWZ. 10. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 10.1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 10.2) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 10.3) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (dokumentacja powykonawcza). 10.4) W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum 20 000,00 zł na każdą część zamówienia. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na każdą część zamówienia - osób wykonujących czynności podejmowane w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). W/w obowiązek w szczególności dotyczy osób wykonujących czynności w zakresie: - robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - robót tynkarskich i malarskich, - robót ślusarskich i stolarskich, - robót instalacyjnych, - robót izolacyjnych, - robót wykończeniowych. Osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego powinny być zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez cały okres, w którym będą wykonywać wskazane wyżej czynności. Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami w szczególności: kierownika budowy, kierownika robót, geodety, osób samozatrudnionych, itp. 11.1) Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu najpóźniej z dniem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz na każde żądanie zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonują czynności opisane wyżej, a niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane przez zamawiającego czynności będą wykonywać/wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, wskazanie rodzaju umowy o pracę, datę zawarcia umowy i wymiaru etatu każdej osoby wymienionej w oświadczeniu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 11.2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę/podwykonawcę nałożonych na niego obowiązków w czasie realizacji zamówienia poprzez zwrócenie się np. do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli lub też poprzez żądanie od Wykonawcy/podwykonawcy przedstawienia dokumentów lub oświadczeń, jak w pkt 11.1) i 11.3). 11.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, daty zawarcia umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; lub(i) - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię/e umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”; lub(i) - dokumentów np. zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek; lub(i) - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o RODO. 11.4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności jak również niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie oświadczenia lub dokumentów, o których mowa wyżej skutkowało będzie nałożeniem sankcji na Wykonawcę w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wykonanie klatki schodowej na poddasze w świetlicy środowiskowej w Mietniowie na dz. nr ewid.49,50 obr.0018 Mietniów, gm. Wieliczka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 144459.57 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: JAWOR Spółka z o.o.
Email wykonawcy: jawor@firmajawor.com.pl
Adres pocztowy: ul. Solskiego
Kod pocztowy: 32-800
Miejscowość: Brzesko
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 202540.63

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 202540.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 260312.73
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wykonanie klatki schodowej na poddasze w świetlicy środowiskowej w Sułkowie na dz. nr ewid.70/3,70/6 obr.0025 Sułków, gm. Wieliczka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 148808.76 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: JAWOR Spółka z o.o.
Email wykonawcy: jawor@firmajawor.com.pl
Adres pocztowy: ul. Solskiego 9
Kod pocztowy: 32-800
Miejscowość: Brzesko
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 183309.58

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 183309.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 259899.27
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.