To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
Dostawa drobiu w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 767532-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 58/778-79-03
faks: 58/778-79-04
e-mail: as_wejherowo@sw.gov.pl
www: www.zp.sw.gov.pl
adres profilu nabywcy: www.zp.swgov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa drobiu w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/8/2020/pn
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, transportem na koszt wykonawcy, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne, do siedziby- magazynu żywnościowego zamawiającego w okresie od 11 stycznia 2021 do 31.12.2021r. mięsa drobiowego (jakość zgodna z PN).
3. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień:
15112000-6 mięso drobiowe
15131135-0 wędliny drobiowe
4. Przedmiot zamówienia:
Lp Przedmiot zamówienia Jm Ilość
1 Kurczak świeży kg 1620
2 Ćwiartka z kurczaka –tylna kg 2430
3 Polędwica drobiowa kg 400
4 Mielonka drobiowa kg 600
5 Filet wędzony z indyka kg 400
6 Kiełbasa z piersi indyka kg 400
7 Kiełbasa drobiowa kg 600
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dynamicznego systemu zakupów
9.Zamawiający nie dopuszcza aukcji elektronicznej.
10. Wymagania stawiane Wykonawcy:
10.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
10.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
10.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
10.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
10.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
10.6 Transport przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko - środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne.
10.7 Surowce uzupełniające i substancje dodatkowe powinny odpowiadać wymaganiom odpowiednich norm oraz powinny być dozwolone do stosowania w przetwórstwie mięsa.
10.8.Wymagania dla materiałów pomocniczych: Osłonki naturalne i sztuczne powinny odpowiadać wymaganiom i być dozwolone do stosowania w przetwórstwie mięsa. Przędza wędliniarska oraz szpagat powinny być wykonane z włókien naturalnych, ewentualnie mogą być barwione nieprzechodzącymi do produktu barwnikami, uznanymi za nieszkodliwe dla zdrowia. Szpilki drewniane o średnicy od 3 mm do 4 mm powinny być wykonane z drewna bezwonnego, a ich powierzchnia powinna być gładka. Materiały opakowaniowe muszą być dopuszczone do pakowania produktów spożywczych.
10.9.Wymagania ogólne dla gotowego produktu: Produkty powinny być zgodne z deklaracją składu surowcowego podanego przez Wykonawcę.
10.10.Do każdej dostawy Wykonawca musi dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny HDI lub świadectwo zdrowia, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10.11. Oznakowanie asortymentu musi obejmować wszelkie informacje w postaci napisów i innych oznaczeń, w tym znaki towarowe, nazwy handlowe, elementy graficzne i symbole, dotyczące środka spożywczego, umieszczone na opakowaniu, etykiecie, obwolucie, ulotce, zawieszce oraz w dokumentach, które są dołączone do tego środka spożywczego lub odnoszą się do niego zgodnie z ustawą z dnia 21.12.2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 669 z póź. zm.).
11. Wymagania organizacyjne.
Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą następująco :
11.1 Dostawa odbywać się będzie partiami w ilościach zgłaszanych pisemnie, telefonicznie lub faxem przez zamawiającego. Dostawy odbywać się będą partiami po uprzednim zamówieniu nie częściej niż 1 lub 2 razy w tygodniu.
11.2 Dostawy w/w produktów realizowane będą transportem Wykonawcy, spełniającym wymogi sanitarne.
11.3 Odbioru ilościowego i jakościowego przedmiotu zamówienia każdorazowo dokonywać będzie przedstawiciel zamawiającego.
12. Wymagania dot. gwarancji.
W przypadku dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia tj. nie spełniającego wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni jego nieodpłatną wymianę tego samego dnia - w godzinach urzędowania zamawiającego.
13. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z najświeższych dat produkcji, musi być wolny od wad i zanieczyszczeń. Musi posiadać swoistą barwę smak i zapach. Przedmiot zamówienia nie może być mrożony. Poniżej zestawiono szczegółowe wymagania dla poszczególnych asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia:
1. Kurczak świeży: produkt naturalny, forma naturalna, produkt zgodny z normą PN-A-86524:1994, dostawy co dwa tygodnie
2. Ćwiartka z kurczaka tylna: produkt świeży, forma naturalna, produkt zgodny z normą PN-A-86524:1994, dostawy co dwa tygodnie.
3. Kiełbasa drobiowa: w formie bloku, średnica ok. 10 cm, pakowana w osłonce, skład produktu o zawartości 100 % mięsa drobiowego, sól, przyprawy, na przekroju surowce rozłożone równomiernie, niedopuszczalne są skupiska jednego ze składników, zacieki z tłuszczu i galarety, konsystencja charakterystyczna dla danego asortymentu, produkt zgodny z normą PN-A-86526, dostawy raz w tygodniu.
4. Kiełbasa z piersi indyka: w formie bloku średnica ok. 10 cm, pakowana w osłonce sztucznej, skład produktu o zawartości 100 % mięsa drobiowego, sól, przyprawy na przekroju surowce rozłożone równomiernie, niedopuszczalne są skupiska jednego ze składników, zacieki z tłuszczu i galarety, konsystencja charakterystyczna dla danego asortymentu, produkt zgodny z normą PN-A-86526, dostawy co tydzień.
5.Filet z indyka: w formie bloku średnica ok. 10 cm, pakowana w osłonce sztucznej, skład produktu o zawartości 100 % mięsa drobiowego, sól, przyprawy na przekroju surowce rozłożone równomiernie, niedopuszczalne są skupiska jednego ze składników, zacieki z tłuszczu i galarety, konsystencja charakterystyczna dla danego asortymentu, produkt zgodny z normą PN-A-86526, dostawy co tydzień.
6. Mielonka drobiowa: w formie bloku średnica ok. 10 cm, pakowana w osłonce sztucznej, skład produktu o zawartości 100 % mięsa drobiowego, sól, przyprawy na przekroju surowce rozłożone równomiernie, niedopuszczalne są skupiska jednego ze składników, zacieki z tłuszczu i galarety, konsystencja charakterystyczna dla danego asortymentu, produkt zgodny z normą PN-A-86526, dostawy co tydzień
7. Polędwica drobiowa: w formie bloku średnica ok. 10 cm, pakowana w osłonce sztucznej, skład produktu o zawartości 100 % mięsa drobiowego, sól, przyprawy na przekroju surowce rozłożone równomiernie, niedopuszczalne są skupiska jednego ze składników, zacieki z tłuszczu i galarety, konsystencja charakterystyczna dla danego asortymentu, produkt zgodny z normą PN-A-86526, dostawy co tydzień.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.11.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48784.97 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Masarnictwo Sinko Spz.o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Traugutta 39
Kod pocztowy: 82-440
Miejscowość: Dzierzgoń
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 43986.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50985.90
Waluta: pln
INNE PRZETARGI WEJHEROWO
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd z podziałem na części
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I CHEMII GOSPODARCZEJ
- Sukcesywne dostawy folii operacyjnej
więcej: przetargi WEJHEROWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby działu żywienia Domu Pomocy Społecznej "Pod Sosnami" w Pułtusku
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.