To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
Dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 609705-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 56 6598422 wew. 123, 56 6598422 wew. 124
faks: 56 6500333
e-mail: a.tobolewska@impib.pl, m.rydz@impib.pl
www: www.bip.impib.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno - biurowych Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 3/ZP-U/OT/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dozór i ochrona mienia oraz sprzątanie pomieszczeń laboratoryjno – biurowych Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytutu Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników w oddziałach w Toruniu, Gliwicach i Piastowie: 1) w Toruniu w budynku administracyjno – biurowym użyteczności publicznej przy ul. Szosa Chełmińska 30 - zadanie A (ochrona), 2) w Piastowie w siedzibie Oddziału Elastomerów i Technologii Gumy przy ul. Harcerskiej 30 – zadanie B (ochrona), 3) w Gliwicach w siedzibie Oddziału Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowskiej 50 A - zadanie C (sprzątanie)
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 98.34.11.40
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 147868.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe "Jarexs" sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@jarexs.pl
Adres pocztowy: ul. Okólna 1A
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 181878.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 257733.24
Waluta: PLN
NAZWA: B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 94068 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MBJ Security sp. z o.o.
Email wykonawcy: mjakobczak@mbjsecurity.pl
Adres pocztowy: ul. Ilskiego 2a lok. 31
Kod pocztowy: 04-479
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 115703.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 203769.36
Waluta: PLN
NAZWA: C
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Stosownie do art. 93 ust. 2 pzp jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.
Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania:
Zadanie A - Całodobowy dozór i ochrona mienia w Toruniu w budynku przy ul. Szosa Chełmińska 30 w Toruniu,
Zadanie B – Dozór i ochrona mienia w Piastowie w siedzibie Oddziału Elastomerów i Technologii Gumy przy ul. Harcerskiej 30,
Zadanie C – Sprzątanie w siedzibie Oddziału Farb i Tworzyw przy ul. Chorzowskiej 50A w Gliwicach.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania C kwotę 82 641,24 zł brutto.
Na wykonanie zadania C złożona została tylko jedna oferta z oferowaną ceną 120 766,32 zł brutto.
W tym stanie rzeczy stwierdzić należało, że wartość oferty na zadanie C przewyższało kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania. Ponadto zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do wartości wynikającej ze złożonej oferty. Biorąc pod uwagę powyższe zamawiający unieważnił postępowanie w części zadania C na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 pzp w związku z art. 93 ust. 2 pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 5 w przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający na wniosek wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- kompleksowa organizacja dwudniowej VI Międzyregionalnej Konferencji Ewaluacyjnej, którą zaplanowano w dniach 25-26 września 2025 roku
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Radzymin
- Świadczenie specjalistycznej usługi sortowania tworzyw sztucznych i papieru na potrzeby Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu
- Edukacja ekonomiczna dla dzieci 5-10 lat
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO W TORUNIU
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.