eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi i zagospodarowaniem terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą ulicy Zaruby na odcinku od ul. Iwanowa-Szajnowicza do ul. Kabackiej w rejonie kompleksu oświatowego szkolno-przedszkolnego w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-17

Ogłoszenie nr 510416521-N-2021 z dnia 2021-02-17 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi i zagospodarowaniem terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą ulicy Zaruby na odcinku od ul. Iwanowa-Szajnowicza do ul. Kabackiej w rejonie kompleksu oświatowego szkolno-przedszkolnego w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774352-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 443 73 31
faks: 22 443 73 32
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
www: www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi i zagospodarowaniem terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą ulicy Zaruby na odcinku od ul. Iwanowa-Szajnowicza do ul. Kabackiej w rejonie kompleksu oświatowego szkolno-przedszkolnego w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KZP-XII-WZP.271.105.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie budowlanego nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Inwestora – Miasta Stołecznego Warszawa Dzielnicy Ursynów – nad II etapem przebudowy drogi i zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą ulicy Zaruby na odcinku od ul. Iwanowa-Szajnowicza do ul. Kabackiej w rejonie kompleksu oświatowego szkolno-przedszkolnego w Warszawie na dz. ew. nr 55, 61, 64/9, 65, 70, 71/1, 71/2, 76, 56/1, 60/1, 62/3, 51, 82/1, 82/2, 82/3, 82/4, 84/1, 84/4 z obrębu 01-11-13.
Realizację robót budowlanych II etapu planuje się w II kwartale 2021 r. Planowany czas trwania robót budowlanych to 2 miesiące i 1 miesiąc procedury odbiorowej – w tym czasie planuje się realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
1. Opis stanu istniejącego:
Teren inwestycji zlokalizowany jest w Dzielnicy Ursynów (Kabaty), na dz. ew. nr 55, 61, 64/9, 65, 70, 71/1, 71/2, 76, 56/1, 60/1, 62/3, 51, 82/1, 82/2, 82/3, 82/4, 84/1, 84/4 z obrębu 01-11-13.
U zbiegu ulic Zaruby i Iwanowa Szajnowicza trwa budowa kompleksu oświatowego szkolno-przedszkolnego wraz z kompleksem boisk, w ramach której wybudowane zostały 3 zjazdy publiczne z ul. Iwanowa Szajnowicza na teren placówki oświatowej.
Wzdłuż ul. Zaruby znajduje się utwardzenie z nierówno poukładanych płyt betonowych, szpaler drzew oraz tymczasowe słupy instalacji elektroenergetycznej, przeznaczone do rozbiórki. Ponadto w gruncie ułożone są sieci miejskie wykazane na mapie do celów projektowych.
Od strony wschodniej teren inwestycji przylega do ul. Jerzego Zaruby, oznaczonej w MPZP jako 40.10KDL. Od strony północnej teren inwestycji przylega do ul. Jerzego Iwanowa Szajnowicza oznaczonej w MPZP jako 40.23KDD oraz tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej.
Teren jest płaski. Rzędne terenu wahają się w granicach od ok. 106,20m n.p.m. wzdłuż ul. Zaruby, do ok. 108,30m n.p.m. po zachodniej stronie. Na całym obszarze przebiegają sieci miejskie, tj.: kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, sieci wodne, sieci ciepłownicze, sieci elektryczne, sieci teletechniczne oraz sieci gazowe.

2. Opis inwestycji:
Szczegółowe informacje i dane dotyczące robót budowlanych znajdują się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ.
Podczas realizacji robót budowlanych nie przewiduje się zmian w ukształtowaniu terenu przekraczających 1m wysokości. Lokalne niwelacje terenu związane są z dostosowaniem terenu do rzędnych wejść do budowanego kompleksu przedszkolno-szkolnego. Warstwy, spadki itp. wg projektu drogowego.
Nawierzchnie do wykonania zgodnie z Zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 23 października 2017 r. wraz z udzielonymi od niego odstępstwami.
Uzbrojenie terenu:
• Kanalizacja sanitarna: Nie przewiduje się zmian w zakresie kanalizacji sanitarnej. Projekt zakłada regulację włazów (zwieńczeń studni kanalizacyjnych) do poziomów posadzki przewidzianych w projekcie. Roboty budowlane należy prowadzić pod nadzorem Zakładu Sieci Wodociągowej MPWiK m. st. Warszawy.
• Sieci wodociągowe: Nie przewiduje się zmian w zakresie sieci wodociągowych.
• Sieci elektryczne: Nie przewiduje się zmian w zakresie istniejących sieci elektrycznych. Projekt zakłada rozbudowę istniejącej sieci elektrycznej. Zaprojektowane latarnie zostaną podłączone do istniejącego oświetlenia terenu na zasadach wydanych przez Zarząd Dróg Miejskich. Szczegółowe opracowanie dotyczące lokalizacji oraz zasilenia zaprojektowanych latarni znajduje się w projekcie.
• Sieci teletechniczne: Nie przewiduje się zmian w zakresie sieci teletechnicznych. Projekt zakłada regulację włazów (zwieńczeń studni teletechnicznych) do poziomów posadzki przewidzianych w projekcie. Roboty budowlane należy prowadzić pod nadzorem właścicielskim przedstawiciela Orange.
• Kanalizacja deszczowa: Nie przewiduje się zmian w zakresie kanalizacji deszczowej. Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo na nieutwardzony teren w obszarze opracowania projektowego oraz do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej.
Przewiduje się nasadzenie drzew zgodnie z projektem zieleni, uzupełniających szpaler drzew wzdłuż ul. Zaruby. Projektowane są również trawniki i zieleń niska z wygrodzeniami.
W zakresie realizacji robót budowlanych jest zgodne z projektem wykonanie wszelkich robót budowlanych, dostaw i usług związanych z przebudową drogi opisaną wyżej, tj. co najmniej:
• prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontaże,
• niwelacja terenu, ukształtowanie terenu ze spadkami, korytowanie,
• wykonanie robót budowlano-montażowych kompletnych obiektów budowlanych,
• montaż obiektów małej architektury,
• wykonanie instalacji oświetleniowej zewnętrznej,
• zagospodarowanie terenu zielonego, w tym wykonanie Planu ochrony drzew (w celu wyznaczenia stref i sposobu ochrony drzew) i uzupełnienie szpaleru alei lipowej.

3. Obowiązki i zakres zamówienia:
3.1. Wykonawca wykonując swoje obowiązki zobowiązany jest do działania zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi warunkami technicznymi oraz zasadami wiedzy technicznej stosowanymi w budownictwie. We wszystkich sprawach związanych z Umową Wykonawca będzie popierał i chronił interesy Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi.

3.2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
3.2.1. sprawowanie nadzoru w pełnym zakresie ujętym w ustawie Prawo budowlane:
3.2.1.1. reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót przez sprawdzanie zgodności jej realizacji z dokumentacjami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową na wykonanie robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych oraz jakości, trwałości i estetyki wykonania
3.2.1.2. nadzór nad zorganizowaniem prac budowlanych oraz nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę robót przepisów BHP,
3.2.1.3. sprawdzanie jakości wbudowanych wyrobów budowlanych i wykonanych robót, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do akceptowania przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych kart materiałowych wszystkich użytych przy realizacji wyrobów budowlanych i materiałów, a następnie po zakończeniu robót, przekazaniu ich Zamawiającemu.
3.2.1.4. prowadzenie dokumentacji fotograficznej wykonywanych robót w trakcie każdego pobytu na budowie, w szczególności przy robotach zanikających, zakrytych, wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową, z przepisami prawa, odbiorach częściowych i końcowych;
3.2.1.5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych i pomiarach, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót,
3.2.1.6. sprawdzanie i akceptowanie kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, zamienne lub podobne w czasie trwania Umowy w terminie 3 dni od ich przekazania Inspektorom Nadzoru Inwestorskiego.
3.2.1.7. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad.
3.2.2. bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach zakresu i ilości robót, lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego,
3.2.3. bieżące kontrolowanie i dokumentowanie zgodności prowadzenia robót z warunkami umowy zawartej pomiędzy wykonawcą robót a Zamawiającym, w tym weryfikacja harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz weryfikacją zgodności prowadzonych robót z tym harmonogramem,
3.2.4. żądanie od kierownika budowy/robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania robót w przypadku, gdy ich kontynuacja stwarza zagrożenie wadliwej realizacji robót lub zagrażałaby życiu i zdrowiu, bądź powodowałaby niezgodność z dokumentacją projektową;
3.2.5. zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do dokumentacji projektowych sygnalizowanych przez wykonawcę robót i proponowanie sposobów rozwiązania problemów,
3.2.6. udział w czynnościach odbiorowych robót określonych w umowie Zamawiającego z wykonawcą robót, wraz z weryfikacją ich rozliczenia. W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się m.in. do:
3.2.6.1. stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego i odbiorów częściowych,
3.2.6.2. udziału w czynnościach odbiorowych oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi,
3.2.6.3. sporządzania i przekazywania Zamawiającemu do zatwierdzenia protokołów odbioru robót budowlanych,
3.2.7. inicjowanie i prowadzenie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym narad koordynacyjnych oraz sporządzanie z nich protokołów i przekazywania ich Zamawiającemu,
3.2.8. sporządzanie protokołów konieczności (z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych,
3.2.9. przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego,
3.2.10. weryfikacja dokumentacji powykonawczej pod względem wynikających z przepisów prawa,
3.2.11. zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.
3.3. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się do przybycia na teren robót lub do siedziby Zamawiającego w uzgodnionym z Zamawiającym czasie. Wezwanie odbywać się będzie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
3.4. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać bieżących instrukcji i poleceń Zamawiającego oraz informować Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach.
3.5. Obowiązki Wykonawcy wykonywane będą poprzez pobyty inspektorów nadzoru na budowie z częstotliwością dostosowaną do toku prowadzenia robót. Obecność Wykonawcy będzie znajdowała odzwierciedlenie w prowadzonej przez niego datowanej dokumentacji fotograficznej, cotygodniowej przekazywanej do Zamawiającego.
3.6. Jeżeli w okresie realizacji robót nastąpi konieczność wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych koniecznych do prawidłowego wykonania robót, Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, przy czym zastrzega się równocześnie, iż tylko pisemna zgoda Zamawiającego (tj. umowa zawarta w tym zakresie z Wykonawcą robót dodatkowych lub zamiennych) będzie podstawą do wykonywania przez Wykonawcę robót – prac zamiennych lub dodatkowych.
3.7. Jeżeli w terminie i zakresie nadzorowanej inwestycji wystąpią roboty podobne, dodatkowe lub zamienne, obowiązkiem Wykonawcy będzie sprawdzenie faktycznie wykonanych robót oraz sprawdzenie prawidłowości ich rozliczenia.
3.8. W okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości Wykonawca na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany (w ramach ustanowionego w umowie wynagrodzenia) do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych dokonywanych na terenie obiektu, które będą wynikały z umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych bez prawa do żądania dodatkowego wynagrodzenia.
3.9. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów usunięcia wad lub nieprawidłowości powstałych w wyniku błędów, uchybień bądź nienależytej staranności w pełnieniu nadzoru inwestorskiego w uzgodnionym przez Strony umowy terminie, bez prawa do wynagrodzenia oraz ponosi odpowiedzialność za zaistniałą szkodę.
3.10. W przypadku niewłaściwego wykonywania nadzoru inwestorskiego, Zamawiający może żądać bezpłatnego dodatkowego nadzoru inwestorskiego w wyznaczonym terminie lub odpowiednio obniżyć wynagrodzenie.

4. Dodatkowe wytyczne i informacje dot. zamówienia
4.1. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy wyłonionego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenia sprawnego i efektywnego nadzoru nad robotami budowlanymi.
4.2. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu będzie realizował obowiązki poprzez (lub z pomocą) zespołu inspektorów nadzoru.
4.3. Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca dysponował zespołem inspektorów nadzoru, których uprawnienia i wiedza techniczna pozwalają na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy i realizację zadania inwestycyjnego.
4.4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniej, zgodnej ze złożoną ofertą i umową wiążącą strony procesu budowlanego, dyspozycyjności inspektorów nadzoru na terenie robót. W szczególności Wykonawca musi zapewnić udział inspektorów nadzoru w cotygodniowych naradach koordynacyjnych.
4.5. Do czasu pobytu na terenie robót nie wlicza się dojazdu inspektora nadzoru na teren robót.
4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania inspektora nadzoru inwestorskiego, na teren robót lub do siedziby Zamawiającego. Wezwanie może nastąpić drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną. Nie odebranie telefonu przez Wykonawcę/inspektora nadzoru będzie dokumentowane notatką służbową sporządzoną przez koordynatora reprezentującego Zamawiającego i zawiadomieniem Wykonawcy o próbie wezwania, przekazanym e-mailem.
4.7. Postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i umowy wraz z załącznikami wzajemnie się uzupełniają.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść – będąca jednocześnie załącznikiem do wzoru umowy oraz:
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy;
Załącznik nr 9 do SIWZ – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 10 do SIWZ – Formularz cenowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29400.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SBP-BUD Sylwia Bisek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Powstańców 4A m 58
Kod pocztowy: 05-091
Miejscowość: Ząbki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 29610.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24030.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29700.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.