To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁAYCH I NIEZAMIESZKAŁAYCH NA TERENIE GMINY ROPA W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2021 ROKU DO 31 GRUDNIA 2021 ROKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 768000-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 018 3534014, 3534017
faks: 183 534 017
e-mail: inwestycje@ropa.iap.pl
www: www.ropa.iap.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁAYCH I NIEZAMIESZKAŁAYCH NA TERENIE GMINY ROPA W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2021 ROKU DO 31 GRUDNIA 2021 ROKU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RLIŚ.271.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁAYCH I NIEZAMIESZKAŁAYCH NA TERENIE GMINY ROPA W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2021 ROKU DO 31 GRUDNIA 2021 ROKU”, polegająca na odbiorze odpadów komunalnych oraz ich transport i zagospodarowanie w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku z terenu nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zbiórki odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego od właścicieli nieruchomości w trakcie zbiórki objazdowej raz w roku oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych położonych na terenie Gminy Ropa zbieranych zgodnie z zapisami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ropa. Przedmiot zamówienia obejmuje również nieodpłatne dostarczenie mieszkańcom worków na odpady segregowane i niesegregowane. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbiór odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych) zgromadzonych w pojemnikach, kontenerach lub workach. Częstotliwość załadunku i wywozu – 1 raz w miesiącu w okresie od stycznia do marca oraz od listopada do grudnia, natomiast w okresie od kwietnia do października 2 razy w miesiącu. 2) odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny z podziałem na: a) odpady papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, b) odpady ze szkła w tym odpady opakowaniowe ze szkła, c) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz opakowaniowe wielomateriałowe zbieranych łącznie ( w pojemnikach i workach przeznaczonych do zbiórki tworzyw sztucznych), d) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów oraz odpady zielone – częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz w miesiącu w okresie od stycznia do marca oraz od listopada do grudnia, natomiast w okresie od kwietnia do października 2 razy w miesiącu; 3) odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych wyszczególnionych poniżej: a) odpadów wielkogabarytowych, b) odpadów budowlanych i rozbiórkowych, c) zużytych opon, d) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, e) odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów i innych), f) przeterminowanych leków , g) popiół paleniskowy z gospodarstw domowych, h) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwach domowych w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi ( w szczególności igły i strzykawki), i) odpady z tekstyliów i odzieży. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie – 1 raz w miesiącu. Odpady ulegające biodegradacji oraz odpady zielone gromadzone będą również w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanym w miejscowości Ropa (działka nr469) przy Oczyszczalni Ścieków. Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego odbędzie się w wiosną 2021 roku (dokładny termin ustalony zostanie po podpisaniu umowy). 3.2. Zagospodarowanie odpadów komunalnych należy wykonywać w sposób uwzględniający poniższe warunki: 1) w ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywanie odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Formularzu ofertowym załącznik nr 2 . Przekazywanie odpadów zbieranych w sposób selektywny do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t. j. Dz. U. z 2020 r. poz.797, ze zm.). 2) w zakres zamówienia wchodzi również sprawowanie bieżącego nadzoru nad wykonywaniem przez właścicieli nieruchomości obowiązków w zakresie zbierania odpadów w sposób zgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminach obowiązującym na terenie gminy Ropa. 3.3. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia nieodpłatnie zamawiającemu do korzystania na czas trwania umowy odpowiednio opisanych pojemników do gromadzenia poszczególnych frakcji odpadów w następującej ilości: 1) dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Ropie : - 1 szt. o poj.1,1m3 na odpady zmieszane, - 1 szt. o poj.1,1m3 na odpady segregowane (plastik), - 1 szt. o poj.1,1m3 na odpady segregowane (papier), - 1 szt. o poj.120 l na odpady segregowane (szkło). 2) dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Ropie: - 1 szt. o poj.1,1m3 na odpady zmieszane, - 1 szt. o poj.1,1m3 na odpady segregowane (plastik), - 1 szt. o poj.1,1m3 na odpady segregowane (biodegradowalne), - 1 szt. o poj.120 l na odpady segregowane (szkło), - 1 szt. o poj.120 l na odpady segregowane (papier). 3) dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łosiu: - 1 szt. o poj.1,1m3 na odpady zmieszane, - 1 szt. o poj.1,1m3 na odpady segregowane (plastik), - 1 szt. o poj.120 l na odpady segregowane (szkło), - 1 szt. o poj.120 l na odpady segregowane (biodegradowalne). 4) na cmentarz parafialny w Ropie: - 2 szt. kontenerów o poj. 10m3 – odpady zmieszane), 5) na cmentarz parafialny w Łosiu: - 2 szt. o poj. 1,1m3 na odpady zmieszane, 6) na cmentarz komunalny w Łosiu: - 2 szt. o poj. 1,1m3 na odpady zmieszane, 7) na cmentarz parafialny w Klimkówce: - 1 szt. o poj.1,1m3 na odpady zmieszane, 8) Remiza w Łosiu: - 1 szt. o poj.1,1m3 na odpady zmieszane, 9) Urząd Gminy w Ropie: - 2 szt. o poj.1,1m3 na odpady zmieszane, 10) na teren Stanicy Wodnej w Klimkówce w okresie od kwietnia do września: - 2 szt. o poj. 1100 l na odpady zmieszane, - 2 szt. o poj. 1100 l na odpady segregowane (plastik), - 2 szt. o poj. 1100 l na odpady segregowane (szkło) – odpady te w okresie od 1 kwietnia 2021r. do 30 września 2021r wywożone muszą być na bieżąco tzn. raz lub dwa razy w tygodniu w zależności od natężenia osób wypoczywających nad Zalewem w Klimkówce. 11) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ropie: - 1 szt. o poj. 30m3, - 1 szt. o poj. 10m3, - 6 szt. o poj. 7m3, - 6 szt. o poj. 1,1m3. i ich ustawienia w miejscach uzgodnionych z zamawiającym. 3.4. Wykonawca dostarczy zamawiającemu w okresie obowiązywania umowy worki o podwyższonej wytrzymałości, zapewniającej szczelność i pojemność dostosowaną do potrzeb użytkownika, odpowiednio opisane w następujących kolorach: - na papier i tekturę (w kolorze niebieskim), - na szkło (w kolorze zielonym), - na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal (w kolorze żółtym), - na odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (w kolorze brązowym), - na odpady zmieszane – kolor czarny. w ilości gwarantującej zapewnienie pełnego zapotrzebowania właścicieli nieruchomości w tym zakresie (szacunkowa ilość worków o pojemności 120l wg Zamawiającego: 64 000 szt. czarnych, 64 000 szt. żółtych, 28 500 szt. zielonych, 14 000 szt. niebieskich, 2 500 szt. brązowych). Worki na odpady komunalne zapakowane maja być w następujący sposób: 2800 pakietów spiętych gumką lub taśmą o zawartości: 20 szt. czarnych, 20 szt. żółtych, 10 szt. zielonych, 5 szt. niebieskich. Pozostałe ilości worków dostarczone poza pakietami pakowane będą po 10 szt. Worki do gromadzenia odpadów w I półroczu 2021r. (tj.1400 pakietów) oraz 2 500 szt. brązowych, 8 000 szt. czarnych, 8 000 szt. żółtych oraz 500 szt. zielonych, Wykonawca dostarczy zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ropa. Worki do gromadzenia odpadów w II półroczu 2021r. (tj.1400 pakietów) Wykonawca dostarczy zamawiającemu w terminie do 1 czerwca 2021 roku. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowego i systematycznego odczytu i składania raportów z odczytów kodów kreskowych z worków i pojemników za pomocą czytników dostarczonych przez Zamawiającego, a w przypadku awarii czytników lub innej obiektywnej przeszkody w wykonaniu odczytów składania raportów w wersji papierowej wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego ważenia wywiezionych z terenu Gminy Ropa odpadów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie ważenia celem umożliwienia nadzoru przez pracownika Zamawiającego. 3.7. Załącznikiem do specyfikacji jest mapa obrazująca lokalizację dróg gminnych, wzdłuż których będzie prowadzona zbiórka odpadów załącznik nr 4. 3.8. Szacunkowa ilość odpadów przewidywanych do odbioru i zagospodarowania w ramach niniejszego zamówienia wynosi: - odpadów zmieszanych: ok. 478 Mg. - odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny (papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal), odpady biodegradowalne, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, powstających w gospodarstwach domowych odpadów niebezpiecznych, przeterminowanych leków, odzież: ok.203,320 Mg, - odpadów wielkogabarytowych – ok. 120 Mg; - opony – ok. 75 Mg. Zestawienie ilości poszczególnych odpadów odebranych z terenu gminy Ropa w okresie od 1 stycznia 2019r do 31 grudnia 2019r: opakowania ulegające biodegradacji (20 02 01) - 2,180 Mg; odpady betonu oraz gruzu (17 01 01) – 5,280 Mg; zużyte opony (16 01 03) - 22,840 Mg; niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) – 453,380 Mg; zmieszane odpady z budowy (17 09 04) – 12,870 Mg; zmieszane odpady opakowaniowe (15 01 06) – 4,060 Mg; leki ( 20 01 32)– 0,243 Mg; zmieszane odpady opakowaniowe (15 01 06) – 4,060 Mg; zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (20 01 35*, 20 01 36) – 0,560 Mg; baterie i akumulatory ( 20 01 34) – 0,052 Mg; lampy (20 01 21*) – 0,006; tworzywa sztuczne (17 02 03) – 1,180 Mg; opakowania ze szkła (15 01 07) – 74,770 Mg; urządzenia zawierające freony (20 01 23*) – 0,200 Mg; zmieszane odpady z betonu (17 01 07) – 1,260 Mg; opakowania z papieru i tektury (15 01 01) - 7,560 Mg; odpady wielkogabarytowe (20 03 07) – 109,210 Mg; opakowania z tworzyw sztucznych ( 15 01 02) - 98,520 Mg; 3.9. Zakazy obowiązujące Wykonawcę: - zakaz mieszania odpadów odebranych selektywnie z odebranymi odpadami zmieszanymi; - zakaz mieszania odpadów odebranych z nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia z odpadami odebranymi z terenu gminy Ropa od podmiotów, z którymi Wykonawca posiada indywidulalne umowy; - zakaz mieszania odpadów odebranych z terenu gminy Ropa z odpadami odebranymi w innych gminach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.50.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 892352.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SUEZ POŁUDNIE Sp. z o.o. Oddział w Nowym Sączu
Email wykonawcy: sueznowysacz@suez.com
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 37
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 969133.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 969133.68
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
- "Przebudowa wraz z modernizacją Szkoły Podstawowej w Mielęcinie - etap I"
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.