To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
Zakup środków ochrony osobistej, środków higienicznych i aparatury medycznej dla podmiotów z Powiatu Sandomierskiego zaangażowanych w walkę z epidemią COVID-19.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Wsparcie Powiatu Sandomierskiego w walce z Koronawirusem”
Numer ogłoszenia: 602370-N-2020
Numer ogłoszenia: 540215686-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 156 441 010
faks: 158 322 829
e-mail: starostwo@powiat.sandomierz.pl
www: http://www.powiat.sandomierz.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup środków ochrony osobistej, środków higienicznych i aparatury medycznej dla podmiotów z Powiatu Sandomierskiego zaangażowanych w walkę z epidemią COVID-19.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są: a) zakupy środków ochrony osobistej, środków higienicznych i aparatury medycznej, które określa szczegółowo załącznik nr 4 do SIWZ - Charakterystyka przedmiotu zamówienia, oraz załącznik nr 5 do SIWZ – Projekt Umowy, które stanową integralną częścią SIWZ. b) Zamówienie będzie realizowane dla podmiotów medycznych, służb mundurowych, ośrodków pomocy społecznej, grup ratowniczych z terenu powiatu sandomierskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przyłbice wielokrotnego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13218.70 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: B3D s.c.
Email wykonawcy: ms@b3d.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wspólna 28 62-110 Damasławek
Kod pocztowy: 62-110
Miejscowość: Damasławek
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16259.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 52670.00
Waluta: PLN
NAZWA: Fartuchy chirurgiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8583.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy: przetargi@zarys.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10480.00
Waluta: PLN
NAZWA: Kombinezony ochronne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3977.02 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy: przetargi@zarys.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4891.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12369.00
Waluta: PLN
NAZWA: Maseczki jednorazowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5150.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy: przetargi@zarys.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4223.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14420.00
Waluta: PLN
NAZWA: Maseczki bawełniane z szytym napisem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9146.34 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DENTECH Edward Szczęch i S-KA S.J.
Email wykonawcy: w.szczech@dentech.pl
Adres pocztowy: ul. Sowińskiego 1 37-100 Łańcut
Kod pocztowy: 37-100
Miejscowość: Łańcut
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11250.00
Waluta: PLN
NAZWA: Maski z filtrem FFP2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2240.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy: przetargi@zarys.pl
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2336.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7088.00
Waluta: PLN
NAZWA: Czepek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4065.04 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DENTECH Edward Szczęch i S-KA S.J.
Email wykonawcy: w.szczech@dentech.pl
Adres pocztowy: ul. Sowińskiego 1 37-100 Łańcut
Kod pocztowy: 37-100
Miejscowość: Łańcut
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9800.00
Waluta: PLN
NAZWA: Rękawice ochronne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Środek bakteriobójczy do dezynfekcji rąk
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Środek bakteriobójczy do dezynfekcji powierzchni
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Dozownikiłokciowe na płyny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2439.03 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DENTECH Edward Szczęch i S-KA S.J.
Email wykonawcy: w.szczech@dentech.pl
Adres pocztowy: ul.Sowińskiego 1 37-100 Łańcut
Kod pocztowy: 37-100
Miejscowość: Łańcut
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2872.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3000.00
Waluta: PLN
NAZWA: Chusteczki dezynfekująco-myjące
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Preparat do szybkiego mycia sprzętu medycznego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Preparat do mycia rąk dla personelu medycznego
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Prześcieradło nieprzemakalne z gumką
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Prześcieradło frotte z gumką
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Kardiomonitor kompaktowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 93000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GE Medical System Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariatwarszawa@ge.com
Adres pocztowy: ul. Wołoska 9 02-583 Warszawa
Kod pocztowy: 02-583
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 100440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 100440.00
Waluta: PLN
NAZWA: Centrala monitorująca do kardiomonitorów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GE Medical System Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariatwarszawa@ge.com
Adres pocztowy: ul. Wołoska 9 02-583 Warszawa
Kod pocztowy: 02-583
Miejscowość: 02-583 Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 43200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43200.00
Waluta: PLN
NAZWA: Diatermia (nóż chirurgiczny)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Dwukopułowa bezcieniowa lampa operacyjna mocowana do sufitu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 62052.97 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TMS Medical Sp. z o.o., Sp. k.
Email wykonawcy: biuro@tms.pl
Adres pocztowy: ul. Malwowa 138 60-185 Poznań
Kod pocztowy: 60-185
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67017.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67017.21
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa nici chirurgicznych
- Zakup samochodu do świadczenia usług towarzyszących w ramach projektu pt.: "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
- Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
- Budowa zaplecza dydaktycznego na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Sandomierzu.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu do koagulologii, video kamery oraz ciśnieniomierzy"
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- Dostawa wkładów do strzykawki Spectris Solaris EP,MR oraz Medrad Centargo dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do prowadzenia ciągłej terapii nerkozastępczej i plazmaferezy kompatybilnych z aparatami dzierżawionymi PRISMAFLEX i PRISMAX
- Dostawa preparatów myjąco-dezynfekcyjnych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.