To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
Dostawa myjki ulicznej - listwy myjącej z dyszami do ciągnika rolniczego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613515-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 94 3427831
faks: 94 4324328
e-mail: zzdw@zzdw.koszalin.pl
www: www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa myjki ulicznej - listwy myjącej z dyszami do ciągnika rolniczego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZDW-6.381.212.2020.2
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa myjki ulicznej – listwy myjącej z dyszami do ciągnika rolniczego , fabrycznie nowej, sprawnej techniczne. Rok produkcji 2020. Oferowany sprzęt posiada n/w parametry techniczne: - szerokość robocza listwy nie mniejsza niż 1500 mm - listwa myjąca liczba dysz nie mniejsza niż 8 dysz , wydajność nie mniejsza niż 20 l/min - ciśnienie nie mniejsze niż 150 bar - wyposażona w pompę wysoko ciśnieniową - wymagania mocy hydraulicznej : ciśnienie przepływu oleju nie mniejsze niż 35 l/min , ciśnienie max nie większe niż 230 bar - wymagania dotyczące cieczy pompowanej : wysokość ssania nie mniejsza niż 2,5 metra , wyposażony w filtr wody - zasilanie listwy myjącej z beczki 2500 l na wodę ciągnionej przez pojazd ciągnik rolniczy - listwa myjąca mocowana z przodu ciągnika na istniejącym TUZ ciągnika rolniczego W ofercie należy uwzględnić przewody do podłączenia i uruchomienia listwy myjącej na ciągniku i udzielnie przeszkolenia kierowcy ciągnika .
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 44.61.15.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne ,,POMOT’’ Spółka z o.o. w Chojnie
Email wykonawcy: pomot@pomot.pl
Adres pocztowy: Słowiańska 2
Kod pocztowy: 74-500
Miejscowość: Chojna
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17835.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17835.00
Waluta: pln
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne ,,POMOT’’ Spółka z o.o. w Chojnie
Email wykonawcy: pomot@pomot.pl
Adres pocztowy: Słowiańska 2
Kod pocztowy: 74-500
Miejscowość: Chojna
Kraj/woj.: zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 17835.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17835.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.