To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
"Zakup wraz z dostawą szczepionek "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 771388-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 14 688 60 11
faks: 14 688 60 11
e-mail: llech@kolmed.tarnow.pl
www: www.kolmed.tarnow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Zakup wraz z dostawą szczepionek "
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CM-5/104/20/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie o nazwie: „Zakup wraz z dostawą szczepionek”obejmujące w szczególności sprzedaż szczepionek oraz dostarczanie ich na koszt wykonawcy do jednostki Zamawiającego – Specjalistyczna Przychodnia Lekarska w Tarnowie przy Pl. Dworcowym 6 w liczbie i rodzaju wskazywanym w poszczególnych częściach zamówienia.
Szczegółowy zakres zamawianych szczepionek zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ, w którym wyodrębniono 5 pakietów (części zamówienia). Zamawiający zastrzega, iż podana w tym załączniku liczba zamawianych szczepionek jest wartością szacunkową i liczba szczepionek ostatecznie zamawianych w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od rzeczywistego zapotrzebowania na nie przez pacjentów, przez co rozumieć należy, że może ona być zwiększona lub zmniejszona, a zapłacie podlegać będą jedynie szczepionki rzeczywiście zamówione i dostarczone w okresie obowiązywania umowy. Szacunkowa liczba zamawianych szczepionek może być zwiększona nie więcej niż o 30 %.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: CERVARIX
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
NAZWA: INFANRIX DTPA
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
NAZWA: GARDASIL 9
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
NAZWA: VAXIGRIP TETRA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 104000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Salus International Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 9
Kod pocztowy: 40-273
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 42.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 43.09
Waluta: PLN
NAZWA: PNEUMOVAX 23
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1885.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TRAMCO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolska 14
Kod pocztowy: 05-860
Miejscowość: Płochocin
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 151.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 151.20
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie PZP ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- ZP 7/25 Dostawa leków
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Dostawa produktów leczniczych - 9 zadań
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.