eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie modernizacji instalacji zewnętrznego obiegu chłodzenia wodnego akceleratora IŁU-6 na terenie Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-18

Ogłoszenie nr 510417058-N-2021 z dnia 2021-02-18 r.
Instytut Chemii i Techniki Jądrowej:

Wykonanie modernizacji instalacji zewnętrznego obiegu chłodzenia wodnego akceleratora IŁU-6 na terenie Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775749-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Chemii i Techniki Jądrowej, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

e-mail: sursek@ichtj.waw.pl
www: www.ichtj.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji instalacji zewnętrznego obiegu chłodzenia wodnego akceleratora IŁU-6 na terenie Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/18/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: „Zakup 1 kpl. spektrometru EPR do pomiarów dozymetrycznych”. 2. Spektrometr Elektronowego Rezonansu Paramagnetycznego (zwany dalej EPR) jest aparaturą przeznaczoną do badań substancji posiadających niesparowane elektrony, czyli będących rodnikami. Aparatura EPR opiera się na wykorzystaniu efektu Zeemana – polega on na zniesieniu degeneracji elektronowych poziomów energetycznych w paramagnetykach znajdujących się w polu magnetycznym. Aparatura musi umożliwiać detekcję rodników oraz następnie ich rejestrowanie i zapisywanie w postaci cyfrowej oraz pod postacią widm EPRowskich. Spektrometr przeznaczony będzie do pomiarów dawek promieniowania jonizującego (gamma i wysokoenergetycznych elektronów) z dozymetrów alaninowych w postaci pastylek oraz pasków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3. Realizacja dostawy nowego, nieużywanego i wyprodukowanego co najmniej w 2018 roku przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, odbędzie się transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i musi zostać dostarczone jako urządzenie kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. 4. Wykonawca dokona dostawy spektrometru EPR, jego instalacji i montażu wszystkich elementów wchodzących w skład zamawianego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 i wymienionych w Specyfikacji Technicznej Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 1 do SIWZ) wraz z przeszkoleniem użytkowników, przeprowadzeniem kontroli sprawności działania urządzenia oraz testów na próbkach Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia uznany zostanie za wykonany na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ podpisany komisyjnie przez Strony, który wraz z fakturą VAT stanowić będzie podstawę do dokonania płatności za realizację przedmiotu zamówienia. 6. Zasady i warunki płatności oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, jest skierowany do: 1) Wykonawców; 8. Podwykonawstwo 1) Zamawiający niniejszym informuje Wykonawców, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie, że zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ, kluczowym przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wszystkich elementów wchodzących w skład zamawianego przedmiotu zamówienia, 2) Zamawiający zastrzega, że kluczowy przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, nie może być powierzony podwykonawcom

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
W odniesieniu do SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY pkt. I.1) NAZWA I ADRES: DODAJE SIĘ w polu Krajowy numer identyfikacyjny - Zamawiający uzupełnia wpis o numer REGON: 001024020

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150000.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PROTERM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: silomix@silomix.pl
Adres pocztowy: Al. Witosa 31 lok. 110
Kod pocztowy: 00-710
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 184500.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 184500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 227550.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.