To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Łęka Siedlecka i Sanoka (Mała)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Gospodarka wodno-ściekowa w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Numer ogłoszenia: 774197-N-2020
Numer ogłoszenia: 540403564-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 146 782 044
faks: 146 782 818
e-mail: inwestycje@gminaradlow.pl
www: www.gminaradlow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Łęka Siedlecka i Sanoka (Mała)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PPI.271.36.20
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w m. Łęka Siedlecka i Sanoka (Mała). 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych: I. Koszty kwalifikowane 1) Kolektor kanalizacyjny z rur PVC/PE ø200mm – 2.472 m: a) Studzienki przelotowe ø400 mm – 95 m b) Studzienki przelotowe, rozgałęźne tworzywowe ø1000 mm – 38 szt. c) Kolektor kanalizacyjny z rur PVC ø200 mm – 2.082 m d) Kolektor kanalizacyjny z rur PE ø200 mm – 390 m e) Przewierty w rurze ochronnej PE ø280 mm - 134 / 5 m/szt. f) Przewierty rurą przewodową PE ø200 mm - 256 / 15 m/szt. 2) Kolektor kanalizacyjny z rur PE ø 90mm – 1.589 m a) Przewierty rurą przewodową PE ø90 mm - 201 / 11 m/szt. b) Studnia tworzywowa odpowietrzająca ø1000 mm – 4 szt. 3) Kolektor kanalizacyjny z rur PE ø 75mm – 123 m a) Przewierty w rurze ochronnej PE ø160 mm - 52 / 2 m/szt. 4) Przepompownie ścieków – 3 szt. a) Przepompownie sieciowe ø1200 mm – 3 szt. b) Kabel zasilający pompownie eN – 3 kpl. II. Koszty niekwalifikowane 1) Kolektor kanalizacyjny z rur PE ø90mm – 241 m a) Przewierty w rurze ochronnej PE ø180 mm – 27/1 m/szt. b) Przewierty rurą przewodową PE ø90 mm – 23/1 m/szt. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przepompowni P1, P2, P4 wraz z ogrodzeniem i utwardzenie terenu oraz dostawą 3 kompletów pomp zapasowych – 6 szt. 4. Zakres do wykonania został przedstawiony w projekcie budowlanym w części 2 - Projekt Zagospodarowania terenu RYS.1_.etap I.pdf, RYS.2_.etap I.pdf, za wyjątkiem wykonania kanałów grawitacyjnych ø 160 mm PVC – przyłączy kanalizacyjnych wraz ze studniami na przyłączu kanalizacyjnym ø 400 mm (oznaczone na mapie kolorem niebieskim). 5. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania decyzji na prowadzenie robót w pasie dróg gminnych i powiatowych wraz z ponoszeniem wszystkich kosztów z tym związanych. Wykonawca ponosi koszty umieszczenia urządzeń niezwiązanych z potrzebami ruchu drogowego w drogach powiatowych i gminnych do czasu przekazania ich Inwestorowi. 6. Przepompownie ścieków wyposażone zostaną w szafy sterownicze służące do sterowania ich pracą oraz monitoringu. 7. Na trasie projektowanej kanalizacji występują skrzyżowania z uzbrojeniem podziemnym tj. wodociągi, gazociągi niskiego i średniego ciśnienia oraz kable energetyczne i telekomunikacyjne, a także przeszkody terenowe - drogi powiatowe, asfaltowe i żwirowe drogi gminne, utwardzone zjazdy do posesji, nawierzchnie betonowe, asfaltowe, żwirowe, kostki betonowe, mostki przydrożne. Przekroczenie większości tych przeszkód terenowych przewiduje się metodą przewiertu sterowanego rurą przewodową bądź w rurach ochronnych. 5. Na trasie kolektora mogą wystąpić urządzenia drenujące, dreny należy odtworzyć i doprowadzić do stanu pierwotnego. 6. Z uwagi na wysoki poziom wód gruntowych przewiduje się zakotwiczenie studni polimerobetonowych na fundamencie zbrojonym. UWAGA: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta, dostawcę lub nazwę własną materiałów, urządzeń, sprzętów, Zamawiający w ślad za projektantem, dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”, zezwalając na składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. 7. Przedmiot zamówienia stosownie do art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w Dokumentacji projektowej. 8. Ponadto szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają: a) Dokumentacja projektowa - stanowiąca Załącznik 5 do siwz, b) STWiORB - stanowiąca Załącznik 6 do siwz, c) Projekt umowy, stanowiąca Załączniki nr 7 do siwz. 7. Przedmiot zamówienia Zamawiający opisuje Projektem budowlanym. Przedmiar robót posiada jedynie charakter pomocniczy. 8. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania wartości zamówienia jako ceny ryczałtowej za wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu Projektu budowlanego, w tym Specyfikacji Technicznej , łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 9. W umowie przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego tak więc przedmiar robót ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 12. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w dokumentach wymienionych w ust. 2 oraz Rozdziale XVIII siwz. 13. Zamawiający: 1) wymaga aby oferta obejmowała realizację całości przedmiotu zamówienia; 2) wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na wykonany Przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy; 3) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy. 14. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia do wykonania zamówienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w zakresie: a) instalacji i sieci sanitarnych, b) obsługi maszyn budowalnych np. koparki, c) robót ogólnobudowlanych. 15. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej stosowne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 17. Nie spełnienie powyższego warunku potraktowane zostanie jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie uchylał się od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie z art. 24 aa ust. 2 Pzp. 18. W przypadku przeprowadzenia kontroli zatrudnienia, trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży, zgodnie żądaniem Zamawiającego, każdy z osobna lub wszystkie razem niżej wymienione dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności, w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami o których mowa powyżej są: • poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj wykonywanej pracy, rodzaj umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 14, na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracowników, wykonujących czynności wskazane w pkt. 14, przez pracodawcę do ubezpieczeń, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami. 19. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 7 SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez niego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności. 20. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 21. Zamawiający informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku żąda wskazania w formularzu ofertowym, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1183289.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MARTEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: martex7@op.pl
Adres pocztowy: ul. Zgody 81
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1459666.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2494440.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI RADŁÓW
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO DLA MIASTA I GMINY RADŁÓW
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Radłowskiej, w 2025 roku"
więcej: przetargi RADŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy.
- Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.