Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
Druk materiałów informacyjno-promocyjnych miasta Będzina.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 267 92 38
faks: 32 267 91 34
e-mail: przetargi@um.bedzin.pl
www: https://bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Druk materiałów informacyjno-promocyjnych miasta Będzina.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.42.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług poligraficznych
w zakresie druku materiałów informacyjno - promocyjnych miasta Będzina zgodnie z wykazem asortymentu, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ na podstawie kolejnych, pisemnych zleceń,odpowiednio do jego aktualnych potrzeb oraz zgodnie z niniejszą SIWZ, zasadami sztuki drukarskiej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami i przepisami.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wykonane materiały do siedziby Zamawiającego do godz. 14.00 dnia przypadającego na dzień realizacji zamówienia.
2. Opracowanie graficzne poszczególnego asortymentu należy do obowiązków Zamawiającego.
3. Szacunkowa ilość edycji podana w załączniku nr 4 do SIWZ ma charakter orientacyjny.
Faktyczna ilość edycji druku poszczególnego rodzaju materiałów zostanie wskazana przez Zamawiającego w zleceniu realizacyjnym. Realizacja usług dotyczących poszczególnych rodzajów materiałów będzie następować według kolejnych zleceń, w różnych terminach w całym okresie wykonywania umowy.
4.Zamawiający może – zlecając Wykonawcy wykonanie wydruku - żądać przedstawienia przez Wykonawcę wydruku próbnego w celu zaakceptowania kolorystyki i jakości wydruku. W przypadku, jeżeli pomiędzy opracowaniem graficznym przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego, a wydrukiem próbnym istnieją różnice Zamawiający może żądać ponownego wydruku. Jeżeli w terminie 3 dni roboczych od przekazania wydruku próbnego Zamawiający nie zażądał ponownego wydruku uznaje się, że zaakceptował wydruk próbny.
Termin na wykonanie wydruku wynosi 2 dni robocze od zaakceptowania przez Zamawiającego wydruku próbnego.
5. Ust. 4 stosuje się odpowiednio do ponownego wydruku próbnego.
6. W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z drukowaniem. Koszty tych prac uwzględnione są w cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 181784.94 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Lemongrass Studio Rafał Skrzeczkowski
Email wykonawcy: kontakt@lemongrass.pl
Adres pocztowy: ul. Dekerta 6
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 207405.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 210378.11
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 69 i nast. ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Przedmiot zamówienia jest oferowany przez wiele firm na rynku. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 69 i nast. ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na krytej pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Będzinie przy ul. Siemońskiej 13 oraz na basenie przy ul. Sportowej 2
- Kompleksowe utrzymanie czystości obiektów biurowych i socjalnych PTHU Interpromex Sp. z o.o. w Będzinie.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wydanie monografii naukowych
- Dostawa, wykonanie i wdrożenie systemu centralnego wydruku w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Drukowanie Dwutygodnika Samorządowego Gminy Trzebnica pt. Panorama Trzebnicka
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.