eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i modernizacja strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staszica w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-18

Ogłoszenie nr 510417156-N-2021 z dnia 2021-02-18 r.
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i modernizacja strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staszica w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 767836-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540396024-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, krajowy numer identyfikacyjny 63197600000000, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 062 5822400, 7366241
faks: 625 918 206
e-mail: radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
www: www.umostrow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i modernizacja strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staszica w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WRM.RZP.271.55.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i modernizacja strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staszica w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej”. I. Miejsce wykonywania robót: ul. Staszica, 63-400 Ostrów Wielkopolski, dz. nr 33/2 obręb 0076. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 9, 2. Projekt budowlany – wszystkie branże – załącznik nr 10, 3. Projekt budowlany – przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej – załącznik nr 11, 4. Projekt budowlany – przebudowa istniejącego zjazdu z drogi – załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna – branża budowlano-konstrukcyjna – załącznik nr 13, 6. Specyfikacja techniczna – branża sanitarna – załącznik nr 14, 7. Specyfikacja techniczna – branża elektryczna– załącznik nr 15, 8. Decyzja pozwolenia na budowę nr RPA.6740.1.253.2019 – załącznik nr 16, 9. Przedmiar robót– branża budowlano-konstrukcyjna, elektryczna – załącznik nr 17, 10. Przedmiar robót– branża sanitarna – załącznik nr 18. III. Inne wymagania i uwagi. 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące: 1) roboty związane z rozbiórkami i wyburzeniami, 2) roboty fundamentowe, 3) roboty murowe, 4) roboty konstrukcyjne, 5) roboty związane z konstrukcją i pokryciem dachu, 6) roboty związane ze stolarką, ślusarką drzwiową wewnętrzną i zewnętrzną, 7) roboty związane ze stolarką, ślusarką okienną, 8) roboty tynkarskie wewnętrzne, 9) roboty wykończeniowe związane z wykonaniem posadzek, sufitów podwieszanych, malowana, okładzin ścian, 10) roboty związane z wykonaniem docieplenia i wykończeniem elewacji, 11) roboty związane z zagospodarowaniem terenu, 12) roboty związane z zabudową stałą (zabudowa kuchni, szafy w zabudowie wnękowej), 13) roboty związane z wykonaniem wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej sanitarnej, instalacji c.w.u., instalacji C.O., hydrantowej, wentylacji, 14) roboty związane z wykonaniem zewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, 15) roboty związane z wykonaniem przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej. 16) roboty związane z przebudową tablicy głównej oraz rozdzielni elektrycznych wewnętrznych, WLZ, 17) roboty związane z wymianą przewodów, osprzętu oraz opraw oświetleniowych, 18) roboty związane z instalacją p.poż., 19) roboty związane z instalacją odgromową, 20) roboty związane z instalacją fotowoltaiczną, 21) roboty związane z instalacją SSWIN, 22) roboty związane z centralą selektywnego powiadamiania Straży Pożarnej. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektów budowlanych, specyfikacji technicznych odbioru i wykonania robót budowlanych, decyzji pozwolenia na budowę, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1056910.00 zł

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BUDOMAX Mirosława Zwierz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerwonych Kosynierów 14
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1222000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1222000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2521485.86
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.