To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp.z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 766424-N-2020
Numer ogłoszenia: 540550535-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 55 262 43 28
faks: 55 278 24 35
e-mail: zamowienia@szpitalprabuty.pl
www: http://www.bip.szpital.prabuty.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp.z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/11/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach, których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 21 części – zadań. 3. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne Części- Zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w Części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 5.2. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, wydajności, funkcji itd. oraz, że zagwarantuje on realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewni uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a jedynie mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.3.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniały wymogi określone dla danego asortymentu w: a) Ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U.2020.186 ze zm.) – dotyczy wyrobów medycznych oraz wydanych na podstawie tychże ustaw aktów wykonawczych. 5.4. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. 5.5 Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: 3 dni robocze, , z wyłączeniem zadania/części 15, dla którego dostawa następować będzie w terminie do 21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia składanego pisemnie, faksem lub drogą e-mail przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 7. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko do Magazynu Szpitala przy ul. Kuracyjnej 30 w Prabutach. 8. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i dostawy reguluje wzór umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części-zadań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.10.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie Nr 1 Osłony, filtry
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie Nr 2 Kleszcze, szczoteczki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 133720.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 109217.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 138351.54
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie Nr 3 Zestawy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie Nr 4 Dreny
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie Nr 5 Akcesoria do laparoskopii I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 111002.40 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 111542.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 111542.40
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie Nr 6 Czujniki do pulsoksymetru, mankiety
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 32766.96 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21671.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21671.28
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie Nr 7 Akcesoria do urządzeń Stryker
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35694.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36720.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie Nr 8 Akcesoria do odsysania
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie Nr 9 Wapno, maski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54397.21 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 65153.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 65153.51
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie Nr 10 Cewniki
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie Nr 11 Zestaw, testy
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie Nr 12 Rękawice I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 151200.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 278046.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 307800.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie Nr 13 Rękawice II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48600.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 45489.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51840.00
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie Nr 14 Rękawice III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30240.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40731.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40731.12
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie Nr 15 Akcesoria do laparoskopii II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 69737.13 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 84193.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 84193.62
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie Nr 16 Materiały do analizatora
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 71722.20 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 111938.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 111938.70
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie Nr 17 Czujniki, kable
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie Nr 18 Akcesoria do USG
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie Nr 19 Akcesoria do respiratora
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie nr 20 Zestaw do punkcji jamy opłucnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2079.65 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1092.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1092.10
Waluta: pln
NAZWA: Zadanie nr 21 Akcesoria dla RTG
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Zadanie nr 22 Akcesoria dla RTG II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2700.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2466.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2466.72
Waluta: pln
INNE PRZETARGI PRABUTY
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.