eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówSukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Węgrowskiego na 2021 rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-18

Ogłoszenie nr 510417251-N-2021 z dnia 2021-02-18 r.
Starostwo Powiatowe w Węgrowie:

Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Węgrowskiego na 2021 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 769123-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Węgrowie, krajowy numer identyfikacyjny 71158666200000, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 25 74 09 280
faks: 25 7922617 w. 145
e-mail: zamowienia@powiatwegrowski.pl
www: www.powiatwegrowski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Węgrowskiego na 2021 rok

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IR. 272.25.2020.EU

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego, zgodnego z normą PN-C-96024: L1, o łącznej szacunkowej ilości 212 000 litrów do niżej wymienionych Odbiorców końcowych Zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Sadownem - 90 000l,Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Łochowie - 45 800l, Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza„Ignaś” w Kaliskach - 11 000,00l, Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza „Helenka” w Kaliskach -16 000l, Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworku - 40 000,00l, Środowiskowy Dom Samopomocy w Miedznie - 7 200l, Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Węgrowie - 2 000l2.2 Szczegółowe warunki zamówienia: 2.2.1. Dostarczany olej opałowy winien być I klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami: 1) wartość opałowa nie niższa niż: 42,60 MJ/kg 2) gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż: 900 kg/m3 3) lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż: 6,0 mm2/s 4) temperatura zapłonu nie niższa niż: 56oC 5) temperatura płynięcia nie wyższa niż: (-20oC) 6) Skład frakcyjny a) do temperatury 250oC destyluje się nie więcej niż 65%(v/v) b) do temperatury 350oC destyluje się nie mniej niż 85% (v/v) 7) pozostałość po koksowaniu w10% pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,30 % (m/m) 8) pozostałość po spopieleniu 0,010%(m/m) 9) zawartość siarki nie więcej niż 0,10% (m/m) 10) zawartość wody nie większa niż 200mg/kg11) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24mg/kg 2.2.2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, etapami, według potrzeb Odbiorcy końcowego, w terminach, ilościach i miejscach wyznaczonych przez Odbiorcę końcowego na podstawie zamówienia złożonego drogą elektroniczną lub faksem. 2.2.3. Wykonawca dostarczy olej opałowy w godzinach 8:00 – 15:00, w czasie nie dłuższym niż 4 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Odbiorcę końcowego. 2.2.4. Termi ndostawy Wykonawca określi w ofercie (formularz cenowy załącznik nr 1 do SIWZ). 2.2.5. Do każdej dostawy wymagane jest dołączenie świadectwa jakości dostarczonej partii oleju, wystawione przez producenta. 2.2.6. Odbiorca końcowy nie będzie ponosił żadnych innych kosztów, oprócz wymienionych przez Wykonawców w złożonych ofertach. 2.2.7. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, załadunek i rozładunek oleju opałowego. 2.2.8. Określone w tabeli ilości są jedynie szacunkowe. Przewiduje się prawo opcji, w zależności od potrzeb Odbiorcy końcowego.Niewykorzystanie ilości oleju nie będzie powodowało roszczeń ze strony Wykonawcy. Odbiorca końcowy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30 % w stosunku do ilości wskazanych w opisie zamówienia. 2.2.9. Zamawiający zawrze Umowę generalną (Załącznik nr 5 do SIWZ) z Wykonawcą, a Odbiorcy końcowi zawierać będą oddzielne umowy szczegółowe wynikające z niniejszego postępowania (Załącznik nr 6-10 do SIWZ). 2.2.10.Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu, z który ponosi całkowitą odpowiedzialność. 2.2.11.Zapłata następować będzie przelewem bankowym na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Odbiorcę końcowego prawidłowo wypełnionej faktury

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.13.51.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 466400.00 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TERM-OIL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ofiar Firleja 7
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 510920.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 510920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 521520.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.