To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-19
WYKONANIE TABLIC I BANERÓW WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM ORAZ WYKONANIE DRUKU SOLWENTOWEGO NA NOŚNIKU TYPU FOLIA SAMOPRZYLEPNA Z DOSTAWĄ I WYKLEJENIEM NA NIERUCHOMOŚCIACH Z ZASOBU ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 767563-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 71 710 72 00
faks: 71 710 72 01
e-mail: dzp.wr@amw.com.pl
www: https://amw.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
WYKONANIE TABLIC I BANERÓW WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM ORAZ WYKONANIE DRUKU SOLWENTOWEGO NA NOŚNIKU TYPU FOLIA SAMOPRZYLEPNA Z DOSTAWĄ I WYKLEJENIEM NA NIERUCHOMOŚCIACH Z ZASOBU ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP-OX.2610.628.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
WYKONANIE TABLIC I BANERÓW WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM ORAZ WYKONANIE DRUKU SOLWENTOWEGO NA NOŚNIKU TYPU FOLIA SAMOPRZYLEPNA Z DOSTAWĄ I WYKLEJENIEM NA NIERUCHOMOŚCIACH Z ZASOBU ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w umowie (wraz z jej załącznikami). Zamówienie udzielane jako część zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, w zakresie której Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert częściowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 39.29.41.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia): • Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy • Zakończenie: do 18 m-cy od zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie pełnego wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy. Zamówienie publiczne będzie realizowane sukcesywnie, na podstawie pojedynczych zleceń – zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21834.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Palion Maciej MM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bolesława Prusa 12a
Kod pocztowy: 43-460
Miejscowość: Wisła
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 26855.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 50922.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo projektu SEA-EU 2.0 dla Uniwersytetu Gdańskiego
- "Przeprowadzenie szkolenia na superwizorów pracy socjalnej ...."
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.