eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyskowice"Obsługa techniczna na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o. o. na okres 12 miesięcy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie nr 510417321-N-2021 z dnia 2021-02-19 r.
Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o.:

"Obsługa techniczna na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o. o. na okres 12 miesięcy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777228-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital w Pyskowicach Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27624746500000, ul. Szpitalna 2, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 332 424
faks: 32 2332424 w. 230
e-mail: zp@szpitalpyskowice.com.pl
www: www.szpitalpyskowice.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Obsługa techniczna na terenie Szpitala w Pyskowicach Sp. z o. o. na okres 12 miesięcy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Sp/AZP/382/14/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi:
Usługa 24 godzina 7 dni w tygodniu obejmująca niedziele i święta– zakres:
l. Świadczenie usług obsługi :
- rozdzielni SN, NN i dwóch transformatorów
- zespołu akumulatorów zasilania awaryjnego
2. Utrzymanie w gotowości ruchowej agregatu prądotwórczego typ Wola
3.Bieżąca naprawa i konserwacja urządzeń instalacji elektrycznej w tym sygnalizacji przywoławczej.
4.Obsługa kotłowni olejowo-gazowej wraz z hydrofornią.
5.Zapewnienie funkcjonowania sieci elektrycznej w tym oświetlenia terenu szpitala zewnątrz i wewnątrz budynków.
6.Wykonywanie pomiarów ochrony izolacji instalacji elektrycznej , uziomów ,stołów operacyjnych
oraz instalacji odgromowej ( w terminie do 01.04.2021 r) oraz pozostałego sprzętu podlegającemu badaniom
7.Zapewnienie niezbędnego sprzętu dielektrycznego.
8.Konserwacja i rozbudowa sieci komputerowej wewnętrznej 62 komputery dwa serwery w
porozumieniu z działem informatycznym.. Czyszczenie komputerów pod nadzorem działu informatycznego.
9.Doraźne usuwanie awarii sprzętu szpitalnego.
l0.Obsługa i konserwacja instalacji sprężonego powietrza oraz próżni .
11.Obsługa stacji uzdatniania wody.
12.Wykonywanie na obiekcie prac malarsko budowlanych ( malowanie sal i innych powierzchni)
13.Wykonywanie prac remontowo-budowlanych w obiektach szpitala
14.Wykonywanie innych prac związanych z obsługą techniczną szpitala a nie ujętych w opisie
15.Całodobowa obsługa tlenowni.
16. Informowanie Apteki o konieczności zamawianie tlenu ,podtlenku azotu ,rozładunek pełnych i załadunek pustych butli.
17. Nadzór nad stanem technicznym magazynu odpadów medycznych, wydawanie odpadów.
18.Obsługa instalacji wodnokanalizacyjnej, konserwacja, naprawa, udrażnianie.
19.Bieżąca konserwacja dachów krytych papą na budynkach szpitalnych.
20.Naprawy ślusarskie i stolarskie w obiektach szpitala.
21.Wykonywanie napraw sprzętu medycznego, nie wymagającego specjalnych uprawnień w
porozumieniu z działem aparatury medycznej.
22. Nadzór nad pracą instalacji i urządzeń wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych: kontrola pracy agregatów wytwarzających chłód na potrzeby klimatyzacji (posiadanie odpowiednich dokumentów do obsługi takowych urządzeń lub zapewnienie firmy zewnętrznej).
23.Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne narzędzia wymagane przy świadczeniu
usługi.
24.Wykonawca zapewni minimum stałego 1 osobowego stanu w godzinach od 7:00 do 15:00 od
poniedziałku do piątku dla obsługi bieżącej. W przypadku prac wymagających ustawowo obecności większej ilości pracowników ( np. prace elektryczne) zwiększonego składu osobowego. W pozostałym czasie oraz dni wolne od pracy co najmniej l dyżurującej osoby ( minimalny czas dojazdu do obiektu szpitala od telefonicznego zgłoszenia: 15 minut). Zamawiający wymaga od Wykonawcy zgłaszania w każdy piątek osoby która będzie dyżurowała w sobotę i niedzielę - informację tą należy pisemnie przedłożyć w Sekretariacie Zarządu Szpitala oraz dostarczyć na Izbę Przyjęć.
25. Każde rozpoczęcie i zakończenie zleconej pracy należy zatwierdzić przez Zastępcę Dyrektora Szpitala w przypadku jego nieobecności przez osobę w jego zastępstwie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.31.41.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 160200.00 złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Elektryczne Witold Nowosad
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niedurnego 11/7
Kod pocztowy: 44-103
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 160200.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 160200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 389375.83
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.