To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-19
Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 775801-N-2020
Numer ogłoszenia: 540399651-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 71 72 21 700
faks: +48 71 72 21 706
e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl
www: https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Tadeusza Kościuszki 131
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZS/ZP/16/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr
1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w roku 2021 r. w podziale na 7 zadań: Zadanie 1 –
Dostawa artykułów ogólnospożywczych Zadanie 2 – Dostawa produktów mięsnych Zadanie 3 – Dostawa
produktów mleczarskich Zadanie 4 – Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich Zadanie 5 –
Dostawa jaj Zadanie 6 – Dostawa mrożonek, ryb Zadanie 7 – Dostawa owoców i warzyw. Miejscem
wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. budynek Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w
Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą
sukcesywnie, na zgłoszenie Zamawiającego przez cały okres trwania umowy w terminie i godzinach od 7:00
do 10:00. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy na jego własny koszt i odpowiedzialność.
Zakres ilościowy oraz asortyment został szczegółowo określony w Kosztorysie Ofertowym stanowiącym
Załącznik 2.1. do SIWZ i/lub Załącznik 2.2. do SIWZ i/lub Załącznik 2.3. do SIWZ i/lub Załącznik 2.4. do
SIWZ, i/lub Załącznik 2.5. do SIWZ i/lub Załącznik 2.6. do SIWZ i/lub Załącznik 2.7. do SIWZ dla każdego
z zadań oddzielnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości tj. zmniejszenia i/lub zwiększenia
ilościowego zakresu asortymentu w poszczególnych zadaniach, w trakcie realizacji umowy, z przyczyn
niezależnych i nieprzewidzianych, za co nie ponosi odpowiedzialności. Podane ilości są wielkościami
szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb. Zmiana nie spowoduje
zwiększenia wynagrodzenia za realizację zamówienia. Zmiana możliwa do wysokości wartości umowy danego zadania. Każdorazowa wielkość partii dostawy uzgadniana będzie telefonicznie, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej w terminie umożliwiającym Wykonawcy sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia. W zamówieniach tych Zamawiający będzie określał dokładną ilość i rodzaj zamawianego
asortymentu na podstawie Kosztorysu ofertowego Wykonawcy dla każdego z zadań osobno. W odniesieniu do asortymentu zamówienia Zamawiający będzie składał zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem w godz. 08:00 – 13:00. Dostawa, dla Zadania od 1 do 7 będzie miała miejsce w dni robocze z wyjątkiem dni
ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania 7, tj.: dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, niezwiędnięte, twarde, bez śladów zepsucia i pleśni, jednolite pod względem wielkości. Wymagania stawiane dla dostarczanych artykułów: 1) Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna; 2) Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków; 3) Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych zapachów; 4) Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, biologicznych, oznak i pozostałości szkodników, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych; 5)Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. 6) Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i
dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. 7) Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły i produkty spożywcze spełniające wymogi określone przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. 2020 poz. 2021) o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej. 8) Dostarczane produkty nie mogą przekraczać daty ważności do
spożycia, powinny być dostarczane w ich początkowym okresie gwarancji. 9) Wykonawca będzie dostarczał
artykuły żywnościowe własnymi środkami transportu spełniającymi obowiązujące w dniu realizacji wymogi prawne i na własny koszt. 10) Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. 11) Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, na
okres do następnej dostawy. 12) Określona ilość artykułów spożywczych jest ilością szacunkową,
zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej i/lub większej ilości produktów, w danej grupie
asortymentowej jednak nie większej niż wartość zawartej umowy między stronami. Nie może to stanowić
podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości artykułów faktycznie zakupionych przez
zamawiającego podczas realizacji umowy. 13) W przypadku, gdy w opisie w jakiejkolwiek zadaniu Zamawiający użył nazwy własnej dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych równoważnych tj. takich samych lub zbliżonych. Wymagania stawiane
Wykonawcy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy; 4) określenie przez Wykonawcę telefonów
kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 5) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 6) zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych zadaniach na koszt Wykonawcy w terminach i ilościach określonych przez
Zamawiającego; 7) wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami; 8) zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało
w okresie realizacji umowy. 9) każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie; 10) Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. 11) Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w Kosztorysach ofertowych z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów; 12) produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia,
w przypadku mięsa i przetworów świeżych, nie mrożonych wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia
przez lekarza weterynarii; 13) transport, opakowania oraz produkty muszą spełniać wymogi HACCP; 14)
wykonawca w Kosztorysie ofertowym dla każdego zadania poda ceny jednostkowe netto na poszczególne
produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto podatek VAT, wartość VAT i cenę brutto zamówienia dla
każdego z zadań oddzielnie, w zależności na które zadanie złoży ofertę; Rozliczenie z tytułu dostarczanych
produktów żywnościowych będzie następować na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za
faktycznie zrealizowane dostawy. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia
i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym
przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery
telefonów kontaktowych i faksów osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, ponieważ wykonywane przez osoby czynności w zakresie realizacji zamówienia, nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320). 2) Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem osób bezrobotnych, młodocianych, niepełnosprawnych lub innych o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37339.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "POLARIS" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA
Email wykonawcy: handel@polaris.kalisz.pl
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20A
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40139.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 60938.76
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 70301.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "HE-MA" Henryk Lorczyk
Email wykonawcy: hema.przetwornia@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Daleka 1
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 73816.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 86188.20
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52181.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHUP MIMAR MARIAN SOPINKA
Email wykonawcy: mimarsopinka@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Zaułek Rogoziński 1/7
Kod pocztowy: 51-116
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 54791.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 82868.63
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) oraz stosownie do art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r., Przepisów wprowadzających ustawę – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2019 r., poz. 2020), Zamawiający – Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w imieniu którego i na rzecz działa Starosta Powiatu Wrocławskiego we Wrocławiu, informuje, że: UNIEWAŻNIA
postępowanie, o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn.: Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań, dla Zadania 4 – Dostawa pieczywa ponieważ nie wpłynęła w wyznaczonym czasie i terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 775801-N-2020 zamieszczone w dniu 30.12.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na Platformie Przetargowej Logintrade oraz Biuletynie Informacji Publicznej, nie wpłynęła w wyznaczonym czasie i terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu do w/w postępowania dla Zadania 4.
Przesłanki przytoczonego powyżej art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości i postępowanie dla Zadania 4 należało unieważnić.
NAZWA: Zadanie 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2700.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHUP MIMAR MARIAN SOPINKA
Email wykonawcy: mimarsopinka@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Zaułek Rogoziński 1/7
Kod pocztowy: 51-116
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2835.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6300.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie 6
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) oraz stosownie do art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r., Przepisów wprowadzających ustawę – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2019 r., poz. 2020), Zamawiający – Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w imieniu którego i na rzecz działa Starosta Powiatu Wrocławskiego we Wrocławiu, informuje, że:
UNIEWAŻNIA
postępowanie, o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zamówienia pn.: Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań, dla Zadania 6 – Dostawa mrożonek, ryb, ponieważ nie wpłynęła w wyznaczonym czasie i terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 775801-N-2020 zamieszczone w dniu 30.12.2020 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na Platformie Przetargowej Logintrade oraz Biuletynie Informacji Publicznej, nie wpłynęła w wyznaczonym czasie i terminie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu do w/w postępowania dla Zadania 6.
Przesłanki przytoczonego powyżej art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości i postępowanie dla Zadania 6 należało unieważnić.
NAZWA: Zadanie 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29093.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHUP MIMAR MARIAN SOPINKA
Email wykonawcy: mimarsopinka@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Zaułek Rogoziński 1/7
Kod pocztowy: 51-116
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30548.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 42095.19
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.