eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSukcesywna dostawa różnych artykułów do sprzątania i art. higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części: Część 1 - Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych; Część 2 - Dostawa artykułów do sprzątania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie nr 510417694-N-2021 z dnia 2021-02-19 r.
Miejskie Centrum Usług Socjalnych:

Sukcesywna dostawa różnych artykułów do sprzątania i art. higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części: Część 1 - Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych; Część 2 - Dostawa artykułów do sprzątania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 773945-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Usług Socjalnych, krajowy numer identyfikacyjny 93268454000000, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 713 769 950
faks: 713 769 905
e-mail: mzdps@mzdps.wroclaw.pl
www: https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa różnych artykułów do sprzątania i art. higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części: Część 1 - Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych; Część 2 - Dostawa artykułów do sprzątania.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MCUS.DZP.373-70/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów do sprzątania i art. higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z podziałem na dwie części: Część 1 - Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych; Część 2 – Dostawa artykułów do sprzątania. 2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym, 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci, 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru, 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety,19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych, 39222100-5 Artykuły cateringowe jednorazowe. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru,znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2a, 2b do SIWZ stanowi jej integralną część. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.77.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych z papieru i tworzyw sztucznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 83626.86 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LP SERWIS SP. Z O. O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 102861.04

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 102861.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 134138.02
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa artykułów do sprzątania.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca DELKO ESTA SP. Z O. O., ul. Kochanowskiego 23, 73-110 Stargard w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp został wykluczony ponieważ nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 24 ust 11 ustawy Pzp. Zamawiający w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) w pkt. 7 Rozdziału VII wymagał złożenia przez Wykonawcę oświadczenia – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w odniesieniu do art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Zamawiający w pkt. 7 Rozdziału VII SIWZ wymagał złożenia ww. oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca nie dopełnił powyższego. Zamawiający, w oparciu o art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę do uzupełnienia ww. oświadczenia w terminie do 22.01.2021 r., Wykonawca nie dopełnił powyższego. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Uzasadnienie prawne: art. 24 ust. 1 pkt 12 - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.