eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceREMONT NAWIERZCHNI BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PABIANICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie nr 510417713-N-2021 z dnia 2021-02-19 r.
Szkoła Podstawowa nr 3 im.Mikołaja Kopernika:

REMONT NAWIERZCHNI BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PABIANICACH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 774134-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 3 im.Mikołaja Kopernika, krajowy numer identyfikacyjny 13850020000000, Mokra 28/34, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 2150725 w.22
faks: 422 264 854
e-mail: sekretariat@sp3pabianice.pl
www: https://sp3pabianice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT NAWIERZCHNI BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PABIANICACH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SP3.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie robót budowlanych obejmujących remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni z sztucznej trawy
wchodzącego w skład kompleksu boisk „Orlik” znajdującego się na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w
Pabianicach. 2. Uszczegółowienie opisu robót: a) Prace remontowe polegać będą na wymianie nawierzchni wraz z
warstwą ostatniej podbudowy bez wymiany instalacji odwodniającej pod boiskiem. W trakcie prac należy
zdemontować istniejącą nawierzchnie boiska, oraz dokonać wyrównania warstw podbudowy poprzez wymianę
warstwy wyrównującej z kruszywa łamanego 0,05-4 mm. b) Następnie należy nałożyć nową sztuczną trawę o
parametrach technicznych lepszych niż nawierzchnia zdjęta, którą zasypuje się piaskiem i granulatem gumowym.
Taka warstwa gwarantuje dużo lepsze parametry przepuszczalności. Prace należy przeprowadzić zgodnie z
wytycznymi i zaleceniami producenta sztucznej trawy. c) Istniejące słupy piłkochwytów wraz z siatką ochronną
piłkochwytów podlegają wymianie na nowe. Siatka ochronna polipropylenowa (PP), o rozstawie oczek 80 x 80
mm, grubości splotu 5 mm, koloru zielonego. (Uwaga – ze względu na pogarszający się stan techniczny zmiana w
stosunku do zapisów ujętych w dokumentacji technicznej). d) Istniejące bramki do piłki nożnej zostaną
wymienione na nowe, aluminiowe, 5,00 x 2,00 m, oraz wymienione zostaną tuleje montażowe (wraz z
fundamentami) i siatki bramkowe. Siatki bramkowe powinny być z polipropylenu bezwęzłowego, w kolorze
białym, oczka o wymiarach 100x100 mm, grubość sznurka – 4 mm. 3. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a)
dokumentacji technicznej – projekcie budowlano - wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączony przedmiar stanowi
jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nim ilości nie mają charakteru wiążącego,
wymagany zakres robót został zdefiniowany w projekcie. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest
zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy
technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją techniczną. 4. Zamawiający rekomenduje dokonanie
przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 5. Kod CPV:
45.00.00.00-0 Dodatkowe kody CPV: 45.11.11.00-9 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00-0 - Roboty w
zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.20-8 - Roboty w zakresie kształtowania
terenów sportowych i rekreacyjnych (nawierzchnia z trawy syntetycznej) 45.22.38.00-4 - Montaż i wznoszenie
gotowych konstrukcji 45.23.30.00-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania
nawierzchni (podbudowa z kruszyw) 45.44.21.00-8 - Roboty malarskie 6. Warunki finansowe rozliczeń zostały
zapisane we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego, na podstawie, wykazu
stanu zaawansowania robót nie częściej, niż raz w miesiącu, lub za zgodą Zamawiającego częściej. 7. Wykonawca
udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot
zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru
zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu
rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji
na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło
element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 8.
Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do
stanowisk opisanych w załączniku nr 8 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o
zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących w trakcie realizacji zamówienia w szczególności roboty konstrukcyjne, drogowe, ziemne. 9.
Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29
sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności
złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów
poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 308190.26 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 10

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TORAKOL Rajmund Zalewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Koszczały 9
Kod pocztowy: 88-210
Miejscowość: Dobre
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 285360.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 285360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 404670.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.