To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-19
REMONT NAWIERZCHNI BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PABIANICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 774134-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 42 2150725 w.22
faks: 422 264 854
e-mail: sekretariat@sp3pabianice.pl
www: https://sp3pabianice.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
REMONT NAWIERZCHNI BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W PABIANICACH
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SP3.271.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie robót budowlanych obejmujących remont boiska do piłki nożnej o nawierzchni z sztucznej trawy
wchodzącego w skład kompleksu boisk „Orlik” znajdującego się na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w
Pabianicach. 2. Uszczegółowienie opisu robót: a) Prace remontowe polegać będą na wymianie nawierzchni wraz z
warstwą ostatniej podbudowy bez wymiany instalacji odwodniającej pod boiskiem. W trakcie prac należy
zdemontować istniejącą nawierzchnie boiska, oraz dokonać wyrównania warstw podbudowy poprzez wymianę
warstwy wyrównującej z kruszywa łamanego 0,05-4 mm. b) Następnie należy nałożyć nową sztuczną trawę o
parametrach technicznych lepszych niż nawierzchnia zdjęta, którą zasypuje się piaskiem i granulatem gumowym.
Taka warstwa gwarantuje dużo lepsze parametry przepuszczalności. Prace należy przeprowadzić zgodnie z
wytycznymi i zaleceniami producenta sztucznej trawy. c) Istniejące słupy piłkochwytów wraz z siatką ochronną
piłkochwytów podlegają wymianie na nowe. Siatka ochronna polipropylenowa (PP), o rozstawie oczek 80 x 80
mm, grubości splotu 5 mm, koloru zielonego. (Uwaga – ze względu na pogarszający się stan techniczny zmiana w
stosunku do zapisów ujętych w dokumentacji technicznej). d) Istniejące bramki do piłki nożnej zostaną
wymienione na nowe, aluminiowe, 5,00 x 2,00 m, oraz wymienione zostaną tuleje montażowe (wraz z
fundamentami) i siatki bramkowe. Siatki bramkowe powinny być z polipropylenu bezwęzłowego, w kolorze
białym, oczka o wymiarach 100x100 mm, grubość sznurka – 4 mm. 3. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a)
dokumentacji technicznej – projekcie budowlano - wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączony przedmiar stanowi
jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nim ilości nie mają charakteru wiążącego,
wymagany zakres robót został zdefiniowany w projekcie. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest
zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy
technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacją techniczną. 4. Zamawiający rekomenduje dokonanie
przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 5. Kod CPV:
45.00.00.00-0 Dodatkowe kody CPV: 45.11.11.00-9 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00-0 - Roboty w
zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.20-8 - Roboty w zakresie kształtowania
terenów sportowych i rekreacyjnych (nawierzchnia z trawy syntetycznej) 45.22.38.00-4 - Montaż i wznoszenie
gotowych konstrukcji 45.23.30.00-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania
nawierzchni (podbudowa z kruszyw) 45.44.21.00-8 - Roboty malarskie 6. Warunki finansowe rozliczeń zostały
zapisane we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego, na podstawie, wykazu
stanu zaawansowania robót nie częściej, niż raz w miesiącu, lub za zgodą Zamawiającego częściej. 7. Wykonawca
udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot
zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru
zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu
rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji
na części mechaniczne zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło
element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert. 8.
Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do
stanowisk opisanych w załączniku nr 8 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o
zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących w trakcie realizacji zamówienia w szczególności roboty konstrukcyjne, drogowe, ziemne. 9.
Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29
sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności
złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów
poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 308190.26 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TORAKOL Rajmund Zalewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Koszczały 9
Kod pocztowy: 88-210
Miejscowość: Dobre
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 285360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 404670.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa monitorów na salę pooperacyjną oraz przenośnego aparatu USG z głowicami w podziale na II części
- Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb taboru PCM Sp. z o.o.
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.