To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Zakup i dostawa środków myjących do pojazdów myjących pojemniki na odpady komunalne.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 580532-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 3910100
faks: 22 3910296
e-mail: bzp@mpo.com.pl
www: www.mpo.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa środków myjących do pojazdów myjących pojemniki na odpady komunalne.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZA.ZOZ.27.27.2020.ŁM
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa profesjonalnych środków czystości do pojazdów myjących pojemniki na odpady komunalne dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. z podziałem na zadania: Zadanie 2: Zakup i dostawa profesjonalnych środków dezynfekujących do pojazdów myjących pojemniki na odpady komunalne w ilości maksymalnej 1.300 kg. zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Umowa (w zakresie zadania 2) realizowana będzie przez okres 12 miesięcy w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (w formie pisemnej bądź pocztą elektroniczną) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnej wielkości zamówienia dla zadania 2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia w ramach zadania 2 określona powyżej zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy. Natomiast w przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia w ramach zadania 2 określona powyżej nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy do chwili, gdy zostanie zrealizowana całkowita wielkość zamówienia, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. Termin realizacji całego zamówienia (dotyczy zadania 2): 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z uwzględnieniem zapisów, o których mowa powyżej dotyczących wydłużenia bądź skrócenia czasu trwania umowy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie tj.: Zadanie 2: do 500 kg, i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zamówienia na zasadach prawa opcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.82.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Obecne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dotyczy Zadania 2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie 2: Zakup i dostawa profesjonalnych środków dezynfekujących do pojazdów myjących pojemniki na odpady komunalne w ilości maksymalnej 1.300 kg.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8450.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Sanechem sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 134
Kod pocztowy: 02-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9126.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11033.10
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.