eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów LubelskiDostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim wraz z przeszkoleniem personelu medycznego w ich użytkowaniu.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510417859-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej:

Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim wraz z przeszkoleniem personelu medycznego w ich użytkowaniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Na ratunek. Poprawa dostępności do świadczeń medycznych w stanach zagrożenia życia poprzez współdziałanie struktur ratownictwa medycznego na obszarze przygranicznym Polski, Białorusi i Ukrainy.” zgodnie z umową grantową nr PLBU.03.01.00-06-0142/17-00 finansowaną z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763171-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, Aleje Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 84 6644411 do 19
faks: 846 642 521
e-mail: zampub@szpital-tomaszow.pl
www: https://www.szpital-tomaszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim wraz z przeszkoleniem personelu medycznego w ich użytkowaniu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZZ.251.33.2020.PW

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ w
Tomaszowie Lubelskim wraz z przeszkoleniem personelu medycznego w ich użytkowaniu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: Załącznik nr 2.1 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - PAKIET 1 Załącznik nr 2.2 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA - PAKIET 2 Załącznik nr 2.3 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -
PAKIET 3 Załącznik nr 2.4 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - PAKIET 4 Przedmiot
zamówienia został podzielony na 4 pakiety: PAKIET 1 Sonda liniowa do aparatu USG – 1 szt. PAKIET 2 Aparat EKG – 2 szt. Kardiomonitor -2 szt. Ssak elektryczny – 2 szt. Zestaw laryngoskopu – 5 kpl. Pulsoksymetr nadgarstkowy – 5 szt. Aparat Ambu – 10 szt. PAKIET 3 Myjnia-dezynfektor do kaczek i basenów – 3 szt. Macerator - 3 szt PAKIET 4: Łóżko chorych wraz z szafką i wyposażeniem – 6 kpl. Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy – 6 szt. Przedmiot umowy obejmuje następujące etapy realizacji: a.dostawa urządzeń, b.montaż/zainstalowanie urządzeń – jeśli dotyczy c.uruchomienie i wykonanie testów sprawdzających prawidłowość funkcjonowania urządzeń, d.integracja systemami Zamawiającego (jeżeli dotyczy), e.szkolenie praktyczne i teoretyczne
techników, lekarzy i pielęgniarek wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń oraz techniki wykonywania badań, szkolenie praktyczne i teoretyczne obejmuje od 2 do 6 osób dla każdego typu urządzeń. f.wykonywanie prac serwisowych, przeglądów okresowych, bieżącej konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta, dokonywanie napraw gwarancyjnych zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację oraz zapewnienie ciągłości działania w okresie gwarancyjnym. Sprzęt i aparatura medyczna będące przedmiotem zamówienia muszą być nowe wyprodukowane w 2020r., nie używane, nie wykorzystywane jako sprzęt i aparatura demonstracyjna, szkoleniowa, ani do żadnych
innych celów. Sprzęt i aparatura medyczna muszą być dopuszczone do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa. Wykonawca zapewnia min. 24 - miesięczną gwarancję prawidłowego działania oferowanych urządzeń od momentu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, obejmującą części zamienne oraz serwis (pełna gwarancja) w tym aktualizację oprogramowania do najnowszej wersji w okresie trwania gwarancji wraz z przeprowadzeniem instruktażu personelu po każdej aktualizacji. Podane w
załączniku parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jeden pełny pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden
lub na dowolna liczbę pakietów. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: PAKIET 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30399.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: K&P Medical Group Sp. z o. o.
Email wykonawcy: dzp@kpmedicalgroup.pl
Adres pocztowy: ul. Belgijska 11 lok. 12
Kod pocztowy: 02-511
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 30399.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30399.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34507.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: PAKIET 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 102248.55 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: PZL CEZAL LUBLIN SP. Z O.O.
Email wykonawcy: a.makosz@cezal.lublin.pl
Adres pocztowy: Al. Spółdzielczości Pracy 38
Kod pocztowy: 20-147
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 102248.55

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 102248.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 102248.55
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: PAKIET 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 152899.92 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PZL CEZAL LUBLIN SP. Z O.O.
Email wykonawcy: a.makosz@cezal.lublin.pl
Adres pocztowy: Al. Spółdzielczości Pracy 38
Kod pocztowy: 20-147
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 152899.92

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 152899.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 152899.92
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: PAKIET 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33101.88 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Egerton sp. z o.o.
Email wykonawcy: u.dobrzynska@egerton.pl
Adres pocztowy: ul. Legnicka 21
Kod pocztowy: 41-811
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 33101.88

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33101.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41606.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.