Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-22
Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim wraz z przeszkoleniem personelu medycznego w ich użytkowaniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Na ratunek. Poprawa dostępności do świadczeń medycznych w stanach zagrożenia życia poprzez współdziałanie struktur ratownictwa medycznego na obszarze przygranicznym Polski, Białorusi i Ukrainy.” zgodnie z umową grantową nr PLBU.03.01.00-06-0142/17-00 finansowaną z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina 2014-2020
Numer ogłoszenia: 763171-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 84 6644411 do 19
faks: 846 642 521
e-mail: zampub@szpital-tomaszow.pl
www: https://www.szpital-tomaszow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim wraz z przeszkoleniem personelu medycznego w ich użytkowaniu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SZZ.251.33.2020.PW
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wyrobów medycznych dla SPZOZ w
Tomaszowie Lubelskim wraz z przeszkoleniem personelu medycznego w ich użytkowaniu”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w: Załącznik nr 2.1 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - PAKIET 1 Załącznik nr 2.2 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA - PAKIET 2 Załącznik nr 2.3 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -
PAKIET 3 Załącznik nr 2.4 do SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - PAKIET 4 Przedmiot
zamówienia został podzielony na 4 pakiety: PAKIET 1 Sonda liniowa do aparatu USG – 1 szt. PAKIET 2 Aparat EKG – 2 szt. Kardiomonitor -2 szt. Ssak elektryczny – 2 szt. Zestaw laryngoskopu – 5 kpl. Pulsoksymetr nadgarstkowy – 5 szt. Aparat Ambu – 10 szt. PAKIET 3 Myjnia-dezynfektor do kaczek i basenów – 3 szt. Macerator - 3 szt PAKIET 4: Łóżko chorych wraz z szafką i wyposażeniem – 6 kpl. Materac przeciwodleżynowy zmiennociśnieniowy – 6 szt. Przedmiot umowy obejmuje następujące etapy realizacji: a.dostawa urządzeń, b.montaż/zainstalowanie urządzeń – jeśli dotyczy c.uruchomienie i wykonanie testów sprawdzających prawidłowość funkcjonowania urządzeń, d.integracja systemami Zamawiającego (jeżeli dotyczy), e.szkolenie praktyczne i teoretyczne
techników, lekarzy i pielęgniarek wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń oraz techniki wykonywania badań, szkolenie praktyczne i teoretyczne obejmuje od 2 do 6 osób dla każdego typu urządzeń. f.wykonywanie prac serwisowych, przeglądów okresowych, bieżącej konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta, dokonywanie napraw gwarancyjnych zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację oraz zapewnienie ciągłości działania w okresie gwarancyjnym. Sprzęt i aparatura medyczna będące przedmiotem zamówienia muszą być nowe wyprodukowane w 2020r., nie używane, nie wykorzystywane jako sprzęt i aparatura demonstracyjna, szkoleniowa, ani do żadnych
innych celów. Sprzęt i aparatura medyczna muszą być dopuszczone do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa. Wykonawca zapewnia min. 24 - miesięczną gwarancję prawidłowego działania oferowanych urządzeń od momentu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, obejmującą części zamienne oraz serwis (pełna gwarancja) w tym aktualizację oprogramowania do najnowszej wersji w okresie trwania gwarancji wraz z przeprowadzeniem instruktażu personelu po każdej aktualizacji. Podane w
załączniku parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jeden pełny pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden
lub na dowolna liczbę pakietów. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: PAKIET 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30399.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: K&P Medical Group Sp. z o. o.
Email wykonawcy: dzp@kpmedicalgroup.pl
Adres pocztowy: ul. Belgijska 11 lok. 12
Kod pocztowy: 02-511
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30399.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 34507.50
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 102248.55 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PZL CEZAL LUBLIN SP. Z O.O.
Email wykonawcy: a.makosz@cezal.lublin.pl
Adres pocztowy: Al. Spółdzielczości Pracy 38
Kod pocztowy: 20-147
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 102248.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 102248.55
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 152899.92 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PZL CEZAL LUBLIN SP. Z O.O.
Email wykonawcy: a.makosz@cezal.lublin.pl
Adres pocztowy: Al. Spółdzielczości Pracy 38
Kod pocztowy: 20-147
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 152899.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 152899.92
Waluta: PLN
NAZWA: PAKIET 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 33101.88 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Egerton sp. z o.o.
Email wykonawcy: u.dobrzynska@egerton.pl
Adres pocztowy: ul. Legnicka 21
Kod pocztowy: 41-811
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 33101.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41606.76
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Kompleksowa usługa prania z wdrożeniem systemu identyfikacji.
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych w zakresie "Kucharz" z egzaminem czeladniczym i modułem ekologicznym.
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 111548L w miejscowości Sabaudia od km 0+000,00 do km 1+247,50"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
- Zakup i dostawa osłon na sondy i kamery
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - procesor tkankowy, zatapiarka, nakrywarka, mikrotomy
- ZP/148/2024 - "Dostawa skanera do badania czystości radiochemicznej radiofarmaceutyków z oprogramowaniem sterującym dla ZMN na potrzeby CSK UM w Łodzi - CKD II"
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
- Dostawa densytometru rentgenowskiego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.