eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikOpracowanie programów funkcjonalno-użytkowych wraz z inwentaryzacją architektoniczną, koncepcją i oszacowaniem kosztów inwestycji z podziałem na branże dla Pawilonów nr: II, III, V, IX, X, XVI, XVII, XX w SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-22

Ogłoszenie nr 510418042-N-2021 z dnia 2021-02-22 r.
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku:

Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych wraz z inwentaryzacją architektoniczną, koncepcją i oszacowaniem kosztów inwestycji z podziałem na branże dla Pawilonów nr: II, III, V, IX, X, XVI, XVII, XX w SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 586420-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny 29293600000000, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 324 328 138
faks: 324 328 169
e-mail: zam.publiczne@psychiatra.com
www: https://psychiatria.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych wraz z inwentaryzacją architektoniczną, koncepcją i oszacowaniem kosztów inwestycji z podziałem na branże dla Pawilonów nr: II, III, V, IX, X, XVI, XVII, XX w SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZz.380.3.17.2020.DTg.323,339

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych wraz
z inwentaryzacją architektoniczną, koncepcją i oszacowaniem kosztów inwestycji z podziałem na branże dla Pawilonów nr: II, III, V, IX, X, XVI, XVII, XX w SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w Projekcie umowy (Załączniku nr 4 do SIWZ).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.24.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Dyrektor SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6) Ustawy PZP, unieważnia ww. postępowanie
o udzielenie zamówienia, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Faktyczne uzasadnienie unieważnienia:
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia kryteriami oceny ofert określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia były: Cena - 60% i Termin wykonania - 40%. Punkty za kryterium „Termin wykonania” zostały przyznane w skali od 0 do 40 pkt. na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załączniku nr 1 do SIWZ), zgodnie
z poniższymi założeniami:
- do 02.11.2020 r. - 40 pkt.,
- od 03.11.2020 r. do 09.11.2020 r. - 20 pkt.,
- od 10.11.2020 r. do 16.11.2020 r. - 0 pkt.
Minimalny deklarowany termin wykonania zamówienia - do 02.11.2020 r.
Maksymalny deklarowany termin wykonania zamówienia - do 16.11.2020 r.
Na podstawie powyższych kryteriów oceny ofert Zamawiający w dniu 09.10.2020 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez GRAPH’IT SP. Z O.O. - ul. Stępińska 22/30/424, 00-739 Warszawa z terminem wykonania do 02.11.2020 r. W tym samym dniu Zamawiający, działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP, odrzucił ofertę AST architekci sp. z o.o., ul. Solna 4A/79, 25-006 Kielce, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca ten w dniu 14.10.2020 r. wniósł odwołanie. Zamawiający
w dniu 22.10.2020 r. uwzględnił zarzuty podniesione przez odwołującego w odwołaniu. W dniu 12.11.2020 r. do Zamawiającego wpłynął odpis postanowienia Krajowej Izby Odwoławczej
o umorzeniu postępowania odwoławczego. Postanowienie zostało wydane w dniu 09.11.2020 r.
W związku z powyższym nie jest możliwy wybór oferty najkorzystniejszej złożonej przez Wykonawcę, który wykonałby zamówienie zgodnie z zadeklarowanym przez siebie w Formularzu oferty (Załączniku nr 1 do SIWZ) terminie. Termin 16.11.2020 r. był maksymalnym deklarowanym terminem wykonania zamówienia.
Należy zaznaczyć, że zgodnie z art. 183 ust. 1 Ustawy PZP w przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie może zawrzeć umowy do czasu ogłoszenia przez Izbę wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze.
Zmiana okoliczności ściśle powiązana z przedmiotem i terminem wykonania zamówienia objętego ww. postępowaniem, która faktycznie wystąpiła, jest zmianą istotną, czyli na tyle znacząca, że zarówno kontynuowanie postępowania, jak też udzielenie zamówienia nie leży już
w interesie publicznym.
Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, że takie zdarzenie zajdzie w momencie ogłaszania
ww. postępowania.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie ww. postępowania jest zasadne
i konieczne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.