To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
Przebudowa drogi powiatowej nr 2737C Cyprianka - Wielgie - odcinek Cyprianka - Chełmica Duża, - dł. odcinka około 2,5 km
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 771460-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 54 230 46 00
faks: 54 230 46 71
e-mail: starostwo@powiat.wloclawski.pl
www: http://bip.wloclawski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przebudowa drogi powiatowej nr 2737C Cyprianka - Wielgie - odcinek Cyprianka - Chełmica Duża, - dł. odcinka około 2,5 km
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.1.34.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących Przebudowy drogi powiatowej nr 2737C Cyprianka - Wielgie - odcinek Cyprianka - Chełmica Duża, - dł. odcinka około 2,5 km. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót i prac: BRANŻA DROGOWA: 1) Roboty pomiarowe. 2) Roboty rozbiórkowe: usunięcie karpin, frezowanie nawierzchni jezdni, rozbiórka krawężników i obrzeży, rozbiórka nawierzchni zjazdów i chodników, rozbiórka przepustów, rozbiórka ogrodzeń posesji, demontaż wiaty przystankowej, demontaż barier stalowych. 3) Roboty ziemne: wykonanie koryta (wykopy i nasypy) pod projektowane nawierzchnie, profilowanie i zagęszczenie koryta. 4) Wykonanie przepustów pod zjazdami. 5) Przebudowa przepustu pod jezdnią. 6) Wykonanie ścieków. 7) Wykonanie wpustów ulicznych z przykanalikami. 8) Oczyszczenie i profilowanie rowów. 9) Ustawienie krawężników, oporników i obrzeży. 10) Montaż ścianki oporowej. 11) Wykopanie warstw z mieszanek związanych cementem. 12) Wykonanie warstw z mieszanek niezwiązanych/kruszywa łamanego. 13) Wykonanie warstw z mieszanki mineralno-asfaltowej. 14) Wykonanie trawników/zieleńcy. 15) Wykonanie warstwy odsączającej/odcinającej z piasku. 16) Wykonanie chodników, zjazdów i ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej. 17) Regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury obcej. 18) Wykonanie oznakowania pionowego. 19) Wykonanie oznakowania poziomego. 20) Montaż urządzeń BRD. 21) Montaż wiaty przystankowej. BRANŻA ELEKTRYCZNA: 1) Wykonanie linii kablowej oświetlenia drogowego. 2) Wykonanie zasilenia oraz montaż aktywnych znaków D-6. 3) Przebudowa linii napowietrznej oświetlenie drogowego. 2. Założenia ogólne: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych dotyczących Przebudowy drogi powiatowej nr 2737C Cyprianka - Wielgie - odcinek Cyprianka - Chełmica Duża, - dł. odcinka około 2,5 km, w oparciu o Dokumentację projektową - projekty budowlano - wykonawcze (oddzielnie branża drogowa i elektryczna), zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych /SST/ (oddzielnie branża drogowa i elektryczna). Wymieniona dokumentacja wraz z Przedmiarem robót (kosztorys ofertowy ślepy oddzielnie branża drogowa i elektryczna) stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga! Przedmiar robót (kosztorys ofertowy ślepy) nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Dokumentacja projektowa. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był dostępny do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający planuje uzyskać dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Nieprzyznanie Zamawiającemu dofinansowania dla realizacji przedmiotowego zadania skutkować będzie odstąpieniem od umowy przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), tj. pracowników fizycznych do wykonywania: robót rozbiórkowych, przygotowawczych, ziemnych i konstrukcyjnych wykonywanych metodą ręczną lub mechaniczną w zakresie jezdni, zjazdów, ciągów pieszo-rowerowych, chodników i poboczy oraz robót instalacyjnych elektrycznych (pracownicy wykonujący roboty podstawowe przy wykonywaniu robót). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.* 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4619933.05 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Email wykonawcy: techniczny@prdlipno.pl, sekretariat@prdlipno.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 8
Kod pocztowy: 87-600
Miejscowość: Lipno
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3366288.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3680577.94
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawę i montaż klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.
- ROZBUDOWA PLACU ZABAW DLA ŻŁOBKA "KRUSZYNKA"
- REMONTY WYKOŃCZENIOWE W ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI PIŃCZATA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: "REMONT I DOPOSAŻENIE INSTYTUCJI KULTURY"
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i przeglądami instalacji - II postępowanie
- Wymiana okien w Domu Studenta oraz naprawa dachu na budynku dydaktycznym
- Budowa ulicy Brzezinowej na odcinku od ulicy Mielęcińskiej do ulicy Letniej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Wykonanie prac w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1311R Zalasowa - Lubcza - gr. powiatu - Dęborzyn w miejscowości Zagórze w km 22+640 - 22+770"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.