To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-23
Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Drobin
Numer ogłoszenia: 777613-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 24 2601441 w. 107
e-mail: umgdrobin@plo.pl
www: www.drobin.pl, www.umgdrobin.bip.org.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PZ.271.32.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane do wykonania w ramach inwestycji pn. "Wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Drobin". Zadanie polegało będzie na wymianie źródeł ciepła, Instalacji paneli fotowoltaicznych oraz pracach termomodernizacyjnych a także pracach remontowych w budynkach użyteczności publicznej. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części: Część 1 - Zaprojektowanie i wymiana kotłów w budynkach użyteczności publicznej - Przedszkole w Drobinie, Część 2 - Zaprojektowanie i wymiana kotłów w budynkach użyteczności publicznej oraz montaż instalacji fotowoltaicznej - Zespół Szkół w Drobinie, Część 3 - Zaprojektowanie i wymiana kotłów w budynkach wielorodzinnych wraz z termomodernizacją - Psary 1, Część 4 - Zaprojektowanie i wymiana kotłów w budynkach wielorodzinnych wraz z termomodernizacją - Psary 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również opis sposobu wykonania zadania znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zaprojektowanie i wymiana kotłów w budynkach użyteczności publicznej - Przedszkole w Drobinie
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Do upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu dla Części 1 wpłynęła 1 oferta na kwotę brutto: 210.000,00 zł.
Cena oferty znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 181.355,27 zł brutto. Po analizie możliwości finansowych miasta i gminy, Zamawiający ustalił, iż nie jest możliwe w chwili obecnej zwiększenie kwoty pierwotnie zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości oferty z najniższą ceną.
W związku z powyższym Zamawiający – Miasto i Gmina Drobin, ul. Marszałka Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części 1 na realizację zadania pn. „Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej” w ramach Projektu pn. „Wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Drobin”
Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna unieważnienia postepowania: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm. ).
NAZWA: Zaprojektowanie i wymiana kotłów w budynkach użyteczności publicznej oraz montaż instalacji fotowoltaicznej - Zespół Szkół w Drobinie
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części 2, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Na skutek przeprowadzonego postepowania, okazało się, że istnieje konieczność unieważnienia zamówienia w Części 1, 3 i 4. Unieważnienie trzech części postępowania powoduje, że prowadzenie postępowania co do Części 2 nie leży w interesie publicznym.
W ocenie Zamawiającego konieczne jest wykonywanie prac objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie jednocześnie i w tym samych czasie. Zawarcie umowy tylko na jedną część nie leży w interesie publicznym.
Zawarcie umowy, tylko na jedną z części zamówienia w sytuacji, w której część 2 nierozerwalnie jest związana z pozostałymi częściami postępowania, zakłócałoby proces inwestycyjny oraz utrudniało rozliczenie inwestycji, co mogłoby w rezultacie wpłynąć na poprawność rozliczenia środków zewnętrznych ( projekt współfinansowany w 80% ze środków Unii Europejskiej ), co w konsekwencji uderzyłoby w interes publiczny.
W związku z powyższym Zamawiający – Miasto i Gmina Drobin, ul. Marszałka Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części 2 na realizację zadania pn. „Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej” w ramach Projektu pn. „Wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Drobin”.
Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna unieważnienia postepowania: art. 93 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm. ).
NAZWA: Zaprojektowanie i wymiana kotłów w budynkach wielorodzinnych wraz z termomodernizacją - Psary 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…).
Do upływu terminu składania ofert tj. 18.01.2021 r. do godz. 10:00 w przedmiotowym postępowaniu w Części 3 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający – Miasto i Gmina Drobin, ul. Marszałka Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części 3 na realizację zadania pn. „Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej” w ramach Projektu pn. „Wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Drobin”
Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna unieważnienia postepowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm. ).
NAZWA: Zaprojektowanie i wymiana kotłów w budynkach wielorodzinnych wraz z termomodernizacją - Psary 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…).
Do upływu terminu składania ofert tj. 18.01.2021 r. do godz. 10:00 w przedmiotowym postępowaniu w Części 4 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający – Miasto i Gmina Drobin, ul. Marszałka Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Części 4 na realizację zadania pn. „Wymiana źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej” w ramach Projektu pn. „Wymiana urządzeń grzewczych na terenie gminy Drobin”
Uzasadnienie prawne:
Podstawa prawna unieważnienia postepowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm. ).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.