To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i określania lekowrażliwości szczepów oraz asortymentu niezbędnego do diagnostyki mikrobiologicznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 767927-N-2020
Numer ogłoszenia: 540395121-N-2021
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 18 20 120 21
faks: 182 015 351
e-mail: zp@szpital-zakopane.pl
www: www.szpital-zakopane.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i określania lekowrażliwości szczepów oraz asortymentu niezbędnego do diagnostyki mikrobiologicznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP / 25 / 20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu odczynników wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i określenia lekowrażliwości drobnoustrojów, podłoży i testów do diagnostyki mikrobiologicznej i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów oraz testów immunochromatograficznych/immunoenzymatycznych do wykrywania czynników etiologicznych zakażeń bakteryjnych i wirusowych do diagnostyki mikrobiologicznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, obejmujących: 1) Odczynniki (testy) wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i określenia lekowrażliwości szczepów (Pakiet – nr 1), 2) Paski gradientowe MIC oraz krążków antybiotykowe do oznaczania lekowrażliwości szczepów (Pakiet – nr 2), 3) Podłoża chromogenne/selektywne do diagnostyki mikrobiologicznej (Pakiet – nr 3), 4) Podłoża konwencjonalne do diagnostyki mikrobiologicznej. Testy serologiczne i krążki diagnostyczne. Szczepy wzorcowe. Zestawy do wytwarzania środowisk gazowych (Pakiet – nr 4), 5) Testy do manualnej diagnostyki mikrobiologicznej (Pakiet – nr 5), 6) Testy immunochromatograficzne/immunoenzymatyczne do wykrywania czynników etiologicznych zakażeń bakteryjnych i wirusowych (Pakiet – nr 6), z podziałem na 6 Pakietów, których podział oraz szczegółowy zakres został określony poniżej. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej musi posiadać wymagane przepisami prawa aktualne zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski, dopuszczające do użytkowania medycznego zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć oraz: 1) Spełniać rekomendacje Europejskiego Komitetu ds. Oznaczania Lekowrażliwości (EUCAST), 2) Posiadać pozytywną opinię Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Oznaczania Lekowrażliwości (KORLD) dla systemu automatycznego do identyfikacji i określenia lekowrażliwości oraz podłoży i testów do oznaczania lekowrażliwości, 3) Posiadać Certyfikat ISO 13485 (lub równoważny) dotyczący jakości oferowanych produktów będących przedmiotem niniejszego postępowania, 4) Posiadać Certyfikaty Kontroli Jakości dla każdej serii podłoży, testów serolognpicznych/diagnostycznych i testów do oznaczania lekowrażliwości. Zamawiający informuje, że ilekroć niniejsza SIWZ wskazuje na certyfikat ISO, o którym mowa np. powyżej w ppkt. 3, wykonawca może posiadać równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Ponadto wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania certyfikatu, o którym mowa powyżej w ppkt. 3, może posiadać inny dokument dotyczący odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 3. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odczynników laboratoryjnych będących przedmiotem niniejszego postępowania przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Laboratorium za pomocą środków komunikacji elektronicznej. 4. Zamawiający zastrzega, że realizacja każdorazowej dostawy częściowej odczynników objętych przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, najdłużej w terminie 7 dni kalendarzowych (Uwaga – parametr oceniany w kryteriach wyboru oferty) licząc od dnia złożenia zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00. 5. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości, dostarczonego w niewłaściwych opakowaniach nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy. 6. Zamawiający informuje, że określona poniżej ilość odczynników oraz niezbędnych akcesorii do dostarczonego i dzierżawionego analizatora, będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji. 7. Zamawiający zastrzega, że dostawy objęte niniejszym przedmiotem zamówienia musi być wykonane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prwa, w tym w szczególności zgodnie z: 1) Ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (j.t. Dz. U. z 2020 roku, poz. 295), 2) Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1781), 3) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 roku w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 roku, poz. 595), 4) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 06 kwietnia 2020 roku w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2020 roku, poz. 666), 5) Zarządzeniem Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie wymogów dotyczących realizacji przedmiotu umowy. 8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonych w SIWZ parametrach technicznych, jakościowych, ekspoloatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup odczynników i dzierżawy analizatora konkretnego producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 9. Jeśli w opisach przedmiotowej SIWZ występują: normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym. 10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.69.65.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet - nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 99267.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: bioMérieux Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dzp@biomerieux.com
Adres pocztowy: ul. Gen. Józefa Zajączka 9
Kod pocztowy: 01-518
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 108494.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 119875.78
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet - nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 25489.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ARGENTA Sp. z o.o., Sp. K.
Email wykonawcy: a.chelminiak@argenta.com.pl
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27528.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27528.12
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet - nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17836.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Argenta Sp. z o.o., Sp.k
Email wykonawcy: a.chelminiak@argenta.com.pl
Adres pocztowy: ul. Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19262.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22912.20
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet - nr 4
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia niniejszego postępowania przetargowego w zakresie Pakietu nr 4 jest art. 93, ust. 1 pkt 1) wyżej przywołanej ustawy – Prawo zamówień publicznych. Podstawą faktyczną unieważnienia jest fakt, iż w zakresie w/w Pakietu nie złożono żadnej oferty przetargowej niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Pakiet - nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6720.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy: przetargi@biomaxima.com
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7257.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8723.52
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet - nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64535.35 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Salus International Sp. z o.o.
Email wykonawcy: a.pytel@salusint.com.pl
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 9
Kod pocztowy: 40-273
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 69698.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 99240.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Realizacja projektu ,,Cyberbezpieczny Urząd Miasta Zakopane"
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania kości długich wraz z modyfikacją stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
- Dostawa samochodu służbowego dla Straży Miejskiej w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych do rozdziału elektroforetycznego białek oraz immunofiksacji wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych IV
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ GENETYCZNYCH
- "Dostawa materiałów dla laboratorium mikrobiologicznego"
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.