To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Dostawy wyrobów medycznych, w tym opatrunków specjalistycznych oraz preparatów kosmetycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 766706-N-2020
Numer ogłoszenia: 540553266-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 56 6413400
faks: 56 4621334
e-mail: przetargi@bieganski.org
www: www.przetargi.bieganski.org
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy wyrobów medycznych, w tym opatrunków specjalistycznych oraz preparatów kosmetycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Z/75/PN/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, w tym opatrunków specjalistycznych oraz preparatów kosmetycznych w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamawiający uwzględnił koszty cyklu życia przedmiotu zamówienia w szczególności: poniesione przez Zamawiającego lub innych użytkowników związane z: • nabyciem poprzez dostawy sukcesywne przedmiotu zamówienia – zgodnie z zasadami realizacji zamówienia określonymi w ogólnych warunkach umowy– które stanowią jedyny czynnik kosztowy różnicujący oferty; • użytkowaniem, w szczególności zużyciem energii i innych zasobów – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z użytkowaniem; • utrzymaniem – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem; • wycofaniem z eksploatacji, w szczególności kosztami zbierania i recyklingu – koszty utylizacji zużytych asortymentów są dla Zamawiającego takie same, bez względu na Wykonawcę, w związku z tym się znoszą; przypisywane ekologicznym efektom zewnętrznym związane z cyklem życia produktu, usługi lub robót budowlanych dotyczące emisji gazów cieplarnianych i innych zanieczyszczeń oraz inne związane z łagodzeniem zmian klimatu, o ile wartość pieniężną można określić i zweryfikować - przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów przypisywanych ekologicznym efektom zewnętrznym związanych z cyklem życia produktu. 2. Miejsce realizacji zamówienia: magazyn apteki szpitalnej, ul. Rydygiera 15/17 w Grudziądzu. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania: Zadanie 1: Opatrunki specjalistyczne Zadanie 2: Opatrunki specjalistyczne Zadanie 3: Opatrunki specjalistyczne Zadanie 4: Wyroby medyczne oraz preparaty kosmetyczne Zadanie 5: Wyroby medyczne oraz preparaty kosmetyczne Zadanie 6: Opatrunki specjalistyczne Zadanie 7: Wyroby medyczne w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). Wykonawca powinien zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części/zadania. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. 4. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny, pierwszej kategorii. 5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych (o ile dotyczy). Dostarczane asortymenty muszą posiadać informację o terminie ważności i numerze serii. 6. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 33141110-4 opatrunki 33140000-3 materiały medyczne 7. Oferowane asortymenty będące wyrobami medycznymi muszą być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186 ze zm.). 8. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy, znaku towarowego, patentu, pochodzenia, normy – należy przyjąć, że wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że rozwiązanie równoważne spełnia minimalne parametry określone przez Zamawiającego. (podstawa prawna art. 30 ust 4 Pzp). 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 Pzp) poprzez porównanie oferowanego rozwiązania równoważnego z opisanym przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu rozwiązania równoważnego uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SIWZ. 10. Ponadto Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia jednak tylko i wyłączne w sytuacji, gdy Zamawiający dopuścił zaoferowanie przedmiotowego równoważnego przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferując przedmiot zamówienia zawierający dopuszczone rozwiązanie równoważne zobowiązany jest do naniesienia w opisie przedmiotu zamówienia stosownych zmian
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Opatrunki specjalistyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 89639.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Lohmann & Rauscher Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Moniuszki 14
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 91695.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 91695.24
Waluta: PLN
NAZWA: Opatrunki specjalistyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 89574.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Smith & Nephew Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osmańska 12
Kod pocztowy: 02-823
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 95659.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 95659.92
Waluta: PLN
NAZWA: Opatrunki specjalistyczne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.), informuję, że stosownie do art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawy wyrobów medycznych, w tym opatrunków specjalistycznych oraz preparatów kosmetycznych” (znak sprawy: Z/75/PN/20) – w zakresie zadania nr: 3 z uwagi na fakt, że w zakresie przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy.
W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawy wyrobów medycznych, w tym opatrunków specjalistycznych oraz preparatów kosmetycznych” (znak sprawy: Z/75/PN/20) – w zakresie zadania nr: 3 na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy
NAZWA: Wyroby medyczne oraz preparaty kosmetyczne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.), informuję, że stosownie do art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawy wyrobów medycznych, w tym opatrunków specjalistycznych oraz preparatów kosmetycznych” (znak sprawy: Z/75/PN/20) – w zakresie zadania nr: 4 z uwagi na fakt, że w zakresie przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy.
W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawy wyrobów medycznych, w tym opatrunków specjalistycznych oraz preparatów kosmetycznych” (znak sprawy: Z/75/PN/20) – w zakresie zadania nr: 4 na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy
NAZWA: Wyroby medyczne oraz preparaty kosmetyczne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn.zm.), informuję, że stosownie do art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp zostaje unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawy wyrobów medycznych, w tym opatrunków specjalistycznych oraz preparatów kosmetycznych” (znak sprawy: Z/75/PN/20) – w zakresie zadania nr: 5 z uwagi na fakt, że w zakresie przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty. Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy.
W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „dostawy wyrobów medycznych, w tym opatrunków specjalistycznych oraz preparatów kosmetycznych” (znak sprawy: Z/75/PN/20) – w zakresie zadania nr: 5 na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy
NAZWA: Opatrunki specjalistyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4860.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: OSS Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Siennicka 25
Kod pocztowy: 80-758
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4147.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4147.20
Waluta: PLN
NAZWA: Wyroby medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14897.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Asclepios S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hubska 44
Kod pocztowy: 50-502
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15837.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15837.12
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzenia AutoPharm 405, będącego w posiadaniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.